استخر بادی طرح دلفین

intex 57435

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بیضی مخصوص کوکان با طرح دلفین مدل intex 57435 که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که یک آبشار (آبپاش) بر روی آن تعبیه شده که در قسمت عروسک دلفین می باشد. این استخر به دلیل داشتن عمق کم می تواند برای آبتنی و سرگرمی های آبی کودکان در فضای باز و همچنین بسته بهترین گزینه باشد.

استخر بادی ، با طرح دلفین با قیمت مناسب و ارزان ، محصول شرکت اینتکس، مقاومت بالا ، رنگها و طرحهای مختلف حیوانات ، طول 203 ، عرض 157 وارتفاع 107 سانتی متر ، همراه با پمپ باد ، کف باد شو ، عمق آب 39 سانتی متر ، ابعاد بسته بندی 35*32*12 سانتی متر ، ظرفیت آب حدود 200 لیتر مناسب برای بزرگسال و کودکان ، از سن 3 سال به بالا ، جنس بدنه استخر بادی pvc ، دارای دریچه تخلیه آب ، دارای جای شلنگ برای آبشار ، دارای بسته تعمیرات.

استخر بادی طرح دلفین یکی از محبوب ترین استخر های بادی در میان کودکان می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این استخر بادی کودک دارای طراحی گرافیکی در بخش بدنه می باشد که توسط برند اینتکس به بازار عرضه شده است . جنس رویه این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی طرح دلفین همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

شکل ظاهری در محصولات بادی کودک از جمله اولین و مهمترین فاکتورهایی می باشد که مورد توجه قرار می گیرد . این محصول دارای استخری بیضی شکل به همراه دلفینی بر روی استخر می باشد که در بهش دماغه دلفین یک عدد آبشار وجود دارد . شایان ذکر است که در بخش بدنه محصول دریچه تخلیه آب و همچنین اتصال دهنده شیلنگ برای آبشار وجود دارد . رنگبندی بدنه این محصول در چندین طرح ارائه شده است تا سلیقه های گوناگونی را پوشش دهد . این محصول دارای پک تعمییرات می باشد که در صورت بروز مشکل ، توسط این پک به راحتی می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید . لازم به ذکر است که استفاده از برچسب تعمییرات نیازمند آموزش نمی باشد و استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است .

جنس بدنه :

جنس بدنه در استخر های بادی از جمله مهمترین فاکتورها می باشد زیرا تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر محصول دارد . جنس بدنه این استخر بادی کودک از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین درزهای موجود بر روی بدنه این استخر بادی به خوبی پرس شده اند تا خیال شما را از بابت باز شدن درزها راحت کند . در بخش کف این استخر بادی با توجه به میزان فشار بالایی که به آن وارد می شود از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا عملکرد ایده آلی را در برابر فشار آب از خود به نمایش بگذارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر بادی طرح دلفین به مشخصات ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 157 سانتی متر و ارتفاع : 107 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده بیش از یک کودک فراهم می آورد . همچنین وزن این محصول بالغ بر 4 کیلو گرم است که در حالت جمع شده نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند و از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در سفر نیز می تواند باشد . ظرفیت آب این استخر بادی نیز برابر با 200 لیتر می باشد که از استانداردهای جهانی پیروی می کند .

جمع بندی :

این محصول ساخته شده از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . وزن این استخر بادی کودک بالغ بر 4 کیلو گرم و ظرفیت آب آن برابر با 200 لیتر است که فضای ایده آل و استانداردی را برای کودک فراهم می آورد . همچنین با توجه به ابعادی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در فضای باز و یا بسته باشد . لازم به ذکر است که بر روی دماغه دلفین نیز یک عدد آبشار وجود دارد . استخر بادی طرح دلفین با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگي، سفري
ظرفيت 200 ليتر
طول 203 سانتي متر
عرض 157 سانتي متر
ارتفاع 107 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 4 کيلوگرم
 داراي آبشار با طرح دلفین بادی
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...