استخر بادی طرح دلفین کودک

bestway 51012B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح دلفین کودک یکی از سبک ترین و کوچک ترین استخر های بادی با ساختار بدنه دو لایه بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه شفاف می باشد. این استخر برای تفریحات آبی سنین زیر 3 سال بوده که امکان استفاده در هر محل مورد نظری بخصوص در فضای باز فراهم خواهد بود. این کالا دارای بسته بندی نایلونی بوده که حجم و وزن بسیار کمی را خواهد داشت به همین دلیل به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل خواهد بود.برای راه اندازی این استخر می توان از کوچکترین پمپ های بادی محصولات بادی نیز استفاده کرد.

همچنین برای باد زدن هر کدام از لایه های بدنه می بایست از دریچه های مجزای هر کدام از لایه ها این عمل را انجام داد . شما می توانید با پر کردن استخر با توپ های رنگی کوچک استخر را به استخر توپ تبدیل کنید . ابعاد نسبتا کوچک این استخر موجب شده تا شما بتوانید از استخر بادی در حمام استفاده کنید ، در واقع استخر بادی کودک فوق وسیله ای کمکی برای استحکام کودکان سنین پایین می باشد ، زیرا بدنه بادی آن از برخورد کودک با زمین سفت جلوگیری می کند .

استخر بادی طرح دلفین کودک از سری استخر های پر طرفدار و بسیار زیبای کودک و خردسال می باشد که شرکت اینتکس با ساخت اینگونه استخرهای بادی کودک ، بستر آبی بسیار ایمن و کاربردی را برای بازی و حمام کودکان ایجاد کرده است . استخر های بادی استخر هایی پرتابل با قابلیت حمل آسان هستند که می توانید در حجم بسیار کوچکی آن را جابجا کنید ، اما پس از راه اندازی ، ابعاد بزرگی را پیدا کرده و به نسبت عمق و قطری که دارد می تواند مقداری آب را در داخل خود نگه دارد . در این بخش با نقد و بررسی کامل استخر بادی طرح دلفین کودک شما را با ویژگی ها و مشخصه های آن آشنا می کنیم .

این استخر بادی به صورت گرد طراحی شده است و به واسطه طراحی عروسکی حیوانات دریایی مانند دلفین با نام استخر بادی طرح دلفین کودک شناخته می شود . با توجه به ابعاد کوچکی که این استخر بادی دارد ، بست وی استفاده از آن را برای سنین زیر 3 سال مناسب دانسته است . وجود ابعاد کوچک استخر به والدین اجازه می دهد تا استخر را در داخل حمام راه اندازی کنند تا با استفاده از این بستر های ایمن بادی بتوانند کودک خود را به حمام ببرند . با توجه به عدم تعادل کودکان زیر 3 سال و یا شیطنت آن ها ، ممکن است استحمامشان در محیط های خیس و لغزنده کمی خطرناک باشد ، اما با خرید استخر بادی می توانید به راحتی کودک خود را به حمام ببرید .

استخر بادی طرح دلفین کودک به صورت دو طبقه یا دو لایه ساخته شده است ، یکی از انواع طراحی هایی که شرکت های بزرگ استخر های بادی خود را تولید می کنند ، طراحی های دو لایه ، سه لایه و بیشتر می باشد ، استفاده از این طراحی می تواند به مقاومت دیواره ها بسیار کمک کند ، تا بدین ترتیب استخر بتواند وزن آب را به خوبی تحمل کند . هر طبقه در واقع یک حلقه بادی است که نیاز است تا هر یک از لایه ها را جداگانه باد کنید تا استخر فرم اصلی را به خود بگیرد . قسمت کف استخر نیز به صورت غیر بادی طراحی شده است ، اما هستند نمونه هایی که کف آن ها نیز به صورت بادی طراحی شده است . لازم به ذکر است که استخر هایی که دارای کف بادی هستند ایمنی بیشتری دارند اما ممکن است آسیب پذیری بیشتری نیز به همراه داشته باشند .

بست وی سعی کرده تا با استفاده از رنگ آبی برای کف استخر ، آب را آبی تر نشان دهد ، همچنین دیواره های شفاف استخر اجازه عبور نور را به داخل استخر داده و می تواند با تلالو نور خورشید زیبایی استخر را بیشتر کند . اینگونه بستر های آبی حتی برای کودکان سنین پایین نیز جذاب خواهد بود ، پس اگر به دنبال وسیله و محصولی برای بازی و سرگرمی کودک خود هستید ، استخر های بادی گزینه خوبی برای خرید خواهند بود . شما می توانید استخر بادی را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید . محصول خریداری شده ظرف مدت 1 الی 3 روز کاری به دست شما خواهد رسید .

استخر بادی طرح دلفین کودک از جنس پی وی سی ساخته شده است ، این جنس یکی از بهترین اجناس با انعطاف پذیری بسیار عالی می باشد که نه تنها شرکت بست وی بلکه شرکت های بزرگ دیگری چون اینتکس ، اینتایم ، جیلونگ و ... برای ساخت استخر های بادی استفاده می کنند ، زیرا این جنس ضد آب بوده و در برابر آب مقاوم است ، از سوی دیگر مواد اولیه آن غیر شیمیایی بوده و باعث شده تا استخر ضد حساسیت باشد ، پس با خیال راحت می توانید استخر بادی را برای کودک خود خریداری کنید . استفاده از استخر حتی در فضاهای باز امکان پذیر است ، شاید بسیاری از شما تردید داشته باشید که می توان از استخر بادی کودک در محیط های باز استفاده کرد یا خیر ؟ جواب این است که استخر های بادی در برابر نور آفتاب و اشعه های آسیب رسان خورشیدی مقاوم است .

نوعخانگی
ظرفیت 75 لیتر
قطر 91 سانتی متر
ارتفاع 20 سانتی متر
سازنده بست وی
جنس بدنه وینیل براق
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل تک لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب سنین زیر 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
 ساختار بدنه دو لایه
 بسته بندی نایلونی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...