استخر بادی طرح دیزنی

intex 57425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با طرح دیزنی از جمله استخر های بادی مخصوص کودکان بوده که در طراحی زیبایی عرضه شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و یکی از بهترین و سبک ترین استخر های برای فرزندان شما می باشد. از این استخر می توان در محیط خانه و همچنین حیاط منزل به راحتی مورد استفاده قرار داد. استفاده از استخر بادی در محیط های باز آسیبی به استخر وارد نمی کند چرا که پی وی سی در برابر نور آفتاب و شرایط مختلف محیطی مقاوم است .

استخر بادی با طرح دیزنی ، محصول شرکت اینتکس با طراحی زیبا و نقاشی شده با طرح های حیوانات ،ابعاد قطر: 147 سانتی متر و ارتفاع 33 سانتیمتر ، 3 طبقه برای استفاده کودکان 1 تا 6 سال ، همراه با برچسب و پمپ باد دستی ، حجم آب 335 لیتر ، وزن استخر در کارتن : 1.5 کیلوگرم ، کف ساده سبز رنگ ، قابل استفاده در هر جای مسطح . در بخش نقد و بررسی به صورت جامع در رابطه با استخر بادی طرح دیزنی توضحیاتی ارائه شده است که می توانید با مطالعه آن ویژگی ها ، مزایا و ... استخر مد نظرتان را بدانید .

استخر بادی طرح دیزنی از سری استخر های بادی زیبا و دوست داشتنی برای کودکان و حتی نوجوانان می باشد که می توانید آن را خریده و به عنوان هدیه ای عالی به کودکان خود بدهید . در روز های گرم تابستان داشتن استخر آب در حیاط خانه می تواند برای کودکان بسیار لذت بخش باشد . این استخر بادی نیز برای کودکان زیر 6 سال طراحی شده است ، اما نوجوانان نیز می توانند از استخر استفاده کنند چرا که ابعاد آن بزرگ بوده و حتی اجازه استفاده چندین کودک به صورت همزمان را می دهد . در این بخش قصد داریم تا با بررسی کامل تر محصول ، شما را با ویژگی های ساختاری ، جنس استفاده شده و خصوصیات آن ، نحوه استفاده و راه اندازی استخر بادی آشنا کنیم .

استخر های بادی تنوع بالایی داشته و می توان انواع استخر های گرد ، مستطیلی ، بیضی ، لوبیایی ، شش ضلعی و ... را برای کودکان خریداری کرد ، اما یکی از پر طرفدار ترین و پرفروش ترین استخر های بادی استخر های گرد می باشند که استخر بادی طرح دیزنی نیز به صورت گرد ساخته شده است . اینتکس استخر بادی کودک را با استفاده از سه حلقه بادی تولید کرده است ، گویی دیواره های آن سه حلقه بادی است که به هم متصل اند ، علت طراحی استخر بادی طرح دیزنی به صورت سه حلقه برای این است که طراحی های سه لایه و ... از حالت تک لایه بسیار بیشتر بوده و می توان با این طراحی استخر هایی با عمق بالا تر را تولید کرد .

جنسی که برای ساخت استخر بادی توسط اینتکس استفاده شده است ، پی وی سی نام دارد ، نام دیگر پی وی سی وینیل است که در برابر نور خورشید ، رطوبت ها ، دمای مختلف آب و هوا ، فشار آب و .. مقاوم است ، این مزایا باعث شده است تا استخر های بادی طول عمر بالایی داشته باشند و حتی بتوان از آن ها در محیط های باز و در مقابل آفتاب استفاده کرد . شما می توانید استخر را برای چندین روز متوالی استفاده کنید بدون اینکه آب آن را خالی کرده و یا استخر را به طور کلی جمع کنید .

این استخر بادی بسیار با کیفیت بوده و در برابر شرایط گفته شده مقاوم است  ، اما در صورت برخورد اجسام تیز با بدنه می تواند به استخر صدمه برساند ، بدنه استخر بادی نازک است و در صورت سوراخ شدن یا پاره شدن باد آن خالی شده و عملکرد استخر با مشکل مواجه خواهد شد ، از این رو توصیه می شود تا از استخر به خوبی استفاده کنید و از ضربه زدن با اجسام تیز به بدنه جدا خودداری کنید ، توصیه های لازم را قبل از استفاده از استخر به کودک خود گوشزد کنید . حتی چنگ زدن و یا گاز گرفتن استخر نیز می تواند موجب آسیب دیدن استخر شود .

برای باد کردن استخر می توانید از پمپ های باد کمک بگیرید ، پس از باد شدن از محکم شدن درب دریچه ها مطمعن شوید . اندازه باد استخر را به صورت میزان در نظر بگیرید . در صورتی که استخر از آب پر شده و سنگین است از جابجا کردن و کشیدن استخر اجتناب کنید . میزان آب استخر نباید بالاتر از حلقه دوم باشد ، بلکه تا زیر لبه سوم حالت استاندارد می باشد ، در غیر این صورت آب سرریز شده و حتی می تواند به لبه بالایی استخر آسیب وارد کند . ظرفیت استاندارد این استخر 335 لیتر است . استخر های بادی محصولاتی تعمیر شدنی هستند ، بنابراین در صورت پاره شدن و یا سوراخ شدن بدنه می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی ، استخر را تعمیر کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 335 لیتر
قطر 147 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
وزن 1.5 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل 
سایر ویژگی ها طراحی کارتونی زیبا و کودک پسند
 ساختار سه طبقه ای
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...