استخر بادی طرح رنگی بزرگ

intex 59449L

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح رنگی در سایز بزرگ در واقع بزرگترین نوع استخر های طرح دار جدید اینتکس در نوع سه طبقه بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد ، نمونه کوچکتری از این استخر نیز طراحی شده است که برای سنین کمتر قابل استفاده می باشد . این استخر محصولی برای سنین کودکان می باشد که از طرح و رنگ های شاد و جذابی بهره می برد. همچنین ارگونومی ساخت آن همانند سایز های کوچکتر خود به شکل سه طبقه ای بوده که به زیبایی های آن افزوده است. این استخر قابل استفاده در فضای بسته و باز بوده و به دلیل داشتن پمپ باد دستی همراه به راحتی قابل راه اندازی خواهد بود .

استخر های بادی شرکت اینتکس به دلیل نوع طراحی بسیار مقاوم و استفاده از بهترین اجناس و به کار گیری بهترین طراحان توانسته استخر های بادی کودکی را بسیار زیبا و البته بسیار مقاوم تولید کند تا بتوانید سال های سال از استخر بادی استفاده کنید . استفاده از استخر بادی نه تنها برای فضای بسته بلکه در فضای باز نیز قابل استفاده است ، زیرا نور آفتاب نیز آسیبی به استخر نخواهد رساند . شما می توانید استخر های بادی را حتی در سفر ها به همراه خود ببرید زیرا بسته بندی آن بسیار کم حجم و وزن سبکی دارد . در بخش نقد و بررسی به طور کامل به بررسی این استخر پرداخته شده است .

استخر بادی طرح رنگی بزرگ از سری استخر های بادی رنگارنگ زیبا و دوست داشتنی می باشد که برای کودکان طراحی شده است . استخر های بادی استخرهایی هستند که بدنه آن ها به صورت بادی طراحی شده و می تواند حجم زیادی از آب را در داخل خود نگه دارد تا اینچنین بستر های آبی ایمن و کاملا پرتابل را برای کودک ایجاد کنید . استخر های بادی اگر چه ابعاد بزرگی دارند اما می توان آن ها را در حجم کمی بسته بندی کرد . وجود حجم بسیار کوچک در کنار وزن سبک به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید استخر را جابجا و نگهداری کنید . استخر بادی طرح رنگی بزرگ دارای طول عمر بالایی است چرا که جنس آن درجه یک است . در ادامه مطلب با بررسی بیشتر محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات محصول آشنا خواهیم کرد .

اینتکس بزرگ ترین و اولین شرکت سازنده محصولات بادی می باشد که در میان تنوع محصولات خود ، انواع استخر های بادی را با اشکال و ابعاد مختلف برای کودکان و حتی بزرگسالان طراحی کرده است تا خریداران بتوانند با هزینه بسیار کم استخر های ایده آل را در خانه و یا فضای های باز مانند حیاط و ... استفاده کرد . این استخر یعنی استخر بادی طرح رنگی بزرگ برای کودکان طراحی شده است زیرا قطر آن 168 سانتی متر و عمق آن 38 سانتی متر می باشد ، با توجه به ابعادی که این استخر دارد ، اینتکس ظرفیت 480 لیتری را برای محصول مناسب دانسته است ، به صورت چشمی این حجم از آب تقریبا تا بالای حلقه دوم می باشد . پر کردن بیشتر استخر با آب بی فایده بوده و پس از ورود کودکان و بازی ممکن است آب اضافی سر ریز شود .

این استخر بادی به صورت سه لایه یعنی سه طبقه ساخته شده است . سه حلقه بادی درواقع طبقات این استخر را تشکیل داده اند ، اینگونه طراحی می تواند موجب افزایش استحکام و مقاومت دیواره ها در برابر وزن آب شود ، طراحی تک لایه ضعیف بوده و به همین خاطر اینتکس بیشتر استخر های بادی خود را که از عمق بالایی برخوردار هستند به صورت لایه لایه تولید کرده است . دو حلقه زیرین به صورت رنگی و حلقه بالای استخر به رنگ زرد می باشد . کف استخر نیز آبی رنگ است تا پس از پر شدن استخر رنگ آب آبی تر دیده شود .

بدنه این استخر از پی وی سی ساخته شده است ، pvc ها که با نام وینیل نیز شناخته می شوند ، نوعی مواد لاستیکی اما ضد حساسیت هستند که با توجه به ضد آب بودن و مقاومت در شرایط محیطی مختلف به مواد اساسی و اولیه برای ساخت استخر بادی و حتی دیگر محصولات بادی تبدیل شده است . ضخامت لایه های پی وی سی این استخر 0.40 میلی متر است که البته کف آن به صورت دو لایه و با ضخامت بیشتر در نظر گرفته شده است ، دلیل ضخامت بیشتر کف استخر نیز این است که کف استخر بیشتر در معرض ساییدگی قرار دارد . اما بدنه استخر در برابر اجسام و اشیا تیز آسیب پذیر است ، پس می بایست به خوبی از استخر استفاده کنید و مانع از سوراخ شدن استخر شوید . البته استخر های بادی قابل تعمیر هستند زیرا اینتکس برچسب های تعمیراتی را مخصوص پنچرگیری استخر ها ارائه کرده و تعدادی از آن را نیز در کنار محصول قرار داده است .

بسته های تعمیراتی شامل تعدادی برچسب و چسب مخصوص مایع می باشد که می توانید آن را به صورت مجزا خریداری کنید . برای تعمیر استخر بادی در ابتدا می بایست قسمت سوراخ شده استخر را یافته و آن را علامت گذاری کنید ، برای یافتن سوراخ های ریز می توانید از کف صابون یا تشت آب استفاده نمایید ، پس از یافتن محل آسیب دیدگی ، آن قسمت را خشک کرده و تکه ای برچسب را به اندازه یک سکه برش دهید ، سپس برچسب را آغشته به چسب مخصوص کرده و بر روی سوراخ قرار دهید و در نهایت استخر را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید تا چسب به خوبی بچسبد .

 نوع گرد
 قطر 168 سانتي متر
 ارتفاع 38 سانتي متر
 وزن 2 کیلوگرم
 ظرفیت 480 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...