استخر بادی طرح رنگی کوچک

intex 58419S

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح رنگی در سایز کوچک از دسته استخر های جدید اینتکس بوده که برای سنین کودکان ساخته و طراحی شده است. محصولی که از جنس پلاستیک PVC با روکش طرح چرم ساخته شده و از طرح و رنگ بسیار جذاب و ملایمی بهره می برد. این محصول می تواند در هر مکانی برای فرزندان شما استفاده شده و به راحتی به دلیل داشتن وزن کم حمل شود. ارگونومی ساخت این کالا به صورت سه طبقه ای بوده که به زیبایی این کالا می افزاید. همچنین به دلیل داشتن پمپ باد دستی به راحتی راه اندازی خواهد شد .

استخر های بادی طرح رنگی فوق در ابعاد مختلفی ساخته شده اند که این مدل در واقع کوچک ترین سایز در میان استخر های بادی طرح رنگی می باشد ، با توجه به این موضوع شما می توانید از استخر بادی حتی به عنوان وان بادی در حمام و فضاهای کوچک نیز استفاده نمایید . طراحی سه لایه استخر ، موجب دوام بیشتر دیواره ها شده است که اینتکس به خوبی آن را رعایت کرده است . برای کسب اطلاع از قیمت و موجودی محصول با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

استخر بادی طرح رنگی کوچک از سری استخر های بادی رنگارنگ می باشد که در ابعاد کوچک تر طراحی شده است ، نمونه های دیگری از این استخر بادی با طراحی مشابه اما در ابعاد بزرگ تر طراحی شده اند که به دلخواه می توانید استخر ایده آل خود را خریداری کنید . هر استخر بادی با توجه به ابعادی که دارد برای سنین مختلف قابل استفاده است ، این استخر بادی نیز برای کودکان 3 تا 6 سال طراحی شده است که می توانند در هوای گرم تابستان به بازی های شاد و خنک بپردازند . در ادامه مطلب قصد داریم تا با بررسی بیشتر استخر بادی طرح رنگی کوچک شما را با ویژگی ها و مشخصات و ... محصول آشنا کنیم .

استخر های بادی محصولاتی پر فروش و دوست داشتنی هستند که می توان با خرید آن ها ، استخر های قابل حمل را در خانه برای بازی و شنا داشت . استخر های بادی شرکتی حتی در ابعاد بسیار بزرگ نیز طراحی شده اند که برای استفاده خانوادگی ساخته شده اند . برای استفاده استخر های بادی نیاز است تا آن را راه اندازی کرده و سپس داخل آن را با آب پر کنید. راه اندازی این استخر بسیار ساده و سریع است ، به طوریکه می توانید پس از هر بار استفاده آن ها جمع کرده و در روز های بعد مجددا استفاده نمایید . برای راه اندازی ساده تر حتی می توانید از پمپ های باد دستی کمک بگیرید .

شرکت اینتکس برای ساخت استخر بادی طرح رنگی کوچک از pvc طرح چرم استفاده کرده است ، این جنس امروزه به مواد اولیه اصلی شرکت های سازنده محصولات بادی به خصوص استخر بادی کودک شده است ، زیرا این مواد ضد حساسیت و ضد آب می باشد ، به طوریکه حتی از آن برای ساخت محصولات بادی چون جکوزی بادی ، مبل بادی ، تشک بادی ، تخت بادی ، وان بادی ، تشک بادی روی آب ، قلعه بادی کودک ، کاناپه بادی و ... نیز استفاده می شود ، علت استفاده از این محصول برای استخر های بادی نیز ضد آب بودن و مقاوم بودن در برابر اشعه های خورشیدی می باشد ، از این رو با خیال راحت می توانید از استخر در فضای باز نیز استفاده نمایید .

برای راه اندازی استخر های بادی نکاتی مطرح است که شاید بهتر باشد آن ها را جدی بگیرید تا شاهد آسیب دیدن استخر خود نباشید . در ادامه به چندی از مهم ترین توصیه ها را اشاره می کنیم :

  • همواره محل مناسبی را برای راه اندازی استخر در نظر بگیرید .
  • زمین های هموار و تمیز بهترین محل برای راه اندازی استخر می باشد .
  • زمین های زبر چون زمین های شنی ، سنگی ، آسفالت نامناسب ترین و زمین های چمنی ، سرامیکی یا خاکی بهترین محل برای راه اندازی استخر بادی می باشد .
  • برای راه اندازی استخر بادی بهتر است از پمپ های باد دستی به جای پمپ های برقی استفاده کنید .
  • باد استخر نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد .
  • ظرفیت استخر 390 لیتر بوده و بیشتر از آن نباید استخر را پر کنید .
  • به صورت چشمی میزان آب باید تا بالای حلقه دوم استخر باشد و نه بیشتر .
  • با استفاده از زیرانداز می توانید از بروز آسیب جلوگیری کنید .
  • زمانی که استخر پر یا نیمه پر است ، استخر را بر روی زمین نکشید .

و اما با رعایت نکات گفته شده می توان انتظار طول عمر بالا را از استخر داشت ، اما با رعایت نکردن آن ها و همچنین برخورد اجسام تیز با بدنه ممکن است استخر های بادی آسیب ببیند ، در صورت آسیب دیدن تنها راه تعمیر استخر بادی خواهد بود . اینتکس برای محصولات بادی خود برچسب های تعمیراتی مخصوصی ارائه کرده است تا با استفاده از آن بتوانید سوراخ ها و پارگی های ایجاد شده را تعمیر کنید . روند تعمیر استخر نیز بسیار ساده بوده و به مانند تعمیرات تیوپ ها و لاستیک ها می باشد . شما می توانید بسته های تعمیراتی را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید ، یا حتی محصول آسیب دیده خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی ، تعمیر استخر بادی شما را انجام دهد .

نوع گرد
 قطر 114 سانتي متر
 ارتفاع 25 سانتي متر
 وزن 900 گرم
 ظرفیت 390 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...