استخر بادی طرح زرافه

intex 57105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
820,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با طرح زرافه اینتکس یکی از جذاب ترین استخر های بادی برای کودکان زیر 5 سال و همچنین خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که در رنگی شاد و با طراحی های کودک پسندانه می تواند در سرگرمی فرزند شما در داخل این استخر تاثیر گذار باشد. اما چند حلقه بادی نیز همراه این محصول قرار داده شده که برای سرگرمی بیشتر کودکان به کار برده می شود.

استخر بادی طرح زرافه، تولید شده در شرکت معتبر اینتکس، کیفیت عالی و فوق العاده، طول عمر بالا، به همراه حلقه و توپ بدون پلیسه بادی، با قابلیت استفاده با آب گرم، از این استخر بادی به دلیل ابعاد مناسبی که دارد می توانید در حمام به عنوان ابزاری برای بازی کودکتان استفاده کنید. با طرحی زیبا و رنگارنگ جهت جذب کودکان. ظرفیت آب 45 لیتر به عمق 10 سانتی متر.

استخر بادی طرح زرافه

استخر بادی طرح زرافه یکی از سری استخر های بادی تفریحی کودکان بوده که توسط شرکت اینتکس در مدت زمان چند سال در دست تولید می باشد. این استخر که در میان کم عمق ترین استخر های بادی تفریحی کودکان و خردسالان قرار گرفته دارای طراحی و رنگ کودک پسندانه ای می باشد. البته استخر های بادی زیادی در طرح های این چنینی تولید شده اند که باعث افزایش بازه انتخاب خریداران شده است. این نوع محصولات بادی تفریحی به دلیل داشتن وزن و حجم کم می تواند گزینه خوبی برای استفاده در مسافرت ها نیز باشد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت استخر به صورت زرافه ای بوده که از محل کوچکی برای ذخیره آب بهره مند می باشد. روی بدنه یک عروسک بادی تعبیه شده و یک جای مخصوص برای قرار داده شدن حلقه های بادی مجزای آن در نظر گرفته شده است. دو حلقه که برای تفریحات بیشتر کودکان در کنار استخر قرار داده شده است. کف این کالا نیز به صورت ساده بوده و از طرح های کارتونی در آن استفاده شده تا به زیبایی استخر بیافزاید. به دلیل اینکه کف بادی بیشتر در معرض آسیب دیدن بوده برای قسمت کف این استخر به کار برده نشده است.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه استخر بادی طرح زرافه از نوع پلاستیک PVC مات بوده که از طرح های کودک پسندانه ای روی آنها به کار برده شده است. این بدنه دارای وزن و انعطاف بسیار بالایی بوده که در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود تا امکان حمل و جا به جایی این محصول را بیش از پیش آسوده تر کند. جنس بدنه که از مهمترین ویژگی های خرید و استفاده از محصولات بادی بوده در این کالا نیز به اندازه ای کیفیت داشته تا تنها زمانی که از عمد اتفاقی برای این استخر افتاده باشد نیاز به تعمیر داشته باشد. البته داشتن قابلیت تعمیر در این نوع محصولات موجب می شود تا امکان استفاده از این محصول به یک بار ختم نشود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر بادی طرح زرافه معادل (طول: 112 سانتی متر ، عرض: 91 سانتی متر ، ارتفاع: 72 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین خردسال خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد باد شده این کالا بوده و تمام قسمت های بیرونی این محصول را نیز در بر خواهد گرفت. البته زمانی که این استخر بادی را از باد خالی کرده و آن را جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کمتر خواهد شد. این ویژگی موجب می شود تا این محصول را در هر محل مورد نظری بخصوص در کوله پشتی ها جای دهید. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی عروسک بادی می باشد. اما ظرفیت این استخر حدودا 45 لیتر بوده که حجم 90 درصدی بدنه را برای جاری نمودن آب شامل می شود. همچنین وزن بسته بندی آن نیز 500 گرم می باشد که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول باید یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد روی بدنه نازل پمپ باد را به آنها وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این استخر باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهد دید. یکی از خوبی های این استخر های بادی کوچک داشتن حجم کم بوده که امکان راه اندازی به وسیله کوچکترین پمپ های باد را فراهم خواهد کرد. از راه های ساده و تاثیر گذار در مراقبت و نگهداری از این استخر بادی می توان به تنظیم باد بدنه و همچنین جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه اشاره نمود.

جمع بندی

استخر بادی طرح زرافه کودک از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های بادی تفریحی برای فضای باز و بسته بوده که قابلیت راه اندازی در کمترین زمان ممکن را خواهد داشت. این گونه استخر های بادی قابلیت جای گرفتن در کوله پشتی را نیز خواهد داشت تا امکان حمل آن آسوده تر باشد. محصولی که دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگي، سفري
ظرفيت 45 ليتر
طول 112 سانتي متر
عرض 91 سانتي متر
ارتفاع 72 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 500 گرم
 داراي چند حلقه بادی
مناسب سنين زير 5 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...