استخر بادی طرح ستاره اینتکس

intex 59460NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح ستاره اینتکس محصولی جدید و با کیفیت از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای مستحکم و همچنین و مقاوم در برابر آفتاب و همچنین وزن بالا می باشد. بدنه ی طرح دار این استخر زیبایی خاصی به استخر بخشیده است و مناسب برای کودکان می باشد . به همراه این استخر بسته ی تعمیرات نیز وجود دارد که می توانید از آن برای مواقعی که مشکلی برای محصول شما پیش آمده باشد ، استفاده کنید . به همراه این استخر یک عدد توپ و همچنین حلقه شنا نیز وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کنید .

استخر بادی ابزاری فوق العاده کاربردی با طراحی زیبا و دوست داشتنی بوده که سالهاست به عنوان یکی از گروه های کالایی پر فروش در میان محصولات اینتکس حضور داشته است. بزرگ ترین استخر های بادی ساخته شده توسط اینتکس از ابعاد حدود 3 متر و عرض کمتر از دو متر بهره می برند و استخر های متسطیلی و گردی نیز تولید شده اند که حجم آب بسیار زیبادی دارند. بزرگ تر شدن ابعاد این دسته از کالا ها به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ساختار داخلی آنها سبب شده و تنوع آنها طی گذر زمان افزایش یابد. یکی از استخر های بسیار زیبا و دوست داشتنی که از تولیدات شرکت اینتکس می باشد و با توجه به ابعاد مناسب، طراحی دوست داشتنی و ابزار های بازی همراه آن، در کنار قیمت مناسب باعث شده که این استخر بادی از محبوبیت بالایی در زمان استفاده بهره مند شود. در ادامه و با بررسی کامل این کالا همراه ما باشید. 

طراحی

یکی از مزیت های این محصول طراحی زیبا و دوست داشتنی آن است که هم برای پسر ها و هم برای دختر ها مناسب است. بدنه به صورت کامل از الگوی ستاره ای با رنگ بندی زرد، آبی و سفید بهره می برد و قسمت اصلی بدنه ان کاملا شفاف می باشد و با پر شدن آب جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده می شود. دیواره های استخر از دو طبقه جداگانه ساخته شده که طبقه بالایی از حجم بیشتری بهره مند است تا استحکام و پایداری آن تا حد ممکن افزایش یابد، این نوع ساختار با کمی تفاوت در استخر های پیش ساخته ایزی ست و استخر های فست ست بست وی نیز استفاده می شوند و امتحان خود را به صورت کامل پس داده است. متاسفانه کف استخر بادشو نبوده اما برای نرمی آن می توانید از فوم های تاتامی و یا سطوح نرم مانند چمن یا بر روی فرش از استخر استفاده کنید. 

ابعاد و وزن

استخر های بزرگ به فضای بسیار و آب زیادی برای پر شدن نیاز دارند، از این رو استخر های بادی با ابعاد متوسط می توانند گزینه بسیار خوبی در این میان باشند. اینتکس با آگاهی کامل و تحقیقاتی که در این ضمینه انجام داده است توانسته کالایی ایده آل از نظر ابعاد را تولید کند که رضایت بسیاری از مشتریان را به همراه داشته. قطر استخر بادی طرح ستاره در بیرونی ترین قسمت خود حدود 121 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 29 سانتی متر می باشد. با توجه به این موارد فضای مفید استخر در حدود 105 در 25 سانتی متر بوده که حجم 75 لیتری آب را در بر خواهد گرفت. از مزیت های این استخر می توان به حجم بسته بندی کوچک و وزن کم آن اشاره کرد که باعث می شود بتوان استخر را به سادگی در ساک حمل و یا کوله پشتی قرار داده و به سادگی در هر شرایطی حمل کرد. در محموع می توان گفت که فضای استخر برای بازی دو تا سه کودک با هم کاملا مناسب بوده و نیاز شما را به شکل کامل بر طرف خواهد کرد. 

جنس و کیفیت بدنه

استخر بادی طرح ستاره اینتکس در کنار بسیاری از سایر استخر های این رده از ماده ای به نام PVC ساخته شده است، این ماده در عین مقاومت بسیار خوبی که در برابر پوسیدگی و تابش مستقیم خورشید دارد می تواند انعطاف خوبی داشته باشد و در حالت های مختلفی قرار گیرد. از این استخر بادی می توان در منزل و یا مسافرت، حیاط ویلا و .... استفاده نمود و بدنه ان تا حد بسیاری در برابر فشار، ضربه و یا قرار گیری در شرایط نا مسائد مقاوم است، به علاوه در نظر داشته باشید که در صورت صدمه دیدن هر کدام از قسمت های استخر می توان آن را به سادگی و توسط بسته تعمیرات ارائه شده از سوی اینتکس ترمیم کرده و همانند روز اول از این استخر بادی استفاده نمود که از هزینه های اضافی پس از خرید استخر جلوگیری می کند. این بسته تعمیرات را می توانید هم زمان خرید و هم به صورت جداگانه تهیه کنید. در صورت تمایل نیز با خدمات شرکت اینتکس می توانید با ارائه حضوری استخر، محصول را تعمیر شده و با ضمانت تحویل بگیرید. 

روش راه اندازی

برای راه اندازی این استخر بادی در ابتدا محلی مناسب که عاری از هر گونه شئ تیز باشد را بیابید. سعی کنید محل مورد نظرتان کاملا مسطح و فضای مورد نیاز ( بزرگ تر از ابعاد ذکر شده در قسمت توضیحات کوتاه) باشد. پس از رعایت این موارد استخر را از بسته بندی و یا ساک حمل آن خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید، در ادامه محفظه های باد آن را با استفاده از تبدیل های کوچک پمپ دستی و یا برقی، باد کنید.  باد کردن استخر کمتر از دو دقیقه به طول می انجامد، علاوه بر این توپ ها و حلقه همراه استخر را نیز به همین روش باد کرده و استفاده کنید. به علاوه در صورت صدمه دیدن هر کدام از آنها می توان همانند استخر توپ و حلقه را نیز ترمیم کرد.

 نوعخانگی
ظرفیت 75 لیتر
قطر 121 سانتی متر
ارتفاع 29 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ 
 نوع پمپ ----
 ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای ساختار دو طبقه ای
همراه داشتن توپ و حلقه شنا
افلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...