استخر بادی طرح عروسکی

intex 51039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد با طراحی کارتونی در قسمت بدنه از دیگر مدل های استخر های بادی در میان سایر محصولات خانواده خود بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با ساختار سه طبقه ای زیبایی خاصی را به آن افزوده تا مورد پسند فرزندان شما باشد. از این استخر می توان در فضای بسته و همچنین فضای باز به دلیل بالا بودن کیفیت آن استفاده کرد.

استخر بادی عروسکی ، فروش اینترنتی استخر بادی و استخر های بادی بزرگسالان با قیمت های ارزان و مناسب ، کیفیت اصلی ، محصول شرکت اینتکس ، قطر این استخر بادی 102 سانتی متر و ارتفاع آن 32 سانتی متر میباشد ، طراحی زیبا و فانتزی این استخر بادی مناسب با سلیقه هر کودکی میباشد ، از استخر های بادی میتوان در آپارتمان ، حمام ، حیاط منزل ، و یا حتی در مسافرت برای آبتنی و تفریح کودکان استفاده کرد ، شرکت تهران اینتکس نمایندگی فروش استخر های بادی بزرگسالان و کودکان در ایران با بیش از 200 نوع از انواع استخر های بادی و برزنتی مناسب کودک و بزرگسال آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز در بخش فروش اینترنتی استخر های بادی و دیگر محصولات بادی میباشد.

نام محصول : استخر بادی طرح عروسکی کد محصول : intex 51039 استخر بادی طرح عروسکی یکی از زیبا ترین استخر های بادی کودک و خردسال می باشد که به صورت طراحی چاپی مزرعه ساخته شده است . طراحی این استخر توسط طراحان آمریکایی صورت گرفته و دارای استحکام و دوام بسیار بالاست ، زیرا از بهترین اجناس ساخته شده و دارای ساختار 3 لایه می باشد . استخر های بادی گرد یکی از متنوع ترین نوع استخر های بادی می باشد که می توانید آن را در ابعاد دیگر و با طرچ چاپی متفاوت خریداری کنید ، اما در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی های استخر بادی طرح عروسکی آشنا کنیم .

همانطور که اشاره شد این استخر بادی دارای طراحی سه لایه می باشد ، یعنی برای ساخت آن از سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم استفاده شده است ، این نوع طراحی موجب می شود تا سازندگان بتوانند ارتفاع بیشتری را برای استخر در نظر بگیرند ، با توجه به اینکه طراحی یک لایه موجب ضعیف شدن دیواره های استخر می شود ، بهتر است از طراحی چند لایه برای ساخت استخر های بادی با ارتفاع بالا استفاده کرد .

هر یک از لایه ها به خوبی به یکدیگر پرس شده اند و درزی میان آن ها وجود ندارد . البته صحت و سلامت محصول توسط شرکت قبل از بسته بندی و ارسال مورد ارزیابی قرار می گیرد . با توجه به این طراحی ، استخر دارای سه محفظه و سه دریچه پستونکی است که از آن طریق می توانید اقدام به راه اندازی نمایید . شما می توانید با استفاده از پمپ های باد دستی یا پدالی و حتی برقی استخر را با سرعت بیشتری باد کنید .

با توجه به ابعاد نسبتا کوچک استخر ، بهتر است از پمپ های باد دستی استفاده نمایید زیرا این پمپ ها قدرت بسیار بالایی ندارند و مخرب نیستند ، از همین رو به خوبی می توانید باد را کنترل کنید و از آسیب دیدن بدنه جلوگیری کنید . برای پر کردن استخر نیز نیازی به پمپ آب نیست ، بلکه تنها با شلنگ می توانید استخر را با آب پر کنید . ظرفیت استخر تنها 120 لیتر است که به صورت استاندارد 90% آن را پر می کند .

به صورت چشمی آب باید تا بالای حلقه دوم باشد . پر کردن بیشتر استخر موجب سر ریزی آن خواهد شد زیرا پس از ورود کودکان و تحرک آن ها ، آب متلاطم شده و سرریز خواهد شد . برای ساخت استخر بادی طرح عروسکی از پی وی سی استفاده شده است ، پی وی سی ها اشکال و رنگبندی های مختلفی دارند ، اما برای ساخت این محصول از pvc طرح چرم استفاده شده است که ضخامت بسیار خوبی دارد ، از این رو مقاومت آن در برابر وزن و فشار آب و همچنین ضربه بسیار بالاست .

از ویژگی های خوب این جنس می توان به سازگاری آن با نور آفتاب و رطوبت اشاره کرد ، از این رو بدون هیچ نگرانی می توانید از استخر بادی خود حتی در محیط های باز مانند حیاط و در معرض نور خورشید به صورت مداوم و طولانی مدت استفاده کنید . عواملی شایع که ممکن است موجب آسیب دیدگی استخر شما شود را به صورت مختصر معرفی می کنیم تا با رعایت نکات مهم ، از آسیب دیدن احتمالی محصول خود جلوگیری کنید .

جابجایی و کشیدن استخر اینتکس در حالتی که نیمه پر است می تواند باعث ساییدگی و سوراخ شدن کف استخر شود . ضربه زدن با اجسام تیز و برنده ، زبر یا نزدیک کردن وسایل داغ و پر حرارت می تواند منجر به آسیب دیدن استخر شود . کشیدن ناخن و یا گاز گرفتن استخر می تواند باعث پارگی استخر شود . استخر های بادی محصولاتی تعمیر شدنی هستند اما زمانی می توان آن ها را تعمیر کرد که پارگی آن جزئی و در حد سوراخ باشد .

نوعخانگی
ظرفیت 120 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 32 سانتی متر
وزن 1.5 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها طراحی کارتونی زیبا در بدنه
 قابل استفاده برای کودکان زیر 5 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...