استخر بادی طرح قارچ جدید اینتکس

intex 57114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
870,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح قارچ جدید اینتکس مدل 57114 از دسته استخر های بادی کوچک و سبک برای سنین 1 تا 3 سال بوده که از ساخته شده از جنس پلاستیک PVC می باشد. این استخر کیفیت بدنه مناسبی داشته و قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. محصولی با کف بادی که موجب می شود تا محلی راحت برای نشستن فرزندان شما فراهم نماید. همچنین یک عروسک بادی برای این استخر در نظر گرفته شده که این عروسک طرح قارچ بوده که محلی برای قرار دادن آن روی لبه استخر تعبیه شده است. یکی از مزیت هایی که از این استخر به چشم می خورد داشتن سایه بان بادی متصل به بدنه بوده که می تواند به خوبی از برخورد مستقیم نور آفتاب به کودکان جلوگیری کند. طراحی زیبا و رنگ های کودک پسندانه از دیگر ویژگی های این محصول تفریحی می باشد.

استخر بادی طرح قارچ جدید اینتکس

استخر بادی طرح قارچ جدید اینتکس یکی از محصولاتی است که با طرح و نقش خود بسیاری از مشتریان و افراد را جذب خود کرده و دلیل اصلی طرفدار پیدا کردن این محصول نیز همین عامل می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر بادی شاید در کنار استخر بودن ، یک اسباب بازی تمام عیار هم به شمار می رود که کودک شما و خصوصا سنین پایین با دیدن ان می توانند ساعت ها خوشحال و شاد شوند که یکی از مزایای مهم این استخر به شمار می رود....

نوع طراحی و ساختار محصول

همان طور که از اسم این محصول و همین طور ساختار ان پیداست این استخر با بهره گیری از ظاهری شبیه به قارچ شکل گرفته است که همین عامل باعث شده تا یک استخر بی نظیر و تمام عیار و در عین حال جذاب و زیبا را شاهد باشیم. در همین خصوص باید عنوان کنیم که دو عدد ستون زرد رنگ و بادی در هر دو سمت این محصول قرار دارد که در بخش بالایی ان و متصل به این ستون ها سقف این استخر قرار گرفته است که قسمت اصلی این قارچ به شمار می رود. هم چنین بهره گیری از رنگ های شاد در تولید این محصول نیز از دیگر خصوصیات مهم این استخر به شمار می رود که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این محصول را خریداری کنید. هم چنین یک عدد ابپاش بادی کوچک هم به بدنه این استخر متصل می باشد که ان هم ظاهری شبیه به قارچ داشته و باعث کارایی بیشتر این استخر می باشد. در خصوص بخش اصلی این محصول هم باید عنوان کنیم که ارگونومی ساخت گرد این بخش در کنار طرح های موجود بر روی ان نیز باعث شده تا این استخر فوق العاده چشم نواز گردد.

کیفیت و جنس بدنه

یکی دیگر از عوامل مهم در خصوص این محصول بحث کف بادی این استخر بادی می باشد که سبب شده تا کودک شما بتواند نرمی و راحتی را به بهترین شکل ممکن احساس کرده و ساعت ها بدون خستگی و اسیب دیدگی از این محصول استفاده نماید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که کلیه قسمت های این استخر از جنس PVC تولید گردیده است که یکی از جنس های بادوام و رایج در بین محصولات بادی به شمار می رود. هم چنین بهره گیری از ساختار دو لایه در بخش های مختلف این استخر نیز از دیگر خصوصیات این استخر به شمار می رود.

نحوه راه اندازی

راه اندازی و استفاده از این محصول نیز کاری فوق العاده ساده و اسان می باشد که در کمترین زمان ممکن می توانید این فرایند و پروسه را انجام داده و نگران اتلاف وقت خود نیز نباشید زیرا قطعا کاری وقت گیر نخواهد بود. در ابتدا باید عنوان کنیم که شما می توانید اموزش راه اندازی صحیح این محصول را در داخل دفترچه راهنمای این استخر که در کنار ان قرار گرفته است مشاهده کنید اما در حالت کلی نیز پس از خارج کردن این استخر از داخل جعبه و بسته بندی ، حال می بایست سعی کنید تا از طریق محفظه های باد موجود بر روی این محصول ان را باد کنید که این باد کردن نیز می بایست با استفاده از یک پمپ باد صورت پذیر که پیشنهاد می کنیم ان را هم به صورت جداگانه از سایت ما خریداری نمایید.

شیوه های مراقبت از محصول

مراقبت و نگهداری از محصولات بادی کاری ساده و در عین حال حساس می باشد زیرا این محصولات تشکیل شده از باد بوده اند و همین عامل نیز سبب می شود تا با یک سری کار ساده در کمترین زمان ممکن اسیب ببینند. البته خلاف این موضوع هم وجود دارد که یعنی شما می توانید با رعایت یک سری اصول ساده این محصول را سال های سال بدون اسیب دیدگی در اختیار داشته باشید. در همین رابطه نیز می توان عنوان کنیم که باد کردن صحیح و اصولی این محصول در کنار دور کردن ان از وسایل تیز ، داغ و هم چنین سنگ و کلوخ از مهم ترین ویژگی ها و نکاتی است که باید ان ها را رعایت کنید.

نحوه خرید

جهت ثبت سفارش این استخر زیبا و طرح دار شما می توانید هم اکنون در کمترین زمان ممکن ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی انتخاب کرده و خریداری کنید. هم چنین می توانید با مشاورین ما در شرکت نیز تماس گرفته و از جدید ترین مدل های موجود نیز مطلع گردید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 45 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 89 سانتی متر
وزن 1.4 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
دارای سایه بان بادی سرخود
مناسب سنین 1 تا 3 سال
دارای عروسک بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...