استخر بادی طرح قلعه دریایی

intex 57139

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی 2015 اینتکس با طرح قلعه دریایی بسیار شیک و کودک پسند. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم ضد آب و طرح دار که برای استفاده های درون منزل و حتی فضای باز ساخته شده است. کالایی که در درون خود یک سرسره بادی  و اسباب بازی های سرخود بهره برده و همچنین چند اسباب بازی بادی مجزا نیز آن را همراهی می کند. این استخر دارای ابعاد (طول: 279 سانتی متر، عرض: 160 سانتی متر، ارتفاع: 140 سانتی متر) بوده و از ظرفیت آبی معادل 40 لیتر برخوردار است.

استخر بادی طرح قلعه بادی دریایی، در رنگ بندی های شاد و دوس داشتنی که کودک را مجذوب خود می کند، به همراه چند حلقه و توپ پلاستیکی، دارای یک سبد بادی طرح صدف برای بازی کودکان. ظرفیت هر استخر به صورت مجزا 151 لیتر آب به عمق 17 سانتی متر میباشد و مناسب استفاده کودکان دختر و پسر، به همراه یک سرسره بادی استاندارد ساخت شرکت اینتکس. برچسب تعمیرات، بدنه این استخر در قسمت بالایی خود  پی وی سی شفاف بوده و عدم باد شدن کف آن باعث می شود عمق بیشتری داشته باشد که باعث لذت بیشتر کودک می شود.

استخر بادی طرح قلعه دریایی محصولی فوق العاده و زیبا می باشد که در شرایط بسیاری می تواند نیاز های کودکان را به خوبی بر طرف سازد، این محصول که با طراحی منحصر به فرد و جدید روانه بازار شده است دارای ویژگی هایی یکتاست که در بسیاری محصولات دیگر بازار یافت نمی شود. برای مثال می توان به اجزا و اسباب بازی های همراهی اشاره کرد که در هیچ محصولی یافت نمی شود، در تست های صورت گرفته از آن نیز مقاومتی به مراتب مناسب تر از استخر های هم رده با قیمت همسان مشاهده شده که باعث می شود این محصول را به خریداران گرامی پیشنهاد دهیم. طی آزمایشات انجام شده از این محصول بررسی هایی نیز به عمل آمده که در ادامه قصد پرداختن به آنها را داریم. پس با ما همراه باشید.

طراحی

از ریزه کاری های طراحی این استخر بادی می توان به سادگی متوجه توجه بسیاری که به آن شده است خواهید شد، بخش کلی بدنه آن از دو دایره کلی طراحی شده که در بخش خارجی با یکدیگر برخورد دارند، عمق استخری که در قسمت پشت محصول قرار گرفته کمی بیش از مورد دوم بوده و دلایل بسیاری همچون انتقال کودک به واسطه سرسره بادی میانی در شکل کلی آن دخیل بوده اند. در انتهای استخر یک صدف بادی که می توان در آن توپ های موجود در بسته بندی را قرار داد گنجانده شده است و بر روی استخر پشتی یک تاج بزرگ با ارتفاع 140 سانتی متر نیز قرار داده شده که تنها جنبه زیبایی داشته و کاربرد خاصی ندارد. در دو سوی سر سره میانی دو عدد پایه با طراحی کاکتوس گونه وجود دارد که می تواند به عنوان پایه ای برای حلقه های پلاستیکی موجود در بسته بندی باشد. در استخر مقابل  یک تاج جداگانه مشابه نوع بالایی با طراحی و ابعاد متفاوت وجود دارد که در دو سوی خود دارای دو پایه فانتزی بادی با طرح عروس دریایی می باشد. 

مشخصات فیزیکی

ابعاد استخر های بادی به دلیل محدودیت های موجود برای فضا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، در زمان حال اغلب مردم به زندگی آپارتمان نشینی روی آورده اند که باعث گشته محلی که بتوان برای تفریح کودک اختصاص داد بسیار اندک باشد. پیش از خرید این محصول نیز بایست از ابعاد آن و امکان قرار گیری استخر درون محل زندگی یا محلی که قرار است آن را نصب کنید مطلع شوید. طول و عرض این محصول به ترتیب برابر است با 279 در 160 سانتی متر که کمتر از مساحت اشغال شده توسط یک فروش شش متری می باشد. ارتفاع استخر بادی نیز در بالا ترین تاج آن 140 سانتی متر می باشد. محفظه قرار گیری آب بالایی 35 سانتی متر و محفظه قرار گیری آب پایینی حدود 20 سانتی متر عمق دارد  که در مجموع ظرفیتی معادل 400 لیتر را به ارمغان می آورد. 

جنس و طرح روی بدنه

بخش کلی بدنه این استخر بادی از الیاف نرم و فوق العاده PVC درچه یک آمریکایی ساخته شده، این ماده که انواع مختلف آن در محصولات متفاوت استفاده شده است همانند نایلون می تواند به اشکال مختلف تغییر کرده و بر خلاف نایلون از مقاومت بسیار خوبی برخوردار باشد. به طور متوسط می توان گفت که طول عمر این کالا در حدود 2 الی 3 سال در صورت استفاده صحیح و مقطعی است. بخش اعظم بدنه این استخر بادی آبی رنگ بوده و از ترکیب رنگ هایی همچون، صورتی، زرد و سبز در آن درده می شود که منجر به به وجود آمدن کالایی زیبا و چشم نواز از نظر کودکان می باشد، لازم به ذکر است، برخی قسمت های بدنه از جمله تاج و رویه بالایی لبه های استخر نیز از نوع شفاف و بی رنگ PVC می باشد.

نحوه راه اندازی

در ظاهر راه اندازی محصولاتی مشابه این استخر بادی با کد 57139 بسیار دشوار و غیر قابل تصور می باشد اما در عمل برای باد کردن و راه اندازی این استخر بادی می بایست تنها چند مرحله را انجام دهید. ابتدا از پاک بودن محلی که قرار است آن را نصب کنید مطلع شوید، سپس استخر را از بسته بندی خارج کرده و به صورت کامل پهن کنید، در مرحله بعدی محفظه های بادی آن را از بخش زیرین تا بالا یک به یک یافته و با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی پر کنید، در نظر داشته باشید که بدون استفاده از پمپ راه اندازی آن غیر ممکن می باشد. پس از انجام این مراحل و با پر کردن دو محفظه آن از آب محصول شما آماده استفاده است و کودکتان می تواند بدون مشکل و با رعایت نکات ایمنی از آن استفاده کنید.

نوعگرد دوقلو
ظرقیت آب400 لیتر
طول279 سانتی متر
عرض160 سانتی متر
ارتفاع140 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهطرح دار
کف بادشو
پمپ
 نوع پمپدستی کوچک
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی گرد دو قلو با سرسره بادی سرخود
دارای اشکال بازی مجزا و سرخود
وزن: 11.9 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...