استخر بادی طرح قلعه کودک

bestway 93505

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح قلعه کودک یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که از طراحی بسیار زیبا و فوق العاده ای بهره مند شده است. این محصول دارای رویه ای ساخته شده از لایه های وینیل می باشد که در برابر آب و تابش مستقیم خورشید مقاومت بسیار خوبی دارد و در صورتی تمایل می توانید آن را به عنوان استخر توپ و یا استخر آب استفاده کنید. از مزایای این محصول می توان به همراه داشتن 25 عدد توپ رنگی بدون پلیسه به همراه کف بادشو اشاره کرد که نیاز کودکان را به شکل قابل توجهی برطرف می کند. از نظر طراحی این استخر گرد بوده و دارای دو دیواره با بخش میانی گرد شفاف برای عبور دادن نور به داخل استخر و دو درب در دو طرف می باشد که جذابیت این کالا را برای کودکان افزایش داده است.

استخر بادی طرح قلعه کودک

استخر بادی طرح قلعه کودک طرح قلعه کودک یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که از طراحی بسیار زیبا و فوق العاده ای بهره مند شده است. این محصول در برابر آب و تابش مستقیم خورشید مقاومت بسیار خوبی دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول از نظر ارگونومی ساخت به شکل گرد می باشد که در ادامه قصد داریم به بررسی دقیق ان بپردازیم. این محصول دارای کف بادی گرد می باشد که رنگ داخل ان زرد است و لبه اصلی این محصول نیز ابی رنگ است. در هر چهار طرف این محصول چهار پایه قرمز رنگ وجود دارد که به عنوان ستون های این کالا قرار گرفته شده است. برای زیبایی بیشتر این محصول نوار های زررد رنگی هم بر روی این ستون ها طراحی شده است. در دو طرف این محصول نیز سایه بان طرح دار قرار دارد که سفید رنگ است و قسمتی در مرکز ان وجود دارد که به عنوان پنجره می توان از ان نام برد. بر روی این چهار ستون سقف این محصول قرار گرفته است که این استخر را مانند خانه کرده است. این سقف بادی آبی رنگ است که بر روی ان لایه های یکی در میان سفید رنگی هم  وجود دارد. هم چنین چهار ستون قرمز رنگ دیگر نیز بر روی ان تعبیه شده که به زیبایی و استحکام ان کمک بیشتری کرده است. در بالا ترین نقطه این محصول نیز یک عدد پرچم بادی قرار گرفته است که پایه ان قرمز رنگ است و یک پرچم زرد رنگ بر روی ان نصب شده است. در کنار این محصول نیز 25 عدد توپ بادی هم وجود دارد که لحظات مفرحی را برای کودکان شما خلق می کند.

جنس و کیفیت بدنه

جنس و کیفیت بدنه یکی از مهم ترین ملاک های خرید می باشد که مصرف کننده همیشه ان را در اولویت قرار داده است. جنس رویه این محصول از نوع وینیل می باشد به گونه ای که در برابر ضربات مقاومت فوق العاده بالایی دارد. ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.26 میلی متر است که به راحتی اسیب نخواهد دید. نوع رویه این استخر هم از نوع طرح دار رنگی است که زیباییش را دو چندان کرده است. در رابطه با جنس کف این محصول نیز باید گفت که از وینیل بادی تولید شده تا کودک شما بر روی ان راحت باشد و بتواند به راحتی بازی کرده و اسیب نبیند.

ابعاد و وزن

این استخر بادی جزو محصولاتی است که در دسته مصارف خانگی و سفری قرار گرفته است. ابعاد این محصول به گونه ای است که می توان از ان در هر مکانی استفاده کرد و نگران اشغال شدن جای زیاد توسط این کالا نبود. لازم به ذکر است که این استخر دارای قطر 104 سانتی متر و  ارتفاع 137 سانتی متر می باشد. وزن کلی این استخر نیز 2.8 کیلو گرم می باشد که این بزرگ ترین مزیت ان بوده و باعث شده بتوان به راحتی ان را حمل و جا به جا کرد. این محصول برای کودکان بالای 2 سال تولید و عرضه شده است.

روش نصب و مراقبت و نگهداری

در کنار این محصول یک دفترچه راهنما وجود دارد که برای اموزش و فراگیری تصویری مراحل نصب می توانید از ان استفاده کنید. اما در حالت کلی تنها کافی است که این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و ان را روی یک سطح صاف قرار دهید که اشیا نوک تیزی در کنارش نباشد. سپس از  طریق دریچه های تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. در کنار این محصول پمپ باد وجود ندارد اما می توانید با استفاده از یک پمپ باد شخصی یا وسیله ای که تولید باد کند ان باد کنید. برای جمع کردن این کالا نیز کافی است دریچه های باد را باز کرده و با کمی فشار باد را خارج کنید. برای مراقبت از این محصول تنها کافی دو اصل را رعایت کنید. اولین و مهم ترین بحث این است که اشیا نوک تیز را از این محصول دور کنید. دومین بحث این است که از جامپینگ های متعدد بر روی این محصول جلوگیری شود چون در طولانی مدت به این استخر اسیب می رساند. برای مراقبت بیشتر نیز می توانید بعد از هر بار مصرف یا این محصول را به طور کامل جمع کنید یا بر روی ان محافظ یا کاور قرار دهید تا از ریختن مایعات بر روی ان جلوگیری شود.

جمع بندی

استخر بادی طرح قلعه کودک یک محصول جذاب ساخت شرکت بست وی می باشد که دارای دو درب است و مناسب برای کودکان بالای 2 سال می باشد. این محصول دارای کف بادی بوده و 25 عدد توپ نیز همراه با ان وجود دارد که می توانید ساعت ها با ان مشغول باشید. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظخامت لایه ها 0.26 میلی متر
قطر 104 سانتی متر
ارتفاع 137 سانتی متر
وزن 2.8 کیلوگرم
جنس رویه وینیل
نوع رویه طرح دار رنگی
جنس کف وینیل بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سایه بان بادی
مناسب سنین 2+ سال
دارای دو درب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...