استخر بادی طرح قلعه کودک با آبپاش بادی

Bonzai 5498

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح قلعه کودک با آبپاش بادی یکی از متفاوت ترین استخر های بادی با طراحی بدنه کودک پسندانه بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم دارد. این محصول کیفیت ساخت بسیار مناسبی داشته به همین دلیل در برابر دمای آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. این استخر دارای عمق کمی بوده به همین دلیل با وجود داشتن ابعاد بزرگ ظرفیت آب کمتری را خواهد داشت. اما یک آبپاش بادی روی بدنه تعبیه شده که با وصل کردن شلنگ آب به دریچه مخصوص خود شروع به پاچیدن آب به داخل استخر خواهد کرد. طراحی طرح قلعه و تعبیه بدنه های بادی روی بدنه نیز به زیبایی استخر کمک شایانی کرده است.

استخر بادی طرح قلعه کودک با ابپاش بادی

استخر بادی طرح قلعه کودک با ابپاش بادی یک محصول زیبا و جذاب با ظاهری کودک پسندانه بوده که در برابر دمای اب و نور افتاب مقاوم است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

ساختار کلی و ارگونومی این محصول به شکل 8 ضلعی می باشد. یکی از دلیل اصلی تفاوت این محصول با دیگر استخر ها همین ساختار طراحی این محصول است. حال قصد داریم به صورت جداگانه تمامی بخش های این محصول و رنگ بندی کلی ان را بررسی کنیم. کف این محصول به صورت یکدست ابی طراحی شده است. لبه های خارجی و داخلی ان نیز به صورت تمام بنفش رنگ است. رویه این محصول نیز رنگی شبیه به صورتی کم رنگ دارد که درون ان از تصاویر گل و گیاهان دریایی استفاده شده است که رنگ های بنفش و سبز اصلی ترین رنگ های موجود در این تصاویر هستند. در بخش جلویی این استخر یک دروازه تعبیه شده است که کودک شما می تواند در هنگام ایستادن در این بخش با گرفتن ان ها از خطر افتادن به بیرون در امان باشد. حتی از این بخش می تواند به عنوان دروازه در تفریحات ابی و توپی از ان استفاده کند. در سمت چپ این محصول تصویر یک اسب دریایی زرد رنگ طراحی شده است که این استخر را بسیار چشم نواز کرده است. در بخش انتهایی این محصول نیز یک دروازه دیگر تعبیه شده که بر روی ان طراحی شبیه به سفینه است. بر روی این بخش نیز طرح هایی از گل و تصاویر یک کودک دختر و یک سری اشکال نیز دیده میشود که در کنار رنگبندی این محصول ، ان را زیباتر کرده است. بر روی این محصول اب پاش بادی سر خود نیز وجود دارد که یکی از مزیت های این محصول می باشد.

جنس بدنه

در معیار های خرید مشتریان یکی از مهمترین بخش ها که همیشه حصاصیت های خاصی را در بر داشته است جنس بدنه یک محصول بادی می باشد. جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع PVC طرح چرم می باشد که علاوه بر داشتن استحکام بالا زیبایی این محصول را نیز بیشتر کرده است. در رابطه با بخش های کناری این محصول نیز می توان گفت که از جنس PVC طرح دار تولید شده اند. مهم ترین و در واقع حساس ترین بخش این استخر نیز کف ان است که از نوع  PVC دو لایه می باشد که تحمل وزن را بیشتر کرده و استحکام این محصول را برده است و به راحتی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و ظرفیت اب

یکی دیگر از دغدغه های مشتریان در هنگام خرید بعد از جنس بدنه ، ابعاد یک محصول می باشد. در واقع مصرف کننده همیشه در این فکر بوده است که محصولی که خریداری می کند جای کمی را اشغال کند و جا گیر نباشد تا بتواند از ان در هر مکانی استفاده کند. از این حصول می توان در خانه یا سفر استفاده کرده و نگران فضای اشغالی توسط ان  نباشید. این محصول دارای ابعاد ( طول : 165 سانتی متر ، عرض : 140 سانتی متر  ، ارتفاع : 96 سانی متر ) می باشد. هم چنین ظرفیت اب این استخر 140 لیتر می باشد که در مدت زمان کوتاهی می توان ان را پر کرده و استفاده کنید.

نحوه راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در کنار این محصول دفترچه راهنما وجود دارد که میتوانید تصاویر و نحوه راه اندازی این محصول را مشاهده کرده و به طور دقیق با راه اندازی ان اشنا شوید. به طور کلی نصب این محصول چند دقیقه بیشتر زمان نمی خواهد. در ابتدا کافی است این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی یا وسیله ای که بتواند باد را با فشار خارج کند این محصول را از طریقه دریچه های باد تعبیه شده باد کنید. پس از باد کردن هر یک از دریچه ها را ببندید تا باد خارج نشود. نکته مهم این است که بیش از اندازه نباید این محصول را باد کرد چرا که از تحمل وزن این محصول می کاهد و با کوچکترین برخورد یک شی نوک تیز به ان دچار اسیب می شود. در رابطه با مراقبت و نگهداری از این محصول نیز باید گفت که دو اصل باید رعایت شود تا بتوانید سالیان سال از این محصول استفاده کنید. اولین نکته دور کردن تمامی اشیا نوک تیز از این محصول می باشد چون با کوچکترین برخوردی دچار اسیب می شود. البته در کنار این محصول برچسب تعمیرات وجود دارد که در  مواقع اسیب دیدگی بتوانید از ان استفاده کنید. نکته دوم این است که از جامپینگ و پریدن بر روی این محصول خودداری کنید چون در بلند مدت باعث اسیب و کم شدن کیفیت این استخر می شود.

جمع بندی

استخر بادی طرح قلعه کودک یک محصول منحصر به فرد و زیبا بوده که جنس ان از نوع PVC  می باشد و مقاومت و استحکام بالایی دارد. بر روی این محصول اب پاش بادی سر خود نیز قرار دارد که یکی از مزیت های این محصول است. از این کالا می توانید به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید. اگر به دنبال یک استخر بادی با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم همین الان این محصول زیبا را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت خیره کننده خریداری کرده و لذت ببرید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 140 لیتر
طول 165 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 96 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای آبپاش بادی سرخود
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...