استخر بادی طرح ماشین ها مدل 2018

intex 57478 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح ماشین همواره یکی از انتخاب های اصلی کودکان پسر می باشد که می تواند نظر آنها را به سوی خود جلب کند. اینتکس در سال 2018 تمامی مدل های محصولات خود با طرح ماشین ها را دستخوش تغییراتی کرده است که استخر بادی مستطیلی این شرکت این قائده مستثنی نیست. بخش اصلی بدنه از رنگ بندی مختلفی بهره می برد و کاراکتر های اصلی انیمیشن ماشین ها بر روی نقش بسته است. قسمت رویه و لبه استخر نیز قرمز رنگ می باشد اما بخش های داخلی به صورت کامل سفید رنگ می باشد که باعث تطابق طراحی بیرون و داخلی آن شده است و تضاد خوبی را به وجود آورده است. این استخر بادی از لایه های وینیل با ضخامت 0.33 میلی متر ساخته شده که برای این محصول کاملا رضایت بخش است و می تواند فشار حاصل از میزان آب درون استخر را به سادگی تحمل کند. ابعاد این استخر برابر با 262 سانتی متر طول و 175 سانتی متر عرض می باشد که از مدل پیشین دارای طولی کوتاه تر و عرضی بیشتر است و ارتفاع آن نیز 56 سانتی متر و برابر مدل سال گذشته است که با پر کردن آن تا ارتفاع 36 سانتی متری ظرفیت این استخر به عدد 770 لیتر می رسد که البته قابل افزایش است.

استخر بادی کودک طرح ماشین ها مدل 2018

استخر بادی طرح ماشین ها مدل 2018 یکی از محصولات بسیار پر طرفداری است که شرکت اینتکس ان را روانه بازار کرده است. همان طور که می دانید انیمیشن ماشین ها از محبوب ترین انیمیشن هایی است که در بدو ورود و ساخت به بازار طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد و مخصوصا در بین پسر ها پر طرفدار شد. در همین خصوص هم این استخر بادی با بهترین کیفیت و با الگو برداری از همین انیمیشن تولید شده است و ما هم قصد داریم تا شما را به طور کامل با این محصل اشنا سازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

استخر بادی طرح ماشین ها مدل 2018 یک محصول بسیار زیبا از نظر طراحی و ارگونومی ساخت است. این محصول از نظر شکل و شمایل ظاهری مستطیلی با فرو رفتگی هایی در بخش میانی دارد که بیشتر به نام لوبیایی معروف می باشد. این محصول هم چنین همان طور که در ابتدای این مطلب گفته شد با بهره گیری از شخصیت های اصلی کارتون و انیمیشن ماشین ها ساخته شده است که بر روی بدنه این محصول و به صورت مداوم تکرار شده و ظاهری شکیل و زیبارا به رویه خارجی و بخش بیرونی این محصول بخشیده است. هم چنین لبه بالایی این محصول هم از رنگ یکدست قرمز تولید شده است که فوق العاده زیبا می باشد. علاوه بر این ها بخش داخلی این محصول هم یکدست سفید رنگ است. تمام این رنگ ها در کنار یکدیگر محصولی زیبا و جذاب را روانه بازار کرده اند که باعث شده تا کودک شما پس از راه اندازی کامل این محصول و با دیدن ان به وجد بیاید.

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات مهم یک محصول بادی جنس ان است که باعث می شود تا خانواده ها با اطمینان خاطر بتوانند اقدام به خرید یک محصول کنند. در همین خصوص هم باید عنوان کرد که این کالا ساخته شده از نوع وینیل می باشد. این جنس یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین جنس های موجود در بازار است که ضخامت مناسبی هم دارد. هر یک از لایه های این محصول دارای ضخامت 0.33 میلی متر می باشد که به راحتی سوراخ نشده و اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

این استخر تنها 5.3 کیلو گرم وزن دارد. همین عامل سبب شده تا بتوانید به راحتی این محصول را چه در حالت راه اندازی شده و چه در داخل بسته بندی به راحتی حمل و نقل سازید. هم چنین ابعاد این محصول هم به گونه ای است که چدین کودک به صورت هم زمان می توانند در داخل این محصول به بازی بپردازند. طول این استخر 262 سانتی متر ، عرض ان 175 سانتی متر و ارتفاع این محصول نیز 56 سانتی متر است. هم چنین ظرفیت این محصول نیز 770 لیتر می باشد که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول احتیاج به یک عدد پمپ باد دارید. همان طور که می دانید پمپ باد ها هم انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز خود می بایست یکی از ان ها را خریداری نمایید. در همین خصوص هم باید گفت که پس از تهیه پمپ باد سعی کنید این محصول را به صورت کامل از داخل بسته بندی مربوطه خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. پس از انجام این کار بایستی به دنبال دریچه و محفظه باد موجود  بر روی این استخر بگردید. پس از پیدا کردن ان هم شما می توانید به سادگی این دریچه را باز کرده و پمپ باد را در داخل ان قرار دهید و اقدام به باد کردن این محصول کنید. این کار بسته به نوع پمپ شما زمان متفاوتی دارد اما به راحتی می توانید این عمل را انجام داده و از داشتن این محصول لذت ببرید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید سعی کنید تا به فرزند خود بیاموزید که از ضربه زدن و وارد کردن اشیا نوک تیز به بدنه این محصول خودداری کند. هم چنین از پریدن بر روی قسمت های مختلف این کالا هم بپرهیزید تا دچار اسیب نشود.

جمع بندی

استخر بادی طرح ماشین ها مدل 2018 یکی از با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی است که برای استفاده بزرگسالان هم حتی مناسب می باشد. این محصول از رنگ و طرح جذابی بهره برده و ارگونومی ساخت دیدنی را هم دارا می باشد. تمام این موارد باعث شده تا بتوانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 262 سانتي متر
 عرض 175 سانتي متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت  770 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.33 میلی متر
 جنس کف وینیل 
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده برای بزرگسالان
 دارای رنگبندی داخلی جذاب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...