استخر بادی طرح ماهی با قطر 132

intex 59431

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح ماهی با قطر 132

استخر بادی کودک اینتکس به شکل های مختلفی تولید و عرضه شده است و هر کدام از مدل های آن تا کنون مشتریان خاص خود را داشته اند. یکی از استخر های بسیار زیبا و دوست داشتنی مدل طرح ماهی می باشد که با قطر ۱۳۲ سانتی متری خود با مدل های دیگر در این طرح متفاوت است. دیواره های این محصول از وینیل با ضخامت 0.20 میلی متر تشکیل شده اند و کف آن نیز 0.18 میلی متر می باشد. این کالا با قطر ۱۳۲ سانتی متری خود دارای ظرفیت ۲۴ لیتر می باشد که با در نظر گرفتن پر شدن استخر تا ارتفاع ۲۲ سانتی متری است. کف استخر رنگ ابی داشته و دیواره ها با تم رنگی سفید با طرح ماهی های رنگارنگ تزئین شده اند .

این استخر بادی در دو نوع طراحی شده است که در این مدل تنها شما یک استخر بادی را خریداری خواهید کرد ، اما نمونه دیگری نیز مشابه به همین استخر بادی و با طراحی ظاهری یکسان نیز تولید شده است که در کنار خود یک توپ بادی به همراه حلقه بادی دارد که می توانید به دلخواه خود نمونه دیگری را انتخاب و آن را خریداری کنید . این محصولات بادی هدیه ای بسیار ارزشمند و دوست داشتنی است که می توانید جهت تشویق کودکان به کاری و یا برای مناسب ها و تولد ها به آن ها بدهید تا در روز های گرم پیش رو بتوانند به بازی های شاد و مفرح بپردازند . این استخر بادی برای کودکان بالای 4 سال طراحی شده است که به همراه دوستان خود می توانند به بازی و تفریح بپردازند . اما در ادامه این مطلب شما را با ویژگی های بسیار خوب محصولات اینتکس آشنا خواهیم کرد .


دوام و کیفیت استخر بادی

شرکت اینتکس با توجه به تجربه کاری بسیار بالای خود سعی کرده است تا دوام استخر های خود را افزایش دهد . برخی از مشتریان با توجه ساختار بادی استخر ها نگران دوام محصولات هستند ، اما شرکت اینتکس با افزایش ضخامت لایه های بدنه سعی کرده است تا دوام محصولات را افزایش دهد ، اما علاوه بر افزایش ضخامت لایه ها ، اینتکس از طراحی سه لایه نیز برای ساخت استخر بادی طرح کاهی فوق استفاده کرده است . طراحی سه لایه یا سه طبقه در واقع از سری طراحی های بسیار خوب شرکت اینتکس است که برای ساخت انواع استخر های بادی گرد ، مربع ، مستطیلی و ... خود استفاده کرده است تا اینچنین دوام دیواره های استخر را افزایش دهد . افزایش دوام دیواره های استخر به این محصولات اجازه می دهد تا بدون هیچ تکیه گاهی بر روی زمین راه اندازی شده و مورد استفاده قرار گیرند . به همین دلیل کمتر استخر بادی را می توانید مشاهده کنید که دیواره های آن تک لایه می باشد . با توجه به آزمایش های انجام شده ، فشار وارده بر دیواره های تک لایه یا یک طبقه ای می تواند فشار بیشتری را به آن وارد کرده و موجب پارگی در استخر شود .

یکی از قسمت هایی که در استخر های پیش ساخته بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار دارد ، کف استخر های بادی می باشد ، چرا که همواره در حال تماس با زمین است ، همچنین زمانی که استخر را پر می کنید فشار آب کاملا بر روی کف استخر می باشد ، بنابراین باید قبل از راه اندازی استخر ، سطح زمین را جارو کرده و از زیرانداز استفاده کنید . سنگ ریزه ها و حتی شاخ و برگ درختان می تواند سبب آسیب دیدن استخر بادی شود . شرکت اینتکس برای جلوگیری از ساییدگی و یا خطر سوراخ شدن ، کف استخر های بادی را به صورت دولایه و با ضخامت بیشتری ساخته است . بنابراین ضخامتی که در کف استخر وجود دارد در لبه ها و دیواره های استخر وجود ندارد . با توجه به تصاویر استخر بادی میبینیم که لبه بالایی استخر قطور تر از لبه های زیرین است ، این طراحی باعث شده است تا سرریز شدن آب را در استخر نداشته باشیم . فروشگاه اینتکس بزرگترین مرکز فروش استخر بادی کودک در ایران است که می توانید با دوام ترین و با کیفیت ترین استخر های بادی را با ضمانت خریداری کنید .

با استخر بادی چه بازی هایی می توان انجام داد ؟

بسیاری از مشتریان استخر های بادی تنها برای آب بازی این محصولات را خریداری می کنند ، اما تنها بازی که می توان با استخر های بادی انجام داد ، آب بازی و آب تنی نیست و چه بسا کودکان می توانند بازی های شاد و مفرح دیگری را نیز انجام دهند که شاید از آن ها بی خبر باشد . شما علاوه بر پر کردن استخر با آب می توانید آن را با توپ های رنگی پر کنید ، تا اینچنین یک استخر توپ بادی بسیار عالی ایجاد کنید . استخر های توپ را حتی می توانید در خانه قرار دهید ، این ویژگی می تواند اجازه دهد تا در فصول سرد سال که نمی توان از استخر های آب استفاده کرد ، آن را با توپ های رنگی کوچک پر کنید تا کودکان در اتاق خود و یا در پذیرایی خانه و در کنار والدین به همراه دوستان خود بازی کنند . توپ های رنگی را می توانید از تمامی فروشگاه های اسباب بازی در سراسر ایران خریداری کنید و یا این توپ های رنگی را به سادگی و به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

فروشگاه اینتکس انواع توپ های رنگی بدون پلیسه را در قطر های مختلف به فروش میرساند که می توانید آن را به تعداد بالا سفارش دهید . و اما بازی های دیگری نیز می توان با استخر های بادی انجام داد ، آن هم چیزی نیست جز شن بازی ! شما می توانید به جای آب یا توپ از شن ( معمولا خاک نرم مانند خاک رس یا خاک معمولی الک شده ) برای پر کردن استخر استفاده کنید تا کودکان مشغول به خاک بازی شوند . شما می توانید با کمی آب خاک را به گل تبدیل کرده تا کودکان به بازی بپردازند و به مانند سواحل دریا قلعه بسازند و بازی کنند . البته توجه داشته باشید که میزان خاک نباید بسیار زیاد باشد چرا که وزن بالای خاک می تواند به استخر آسیب وارد کند ، بهتر است میزان خاک تنها تا بالای حلقه زیرین باشد . پس از استفاده به خوبی استخر را بشویید .

ویژگی ها و خصوصیات جنس استخر

همانطور که در جدول مشخصات محصول آورده شده است جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است . ممکن است برخی از فروشگاه ها نام جنس این استخر ها را وینیل گذاشته باشند که در واقع تفاوتی میان پی وی سی و وینیل نبوده و در واقع یک جنس هستند و تفاوتی با هم ندارند . این مواد بسیار مشابه به مواد لاستیکی هستند ، اما بر خلاف آن ها از مواد اولیه شیمیایی و سمی ساخته نشده اند به همین دلیل نیز هیچ گونه آسیب های پوستی را برای کودکان ایجاد نخواهد کرد و چه بسا کاملا سازگار با محیط زیست می باشد ، همچنین ویژگی های بسیار عالی دیگر پی وی سی باعث شده است تا اینتکس از آن برای ساخت انواع محصولات بادی مانند وان بادی ، جکوزی بادی ، استخر بادی ، تخت و تشک بادی ، مبل و کاناپه بادی استفاده کرده است . ضخامت لایه ها در هر مدل از محصولات بادی ممکن است متفاوت باشد ، بنابراین شرکت اینتکس با در نظر داشتن ابعاد و نیاز محصول از pvc ضخیم یا نازک استفاده می کنند . البته نازک ترین لایه های پی وی سی بسیار مقاوم در برابر ضربه و فشار هستند که با قدرت کشسانی بسیار بالای خود می توانند قدرت ضربه ها را کاهش دهد . این جنس کاملا ضد آب بوده و در صورت استفاده دائمی نیز هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود ، همچنین این جنس در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است و کاملا ضد اشعه می باشد .

نکات مهم در نگهداری از استخر بادی

برای استفاده از استخر های بادی نکاتی مطرح است که باید به درستی به آن ها توجه داشته باشید ، استخر های بادی محصولاتی هستند که به واسطه طراحی لایه لایه و ساختار بادی ممکن است آسیب پذیر باشند ، بنابراین نکاتی در این زمین وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید از آسیب دیدن احتمالی استخر های بادی جلوگیری کنید و سال های سال از استخر خود استفاده کنید .

  • در اولین اقدام به کودکان خود بیاموزید که ضربه زدن و برخورد اجسام تیز و برنده با استخر می تواند به بدنه آسیب وارد کند .
  • چنگ زدن و حتی گاز گرفتن بدنه توسط کودکان می تواند سبب آسیب دیدن استخر شود .
  • بهتر است برای راه اندازی از زیرانداز ها استفاده کنید تا از آسیب دیدن کف استخر جلوگیری شود .
  • زمینی که قرار است استخر را بر روی آن راه اندازی کنید را از قبل جارو بکشید ، چرا که سنگ ریزه ها و شاخ و برگ می تواند سببب آسیب دیدن شود .
  • کشیدن استخر زمانی که نیمه پر است می تواند موجب ساییدگی و زخمی شدن کف استخر شود .
  • میزان باد استخر نباید بسیار زیاد باشد چرا که پس از پر شدن فشار وارده بر بدنه استخر بسیار بالاتر خواهد رفت .
  • میزان آب باید تا بالای حلقه دوم باشد و میزان بیشتر توصیه نمی شود ، آب تقریبا 90 درصد استخر را پر کند .
  • بهتر است پس از استفاده استخر را دو مرتبه آب کشیده و سپس در فضای باز قرار دهید تا به کمک باد و نور آفتاب خشک شود .
  • استخر بدون آب را طولانی مدت در معرض نور خورشید قرار ندهید .
  • برای راه اندازی استخر از پمپ های باد برقی قدرتمند و یا کمپرسور های باد استفاده نکنید .

نحوه پنچرگیری استخر بادی

برای پنچرگیری استخر های بادی نیاز است تا بسته های تعمیراتی مخصوص استخر را تهیه کنید . تعدادی از برچسب های تعمیراتی در کنار محصول و در داخل کارتن وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید ، اما برای نیاز بیشتر می توانید این بسته ها را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . در دفترچه راهنما روند تعمیرات استخر توضیح داده شده است ، اما در این بخش به صورت مختصر قصد داریم نحوه پنچرگیری استخر بادی را توضیح دهیم . برای اینکار تکه ای از برچسب را برش داده و آغشته به چسب مخصوصی که در داخل بسته تعمیرات قرار دارد بکنید و بر روی قسمت آسیب دیده بچسبانید . سپس آن قسمت را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید که برای اینکار می توانید از وزنه و یا سنگ استفاده کنید . برچسب را می توانید به نسبت ابعاد سوراخ شدگی برش دهید . اگر آسیب دیدگی در حد سوراخ ریز است برچسب را به اندازه یک سکه برش دهید . برخی اوقات ممکن است سوراخ ایجاد شده بسیار ریز باشد و با چشم دیده نشود ، برای یافتن سوراخ های ریز می توانید از کف صابون و یا تشت آب استفاده کنید تا سوراخ ها را پیدا کنید .

پمپ باد مناسب استخر بادی

برای باد کردن سریع تر استخر بادی می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد انواع مختلفی دارند که می توان به انواع پمپ های برقی سیمی ، شارژی ، فندکی ، دستی و پدالی اشاره کرد . هر یک از این پمپ ها به نحوی کار کرده و می تواند پمپاژ آب را انجام دهد . پمپ های باد پدالی و دستی مناسب ترین نوع برای راه اندازی استخر بادی می باشد چرا که نیازی به انرژی برق نداشته و قدرت پایین آن موجب آسیب دیدن استخر نخواهد شد . این در حالی است که پمپ های باد برقی سیمی قدرت بسیار بالایی داشته و در صورتی که از آن ها استفاده می کنید می بایست حواستان باشد که به موقع پمپ را جدا کنید تا به بدنه استخر آسیب وارد نشود . پمپ های شارژی قابلیت شارژ شدن دارند و در سفر ها نیز کارایی خواهند داشت . پمپ های باد فندکی نیز با کمک جافندکی ماشین و به کمک باتری ماشین کار می کنند . برای خرید پمپ باد دلخواه خود به دسته بندی پمپ باد مراجعه کنید .

نقد و بررسی استخر بادی طرح ماهی با قطر 132

استخر بادی طرح ماهی با قطر 132

استخر بادی کودک اینتکس طرح ماهی در طرح ها و مدل ههای زیبا و سایز های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این طرح ها و سایز ها طرفداران خاص خود را دارد . این محصول توسط کمپانی آمریکایی اینتکس و با کیفیت بالا تولید شده است که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و جای خود را به خوبی در میان هاداران استخر های بادی کودک باز کرده است . جنس این محصول وینیل می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد و به خوبی می تواند وزن دو یا چند کودک را تجمل کند و به طور همزمان مورد استفاده ی دو یا چند کودک قرار بگیرد که یکی از خصوصیت های بارز این محصول به شمار می آید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول بنا به نیاز های کودکانه ساخته شده است و اندازه ی آن مناسب برای رده های سنی کودک می باشد . دیواره های موجود در استخر بادی کودک از ارتفاع قابل قبولی برخوردار است که کودک را در هنگام بازی در برابر خطراتی همچون بیرون افتادن از استخر به خوبی محافظت می کند . در این استخر بادی از اختار سه لایه استفاده شده است که بر کیفیت های این محصول زیبا افزوده است . همچنین دیواره های این محصول به رنگ سفید می باشد که طرح هایی از ماهی های دریایی بر روی بدنه ی آن حک شده است که بر زیبایی این محصول افزوده است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه ی این محصول از وینیل می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و از لحاظ کیفیت زبان زد می باشد . در دیواره های استخر بادی کودک از وینیل با ضخامت 0.20 میلی متر و در کف آن از ضخامت 0.18 میلی متر استفاده شده است که کیفیت این محصول را در مقابل بازی های کودکانه دو چندان کرده است و با خیالی راحت می توانیدریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . وینیل استفاده شده در  این محصول از  نوع طرح دار و چرم می باشد که از لطافت و نرمی خاصی برخوردار است و هیچ گونه آسیبی بر اثر سایش به پوست کودک وارد نمی کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت استخر :

ابعاد این استخر بادی کودک معادل با ( قطر : 132 سانتی متر و ارتفاع : 28 سانتی متر ) می باشد که فضای بسار خوبی را برای کودک شما فراهم می آورد و می توانید از  آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید و با خرید این محصول  و با یک تیر چند نشان بزنید . وزن استخر بادی به همراه بسته بندی  زیبا و شکیلی که دارد 1.2 کیلوگرم می باشد که نشان از سبکی این محصول دارد و به راحتی و بدون دردسر می توانید در هر جایی آن را همراه خود داشته باشید و روز خوبی را در سفرهای خود برای کودک خود فراهم کنید . ظرفیت این محصول 248 لیتر می باشد که نشان از عمق مطلوب این استخر دارد .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط ابتدایی ترین پمپ های دستی نیز امکان پذیر می باشد و به راحتی می توانید حتی توسط پمپ ای اتوماتیک نیز آن را باد کنید . فقط کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون هرگونه اجسام تیز قرار داده و باد را درون آن بدمید تا شکل کلی محصول را به خود بگیرد . فقط توجه داشته باشید که از برخورد هرگونه اجسام تیز و برنده به این محصول خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر این جسام کاملا بی دفاع و آسیب پذیر می باشند . همچنین از جامپینگ بر روی آن خودداری نمایید زیرا طول عمر مل را کاهش داده و به آن آسیب وارد می کند .

جمع بندی :

استخر بادی طرح ماهی بسیار ببا و با کیفیت می باشد که در طرح ها و سایز های مختلف موجود می باشد و می توانید محصول مورد نظر را در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند های مطرح محصولات بادی در ایران می باشد انتخاب کرده و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کنید . جنس این محصول از وینیل می باشد که دارای ضخامت بالا و همچنین مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه می باشد و خیال شما را از هر جهت در این محصول راحت می کند .

نوع استخر بادی کودکخانگی، سفری
ظرفیت 248 لیتر
قطر 132 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت دیواره 0.20 میلی متر
ضخامت کف 0.18 میلی متر
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه
طراحی زیبا
به همراه توپ و حلقه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...