استخر بادی طرح مرد عنکبوتی

bestway 98011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح مرد عنکبوتی یک محصول زیبا بر گرفته از کارتون و فیلم مرد عنکبوتی بوده که در بین کودکان بسیار پر طرفدار است. این محصول که به تازگی توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده از جنس PVC است که ضخامت بالایی دارد و بسیار مقاوم می باشد. شکل ظاهری این کالا مستطیلی شکل با لبه های گرد بوده که لایه بیرونی ان نمای مرد عنکبوتی ، لایه داخلی ان ابی رنگ و نوار بالایی این محصول نیز قرمز است که بسیار چشم نواز است. هم چنین جعبه این محصول تمام رنگی بوده که در هنگام خرید بسیار جلبه توجه می کند. این محصول مناسب برای کودکان بالای 6 سال است که می توان به راحتی ان را در عرض چند دقیقه با پمپ باد خود باد کرده و لحظات شادی را برای کودک خود خلق سازید. هم چنین می توان از این استخر به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. علاوه بر ان به دلیل داشتن وزن کم می توان ان را به راحتی حمل و جا به جا کرده و در هر مکانی از ان استفاده کنید. این استخر بادی زیبا را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

استخر بادی طرح مرد عنکبوتی

استخر بادی کودک طرح مرد عنکبوتی یک کالای زیبا از شرکت بزرگ بست وی برای استفاده در داخل منزل و یا حیاط شخصی و باغ و... بوده که برای کودکان بالاتر از 6 سال طراحی و روانه بازار شده است. طراحی بدنه استخر بادی کاملا شاد و کودکانه بوده و کیفیت بدنه بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی در میان کودکان و نوجوانان به محبوبیت دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم با تحلیل ساختار این استخر بادی به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با محصول و خرید استخر بادی بر اساس روحیات فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی بدنه استخر بادی کودک

نکته اساسی در تولید محصولات مورد استفاده کودکان توجه به طراحی بدنه آن ها است. زیرا محصولات مورد استفاده کودک نیاز به طراحی بدنه استاندارد و کاملا شاد و کودکانه دارد. با رعایت این موارد شرکت بست وی استخر بادی طرح مرد عنکبوتی را به شما معرفی می کند. دنیای انیمیشن برای کودک از جذابیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل طراحی بدنه خارجی این استخر بادی برگرفته از انیمیشن محبوب مرد عنکبوتی بوده که از دارای طرفداران بالایی می باشد. لبه بالایی استخر کاملا قرمز رنگ و دیواره داخلی ان ساده و ابی رنگ است. این استخر بادی ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته به همین دلیل دو الی سه کودک می توانند برای تفریحات ابی خود از محصول استفاده کنند. بدنه محصول از سه طبقه تشکیل شده که هر یک از این طبقات دارای یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. این محصول یک انتخاب مناسب برای استفاده به عنوان استخر توپ مهدکودک به شمار می رود.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

کیفیت بالای بدنه هر محصول باعث افزایش وطل عمر ان خواهد شد. به همین دلیل شرکت بست وی برای عرضه محصولی با طول عمر حداکثری جنس بدنه این استخر بادی را از نوع پی وی سی طرح دار تولید کرده است. کف محصول با سطح زمین همواره در تماس بوده و وزن بالایی را بر روی خود تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این محصول را می توانید با اسودگی خاطر در فضاهای باز مانند حیاط شخصی و باغ و... استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط اب وهوایی و با قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید باعث اسیب بدنه محصول نمی شود.

ابعاد و وزن استخر بادی کودک

ارگونومی مستطیل شکل بدنه استخر بادی از طولی برابر 201 سانتی متر با عرضی معادل 150 سانتی متر تشکیل می شود. ارتفاع محصول از بخش کف تا بالاترین سطح لبه ان 51 سانتی متر بوده و ظرفیت مخزن داخلی استخر بادی 450 لیتر است. این محصول تنها 3 کیلوگرم وزن داشته پس برای استفاده در زمان سفر با توجه به حمل اسان خود کاملا مناسب می باشد.

راه اندازی و مراقبت از استخر بادی کودک

استخر بادی کودک را بعد از خرید از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی استخر بادی کنید. برای مراقبت از محصول و حفظ طول عمر بالای ان از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره محصول جدا خودداری کنید. در صورت بروز هرگونه اسیب محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی محصولات بادی ارسال نمایید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی طرح مرد عنکبوتی محصولی زیبا و باکیفیت بوده که تا سنین نوجوانی برای استفاده فرزند شما مناسب است. برای خرید ان می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت تهران اینتکس استفاده نمایید.

نوعخانگي
ظرفيت 450 ليتر
طول 201 سانتي متر
عرض 150 سانتي متر
ارتفاع 51 سانتي متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناري PVC طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 3.3 کيلوگرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنين بالای 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...