استخر بادی طرح مزرعه با سرسره

intex 57454

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی حیاط دار و قلعه بادی (مجموعه بازی) آبی مخصوص کودکان با رنگبندی درونی بسیار شاد و جذاب، محصولی که ساخته از جنس PVC با کیفیت با روکش طرح چرم بوده که می تواند به راحتی هر نوع شرایط جوی و دمای آب را تحمل کند. محصولی که مانند بسیاری از مجموعه های بازی بادی از سرسره بادی سرخود، آبپاش، وسیله های بازی بادی سرخود و مجزا بهره برده و بیشترین تاثیر را در سرگرمی فرزندان شما خواهد داشت. قلعه بادی استخری با سرسره مخصوص آب ، دارای آبشار و عروسک های بادی  ، در رنگهای مختلف با ظاهری بسیار زیبا و شیک و کودک پسند.

استخر بادی طرح مزرعه با سرسره

استخر بادی مستطیلی با طرح مزرعه یکی دیگر از استخر های بادی بزرگ با اسباب بازی بادی سرخود و مجزا بوده که به مجموعه بازی های بادی آبی معروف می باشند. محصولی که برای استفاده چند کودک و یا خردسال به کار رفته و از ویژگی های مختلفی همچون داشتن استخریکوچک در درون خود نیز بهره می برد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همیشه طراحی و ارگونومی ساخت چنین استخر های بادی یا مجموعه بازی های آبی بسیار شیک و جذاب بوده که به صورت مستطیلی طراحی شده است. بدنه ای که از لبه های بادی بهره مند بوده که عمق آن را کاهش می دهد و سبب می شود تا فرزندان شما در آب به راحتی حرکت و بازی کنند. اما از وسیله های بادی تفریحی تعبیه شده در این کالا می توان به یک استخر بادی کوچک با عمقی بیشتر در گوشه استخر اشاره کرد. قسمتی که یکی سرسره بادی نیز به آن متصل شده است. سرسره ای که می تواند مقاومت بالایی را نیز در برابر فشار ناشی از وزن مصرف کننده به همراه داشته باشد. اما یک درخت بادی در قسمت لبه طراحی شده و همچنین چند حلقه بادی و دو عروسک مجزا نیز در کنار این کالا قرار گرفته است. قسمت کف این محصول نیز از اشکال دریایی طراحی شده تا زیبایی این کالا را افزایش دهد. 

جنس بدنه

جنس بدنه در این استخر بادی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا که از این کالا برای چند نفر استفاده شده و در فضای باز نیز قرار خواهد گرفت به همین دلیل باید این کالا از بدنه مقاوم بهره مند باشد. استخری که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که تمام قسمت های بدنه را این نوع روکش در بر می گیرد. همچنین تمام وسیله های بادی سرخود و مجزای این استخر نیز از روکش طرح چرم بهره مند هستند. علاوه بر این نرمی بدنه و همچنین مقاومت بالا در برابر دما و فشار آب، نور آفتاب و همچنین شرایط جوی مختلف از دیگر ویژگی های این بدنه محسوب می شود. 

ابعاد و ظرفیت آب

ابعادی که برای این کالا در نظر گرفته شده برابر (طول: 255 سانتی متر ف عرض: 196 سانتی متر ، ارتفاع: 79 سانتی متر) بوده که یک ابعادی بزرگ و بسیار مناسب برای استفاده چند کودک و یا خردسال می باشد. گفتنی است که ابعاد ذکر شده برای این استخر نیز بالاترین نقطه آن بوده و ارتفاع بدنه اصلی به 10 الی 15 سانتی متر می رسد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و به نسبت این ابعاد ظرفیت آبی برابر 180 لیتر خواهد داشت. ظرفیت آبی مناسب برای انواع تفریحات آبی و همچنین حرکت راحت تر در درون بدنه استخر. حدود نیمه داخلی استخر را نیز وسیله های باای تعبیه شده در داخل اشغال کرده ولی با این حال فضای لازم را برای تفریحات دیگر در درون آن برای فرزندانتان به ارمغان خواهد آورد.

روش راه اندازی

برای راه اندازی این استخر بادی کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز به درستی پهن نمود. هر کدام از قسمت های مختلف این کالا از دریچه های بادی مجزایی بهره برده که از اندازه های متفاوتی برخوردار است. پس باید از نازل مخصوص اندازه های هر کدام از این دریچه ها استفاده نمود. این استخر نیز یک پمپ باد دستی همراه خود داشته که به راحتی می توان توسط آن این کالا را اراه اندازی نمود. فقط باید دقت داشته باشید که این استخر را تا حدی باد نکنید که حالتی سفت به خود بگیرد ، زیرا در این صورت از استحکام بدنه کاسته خواهد شد. برای جمع نمودن این کالا نیز کافیست به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را داشته جمع نمود.

شیوه نگهداری و مراقبت

برای نگهداری و حفاظت از این محصول بهتر است ابتدا هر نوع وسیله و اشیا تیزی را از بدنه دور نموده و از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری شود. همچنین در صورت استفاده از این کالا در مکان های امن نیز خود می تواند در حفاظت این محصول تاثیر بسزایی داشته باشد. 

سایر ویژگی ها

تمام ویژگی های مهمی که این استخر بادی داشته می توان به وسیله های بادی تفریحی سرخودی که در بدنه استخر تعبیه شده اند اشاره نمود. همچنین دو عروسک بادی و چند حلیقه بادی نیز در کنار این کالا برای تفریحات بیشتر اشاره کرد. وزن این مجموعه بازی آبی به 7.5 کیلوگمر رسده که وزنی بسیار مناسب برای این محصول محسوب می شود. این استخر بادی یکی از پیشنهاد های شرکت تهران اینتکس برای کودکان و خردسالان اهل بازی های آبی می باشد.

نوع خانگی
 طول 255 سانتی متر
 عرض 196 سانتی متر
 ارتفاع 79 سانتی متر
 ظرفیت آب 180 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 7 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش
 دارای وسیله بازی بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، عروسک بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...