استخر بادی طرح وال کودک

intex 57435 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح وال کودک از سری استخر های تفریحی با ابعاد و فضای داخلی بزرگ بوده که برای سنین کودکان و خردسالان توسط شرکت اینتکس تولید شده است. محصولی شیک و کودک پسند که از بدنه ای طراحی شده بهره برده و دارای یک آبپاش سرخود در قسمت انتهایی بدنه می باشد. آبپاشی که با متصل نمودن یک شلنگ آب به آن به صورت دائم کار خواهد کرد. همچنین به دلیل بزرگ بودن قسمت داخلی این استخر می توان تا چند کودک را در درون آن جای دهد. وزن این کالا 4.5 کیلوگرم بوده که با توجه به قابل حمل بودن این وزن به راحتی در هر مکانی قابل جا یه جایی و راه اندازی خواهد بود.

استخر بادی طرح وال کودک از سری استخر های کودک اینتکس می باشد که با طراحی و کارایی متفاوت خود نظر بسیاری از کودکان را به خود جلب نموده و در لیست پر فروش ترین استخر های بادی کودک قرار گرفته است . این محصول از پی وی سی طرح چرم تهیه شده که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و می توان با خیالی آسوده آن را در فضای باز نیز مورد استفاه قرار داد . در ادامه این مطلب به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت 

همانطور که می دانید توجه به ظاهر وسایل مورد نیاز کودکان بسیار با اهمیت می باشد ، زیرا می بایست تمامی محصولات متناسب با روحیه لطیف آن ها انتخاب شده تا محیطی شاد و دوست داشتنی برای آن ها فراهم شود . این استخر بادی به شکل یک وال طراحی شده که برای کودکان بسیار جذاب و زیبا می باشد و رنگ و طرح بدنه آن نیز به جذابیت آن افزوده است . همانطور که در تصویر مشاهده میق نمایید قسمت انتهایی این محصول که دم وال می باشد در ارتفاع بالاتری قرار گرفته و علاوه بر زیبایی محصول ، کارایی یک آب پاش را دارد . در صورت متصل بودن شلنگ آب به آن از بالا مانند یک دوش آب عمل کرده و محیطی شاد و مفرح برای کودک شما به ارمغان می آورد .

جنس بدنه

علاوه بر زیبایی محصول موردنظر جنس و کیفیت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . به همین منظور شرکت اینتکس بدنه این استخر بادی را از پی وی سی طرح چرم و کناره ها را از پی وی سی شفاف طرح دار تهیه نموده که علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بالایی بوده و به سادگی دچار پوسیدگی نخواهد شد . علاوه بر این در قسمت زیرین آن نیز از پی وی سی دولایه استفاده شده تا طول عمر آن افزایش یافته و در برابر ساییدگی مقاومت بالایی را دارا باشد . با توجه به پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول ،می توان گفت از انعطاف بالایی برخودرا بوده و به سادگی قابل جمع کردن می باشد .

ابعاد و وزن و ظرفیت

از دیگر موارد حائز اهمیت می توان به وزن و حجم محصولات اشاره نمود . زیرا دارا بودن فضای کافی برای تفریح کودکان و نیز اشغال فضای کم بر کارایی محصول تاثیر مستقیمی خواهد داشت . این استخر بادی به صورت بیضی طراحی شده و دارای طول 208 سانتی متر و عرض 163 سانتی متر و ظرفیت آب 208 لیتر می باشد که دارای فضای مناسبی برای تفریح چند کودک به ص3ورت همزمان می باشد . وزن آن نیز بسیار اندک بوده و تنها 4.5 کیلو گرم می باشد که می توان آن را به اسانی حمل نموده و در هر مکانی مورد استفاده قرار داد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به پی وی سی بکار رفته در تولید این استخر بادی ، از کیفیت و طول عمر مطلوبی برخوردار می باشد ، اما به منظور افزایش طول عمر و جلو گیری از هرگونه آسیب دیدگی می بایست آن را از اشیاء تیز دور نگه دارید . در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و دوباره مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

استخر بادی طرح وال کودک محصولی جذاب و پرفروش ، طراحی و تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد . این محصول از پی وی سی تهیه شده که علاوه بر مقاومت دارای انعطاف قابل قبولی نیز می باشد . وزن آن نیز اندک بوده و به سادگی قابل جا به جایی می باشد . در صورت آسیب دیدگی نیز می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نمایید . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمود و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید .

 نوع بیضی
 طول 208 سانتي متر
 عرض 163 سانتي متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 ظرفیت 208 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار شفاف
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای آبپاش سرخود
 دارای فضایی بزرگ برای استفاده چند نفر
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...