استخر بادی طرح Frozen کودک

intex 58469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح Frozen کودک یکی از جدید ترین استخر های بادی 2017 تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از طراحی بدنه مستطیلی بهره می برد. این کالا دارای طراحی بدنه شیک و جذاب با رنگ بندی شاد بوده که باعث رضایت و جلب توجه فرزندان شما خواهد شد. این استخر بادی از جنس وینیل با رویه کاملا طرح چرم ساخته شده که علاوه بر داشتن بدنه ای با کیفیت و ضخیم به هیچ وجه آسیبی به بدن کودکان وارد نخواهد کرد. بدنه این استخر دارای انعطاف بالایی بوده و به هیچ وجه رنگ پس نمی دهد. محصولی که دارای دو دریچه باد بوده که توسط هر گونه پمپ باد محصولات بادی راه اندازی می شود. یکی از قابلیت های خوب دیگر این محصول استفاده از آن به عنوان استخر توپ بادی می باشد.

اگر کودک شما دختر است، بدون شک این استخر بادی طرح فروزن می تواند انتخابی عالی برای آن ها باشد. طراحی که بدنه استخر بادی دارد، برگرفته از کارتون دوست داشتنی فروزن بوده و کودکان به خصوص دختران علاقه زیادی به این کارتون دارند ، بنابراین خرید استخر بادی طرح فروزن کودک می تواند برای آنها انتخابی فوق العاده باشد. نوع این استخر بادی خانگی و سفری است، یعنی شما می توانید در هر جایی که کودک دوست دارد و شرایط فراهم است ، استخر بادی را راه اندازی کنید تا از ان استفاده کند. شما تنها یک زمین صاف و تمیز می خواهید که طول و عرض 3 در 2 متر داشته باشد. برای اینکه این استخر بادی دارای طول 262 سانتی متر و عرض 175 سانتی متر بوده و این مساحت می تواند بهترین فضا را برای راه اندازی و استفاده از استخر بادی بدهد.

ویژگی که استخر بادی فروزن کودک را جذاب کرده است عمق 56 سانتی متری آن است که اگر آن را با سایر استخر ها مقایسه کنیم، می توان گفت که استخر بادی فوق یک استخر بادی ایده آل برای کودکانی که دوست دار استخر های پر عمق می باشد، مناسب خواهد بود. در داخل استخر بادی 770 لیتر آب گنجایش خواهد داشت که برای پر کردن آن تنها کافیست که یک شلنگ اب را به شیر اب وصل کرده و آن را در داخل استخر قرار دهید تا پر شود. برای تخلیه کردن نیز یک دریچه تخلیه آب برای استخر در نظر گرفته شده است که کار شما را برای تخلیه کردن آسان کرده است تا دیگر نیازی به انجام روش های مختلف نباشد. برای کسب اطلاع از قیمت و موجود بودن استخر بادی طرح فروزن کودک می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس گرفته و استعلام محصول مد نظر خود را بگیرید.

استخر بادی طرح Frozen کودک از سری استخر های بادی مستطیل شکل شرکت اینتکس بوده که به دلیل طرح زیبای بدنه ، دارای جذابیت و محبوبیت بالایی در میان کودکان می باشد . بدنه این محصول از وینیل طرح چرم تهیه شده که بسیار مقاوم و منعطف می باشد . علاوه بر این بسیار سبک بوده و می توانید از آن در خارج از منزل نیز استفاده نمایید . در ادامه این مقاله به تشریح دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

اولین نکته ای که در حین خریداری محصولات مورد نیاز کودکان می بایست مورد توجه قرار گیرد ، طراحی و رنگ محصول می باشد . زیرا وسایل پیرامون کودکان می بایست با روحیه لطیف آنان سازگار بوده و حس آرامش و شادی را به آن ها القا نماید . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و که فضای اندکی اشغال نموده و قابل استفاده در هر مکانی می باشد . همچنین از دو لایه که بر روی یکدیگر قرار گرفته اند تشکیل شده که هر کدام دارای دو دریچه باد مجزا می باشد که با استفاده از این ویژگی می توانید ارتفاع و عمق محصول را تغییر دهید . بدنه این محصول دارای طرح محبوب frozen بوده که برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد . داخل آن نیز آبی رنگ بوده که برای استخر بسیار مناسب می باشد .

جنس بدنه

علاوه بر زیبایی و نوع طراحی ، جنس و کیفیت محصول از نکات حائز اهمیت می باشد . زیرا این موضوع تاثیر مستقیمی بر طول عمر آن خواهد داشت . به همین منظور شرکت اینتکس رویه این محصول را از جنس وینیل با رویه طرح چرم و بخش کناری را از وینیل طرح دار تهیه نموده است تا علاوه بر دارا بودن استحکام در برابر پوسیدگی و ساییدگی دارای انعطاف لازم در حین جمع کردن نیز باشد . به منظور افزایش این کیفیت نیز در قسمت زیرین آن از وینیل دولایه استفاده شده است .

ابعاد و وزن و ظرفیت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و دارای طول 262 سانتی متر ، عرض 175 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متر می باشد که دارای فضای کافی برای تفریح  کودک بوده و قادر است محیطی شاد و مفرح برای کودک شما به ارمغان آورد . وزن آن نیز در حدود 10 کیلو گرم بوده که شما قادر خواهید بود علاوه بر منزل از آن در مسافرت نیز استفاده نمایید . ظرفیت آب آن 770 لیتر بوده که مطلوب به نظر می رسد .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء تیز به آن جلوگیری نموده و آن را در برابر حرارت بالا قرار ندهید . در صورت آسیب دیدگی نیز می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات که شرکت اینتکس در اختیار شما قرار خواهد داد ، آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

استخر بادی طرح Frozen کودک محصولی با بدنه جذاب بوده که در مدت زمان کوتاهی توانسته به فروش فوق العاده ای دست یابد . این محصول از جنس وینیل بوده که علاوه بر مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف جوی ، از انعطاف قابل قبولی نیز برخوردار می باشد . همچنین کودک شما می تواند علاوه بر استحر آب از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نماید . شما می توانید برای تهیه این محصول به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید .

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 770 لیتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای دو دریچه باد
 ساختار دو طبقه ای
 مناسب سنین کودکان
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...