استخر بادی فانتزی

intex 57428

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مدل گرد با طرح فانتزی برای کودکان زیر 4 سال پسر و دختر. یکی محصولات زیبا و سبک که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. در این استخر از رنگبندی و طرح های شاد استفاده شده تا برای کودکانلذت بخش باشد. اما مزیت مهم این استخر داشتن سایهبان بادی بوده که تاثیر بسزایی در دفع نور دارد.استخر بادی فانتزی با طرح گل با قطر 102 سانتی متر و ارتفاع 86 سانتی متر ، دارای کف باد شونده ، همراه با برچسب تعمیرات ، حجم و ظرفیت : 45 لیتر ، محصول شرکت اینتکس ، جنس محصول از پلاستیک pvc با طرح و رنگ جذاب برای کودکان ، ابعاد بسته بندی 45 در 45 سانتی متر.

استخر بادی فانتزی

استخر بادی فانتزی یک نمونه زیبا با طراحی بدنه متفاوت در میان استخر های بادی کودک بوده که توسط کمپانی بزرگ اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این محصول طراحی بدنه شاد و کودکانه و جنس بدنه مقاوم و بادوام دارد. به همین دلیل تواسنته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب می خواهیم تا با تحلیل کامل ساختار این استخر بادی به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با محصول و خرید استخر بادی کودک بر اساس علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

مهم ترین مورد در زمان خرید برای مشتریان توجه ب طراحی بدنه هر محصول است. زیرا اغلب افراد جذب محصولی با طراحی بدنه استاندارد و نواروانه شده و از خرید محصولاتی با ظاهری کلیشه خودداری می کنند. محصولاتی که برای استفاده کودکان تولید شده نیز نیاز به طراحی بدنه ای شاد و کودکانه دارد. بر همین اساس شرکت بزرگ اینتکس استخر بادی فانتزی را برای استفاده کودکان کمتر از 4 سال به بازار معرفی کرده است. این استخر بادی که در گروه استخر های بادی با سایبان بادی بوده ، از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخوردار بوده که دیواره ان از یک لایه تشکیل می شود. بدنه این استخر بادی کاملا ابی بوده و بر روی ان اشکال و تصاویر رنگارنگ و شادی بر اساس روحیات کودکانه به چشم می خورد. کف این استخر بادی نیز از نوع مواج . بادی بوده تا راحتی و ایمنی کودک را در زمان استفاده فراهم کند. بر روی بدنه این استخر بادی و در بخش کف ان دو عدد دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی اسان محصول تعبیه شده است. در اطراف دیواره محصول ستون های بادی وجود داشته و به سقف بادی محصول متصل می شوند. سقف بادی محصول از طراحی بدنه ستاره و با رنگ قرمز برخوردار است. این سایبان از تابش مستقیم نور خورشید به پوست کودک جلوگیری خواهد کرد.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

کیفیت بالای بدنه هر محصول موجب افزایش طول عمر ان محصول و در نتیجه رضایتمندی مصرف کنندگان می شود. به همین دلیل شرکت اینتکس برای تولید روکش بدنه این استخر بادی از پی میسی طرح چرم استفاده می کند. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی مات طرح دار است. کف استخر بادی وزن و فشار بالایی را تحمل کرده و همواره با سطح زمین در تماس می باشد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. از این نوع محصول می توانید در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده با اسودگی خاطر استفاده نمایید.

ابعاد و وزن استخر بادی کودک

این استخر بادی کودک ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که قطر ان برابر 102 سانتی متر است. ارتفاع ان تا لبه بالایی سایبان محصول 86 سانتی متر بوده اما ظرفیت داخلی مخزن استخر تنها 45 لیتر می باشد. این استخر بادی با وزن بدنه کمتر از 2 کیلوگرم یک گزینه مناسب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود.

راه اندازی و روش های مراقبت از استخر بادی کودک

برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای کاملا صاف باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از استخر بادی نیاز بوده از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره های ان جدا خودداری کنید. در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی رسمی محصولات بادی ارسال کنید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی فانتزی محصولی ایده ال با طول عمر بالا و طراحی بدنه پرتابل و استاندارد است. برای خرید استخر بادی می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 45 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 86 سانتی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولایه بادی
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای سایه بان بادی
 مناسب کودکان زیر 4 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...