استخر بادی قارچی اینتکس

intex 57407

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
1,350,000
12%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی قارچی اینتکس

استخر بادی گرد کودک با طرح قارچ محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم توسط شرکت اینتکس برای کودکان زیر 4 سال. محصولی که با داشتن سایه بان و کف بادی می تواند بهترین وسیله شادی و سرگرمی آبی را برای فرزندان شما به ارمغان آورد.

استخر بادی قارچی اینتکس : توضيحات محصول استخر بادی کودک با سايبان طرح قارچ کف باد شونده نرم برای راحتی بیشتر و مسقف تهيه شده از لايه های پی وی سی سبک و قابل حمل. به همراه با چسب تعمیرات ساخت شرکت intex ، با طراحی ویژه و مناسب سلیقه کودکان.

نقد و بررسی استخر بادی قارچی اینتکس

استخر بادی قارچی

در فصل گرما و در شرایطی که اب و هوا رو به گرمی می رود یکی از تفریحاتی که خصوصا برای کودکان بسیار زیاد پیشنهاد می شود بحث استخر رفتن و اب بازی می باشد که شاید به جرات بتوان ان را یکی از مهیج ترین و جذاب ترین تفریحات در این فصول نامید. البته این تفریح در فصول سرد سال هم از رونق نخواهد افتاد و بسته به شرایط می توان از ان در هر فصل و اب و هوایی استفاده نمود. یکی از استخر هایی که برای سنین کودکان و در همین راستا طراحی و تولید شده است ، استخر بادی قارچی می باشد که یک محصول تمام عیار بوده و ویژگی های فوق العاده ای دارد که در ادامه به ان ها خواهیم پرداخت....

نوع طراحی و ساختار محصول

مهم ترین و اولین نکته ای که در خصوص این محصول می توان به ان اشاره کرد بحث تولید ، ساختار و نوع این استخر می باشد که به گونهای شکل گرفته که می توانید با یک بار مشاهده ان در حالت راه اندازی شده در بهترین حالت ممکن ان را خریداری نمایید. در همین رابطه بررسی این محصول به چند روش امکان پذیر می باشد. بحث اول بحث راجب قسمت اصلی و کف این استخر است که به صورت گرد تولید شده و طرح دار می باشد. در مورد طرح های موجود بر روی این محصول هم می توان به انواع گل و گیاهان در ابعاد و رنگ های گوناگون اشاره کرد که باعث شده تا زیبایی این استخر دو چندان گردد. هم چنین دارا بودن سه عدد پایه و ستون تو پر و بادی هم در سه سمت این محصول از دیگر ویژگی هایی است که این استخر دارا می باشد که البته هر یک از این بخش ها بر روی خود یک عدد پروانه را هم موجود می بیند که یک اسباب بازی زیبا و جذاب برای کودکان به شمار می رود. هم چنین کف این استخر نیز به صورت بادی شکل گرفته و باعث شده تا نرمی ، راحتی وکیفیت بالای این محصول را به رخ دیگر محصولات اینچنینی بکشاند.

نوع جنس و کیفیت بدنه

اولین صحبت در این بخش به نوع ساختار و جنس این محصول تعلق می گیرد که یک عامل مهم دیگر در انتخاب و خرید این محصول خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این استخر با بهره گیری از بدنه ای از جنس PVC طرح چرم یکی از مقاوم ترین و با دوام ترین محصولاتی است که در حوزه تولیدات خردسالان و کودکان و در زمینه استخر های بادی شکل گرفته است. هم چنین دارا بودن کف بادی هم یکی دیگر از خصوصیات خوب و جذاب این استخر طرح دار به شمار می رود.

شیوه راه اندازی

معمولا تمامی محصولات بادی را باید به یک شکل و با یک اصول باد کرد و تنها تفاوت ان ها در محفظه باد و ابعاد ان هاست که از این نظر با هم تمایز دارند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول نیز دارای یک عدد محفظه باد کوچک در بخش زیرین این استخر می باشد که با استفاده از ان و با دارا بودن یک عدد پمپ باد و یا هر وسیله دیگری که بتوانید با استفاده از ان باد را در داخل این استخر وارد کنید ، می توانید در مدت زمان بسیار کمی این محصول را راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید.

ابعاد و ظرفیت استخر

دیگر خصوصیت مهم این استخر بادی هم به ابعاد ان و هم چنین ظرفیت داخلی اب این استخر می باشد که باید با در نظر گرفتن ان ها فضای مورد نیاز برای قرار دادن این استخر را پیدا کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای قطر 102 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 89 سانتی متر خواهد بود که یک استخر ایده ال از این نظر به شمار می رود. هم چنین دارا بودن ظرفیت اب 45 لیتر هم سبب شده تا در کمترین زمان ممکن بتوانید این محصول را پر کرده و از ان بهره مند شوید.

شیوه خرید

در صورتی که به جمع بندی نهایی برای خرید و انتخاب این محصول دست پیدا کردید حال می توانید هم اکنون این استخر را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در سفارشات خود ثبت کرده و در سریع ترین زمان ممکن در تهران و شهرستان ها ان را تحویل بگیرید.

نوعخانگی
ظرفیت 45 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 89 سانتی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای سایه بان طرح قارچ
 مناسب کودکان زیر 4 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...