استخر بادی لوبیایی با چراغ رنگی

bestway 54135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی لوبیایی چراغ دار یکی از متفاوت ترین و جدید ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که همانند همنوع خود یعنی استخر بادی لوبیایی ساده بست وی از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم ساخته شده است. این کالا از سری استخر های بادی مبتکرانه بوده که می تواند از طرفداران زیادی نیز برخوردار شود. اما ابتکار این استخر بادی در چراغ های LED به کار رفته در قسمت پایینی دیواره استخر بوده که از رنگبندی های مختلفی بهره مند هستند. این چراغ ها هم می توانند از نمای بیرونی و هم از نمای درونی دید بسیار زیبایی را داشته و به استخر نمای بسیار خوب و جذابی را ببخشد. چراغ هایی که توسط انرژی باتری کار می کنند. البته باتری های این چراغ ها بر روی محصول شامل نمی شود. از دیگر ویژگی های این استخر بادی قابلیت حمل آسوده به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب و راه اندازی سریع توسط انواع پمپ های باد می باشد.

استخر بادی لوبیایی با چراغ رنگی

استخر بادی لوبیایی جدید بست وی با چراغ LED سرخود یکی از جدیدترین استخر های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که برای سنین کودکان طراحی و تولید شده است. محصولی با کیفیت مناسب و راضی کننده و همچنین طراحی ابتکاری که سبب زبا شدن ظاهر آن نیز شده است. محصولی که بیشتر برای تفریحات آبی کودکان استفاده شده و به دلیل داشتن کیفیت مناسب بدنه در هر مکانی بخصوص فضای باز قابل استفاده خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که گفتیم طراحی  و ارگونومی ساخت این محصول همانند استخر لوبیایی کودک شرکت اینتکس بوده که از رنگ های ملایم نیز در آن استفاده شده است. این کالا در قسمت های ابتدایی و انتهایی خود ابعاد بزرگتر و در قسمت میانی ابعاد کمتری را دارد. این کالا با داشتن چنین ارگونومی ساختی می تواند به صورت همزمان برای 2 الی 3 کودک استفاده شود. اما ویژگی جذابی که در این استخر بادی جدید کودک تعبیه شده، استفاده از چراغ های LED با رنگ های مختلف در لایه پایی دیواره استخر می باشد. چراغ هایی که می توانند بخصوص در شب به آب درون استخر رنگ ها و ظاهر بسیار شیک و کودک پسندی را ببخشند. قسمت کف استخر نیز از نوع ساده دو لایه می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول همانند بسیاری از استخر های بادی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش طرح چرم و مات بوده که از کیفیت و مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب خواهد داشت. این کالا در واقع از لبه طرح چرم برخوردار بوده و دیواره آن نیز از نوع مات می باشد. علاوه بر این قسمت کف نیز از نوع PVC دو لایه می باشد. (گفتنی است که این بدنه در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی قابل تعمیر خواهد بود.)

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد این استخر لوبیایی برابر (طول: 280 سانتی متر ، عرض: 157 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت های بدنه می شود. ابعادی که برای استفاده 2 الی 3 کودک بسیار مناسب خواهد بود. طبق این ابعاد نیز ظرفیت آب آن برابر 556 لیتر بوده که برای تفریحات آبی ظرفیت بسیار خوبی می باشد. طبق ابعاد ذکر شده این کالا نیز جای گیری کمی خواهد داشت، از همین رو برای استفاده در هر محلی مناسب خواهد بود.

نحوه راه اندازی استخر بادی

برای راه اندازی این محصول کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس آن را به صورت صحیح بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. پس از ان باید با توجه به اندازه دریچه باد این کالا نازل پمپ باد متناسب با این دریچه را به آن متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. در زمان باد زدن باید توجه داشت که در صورت باد زدن بیش از حد و سفت شدن آن احتمال آسیب رسیدن به درز های آن افزایش خواهد یافت. پس بهتر است آن را در صورتی که شکل کامل به خود گرفت به باد زدن آن خاتمه داد. برای جمع نمودن آن نیز می تواند از طریق دست و یا به وسیله پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند اقدام به خالی کردن و باد آن و جمع نمودن استخر کرد.

شیوه مراقبت و نگهداری از استخر

بهترین و ساده ترین راه های مراقبت از این محصول دور نمودن انواع اشیای تیز از استخر می باشد. همچنین از انجام هر گونه عمل پرش و فشار بیش از حد به بدنه نیز باید خودداری کرد. علاوه بر این راه اندازی و استفاده از این کالا در محل های مورد نظر نیز می تواند در حفاظت از محصول در برابر اتفاقات ناگهانی جلوگیری کافی را داشته باشد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های کلی این استخر بادی نیز در یک جمله می توان به داشتن طراحی جذاب بدنه و رنگ ملایم، وزن بسیار مناسب و داشتن چراغ های LED رنگی برای زیباسازی فضای درون و بروی استخر اشاره نمود.

نوعخانگي
ظرفيت 556 ليتر
طول 280 سانتي متر
عرض 157 سانتي متر
ارتفاع 46 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 4 کيلوگرم
 دارای چراغ LED سرخود
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...