استخر بادی لوبیایی دو رنگ بست وی

bestway 54117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی لوبیایی دو رنگ بست وی از سری استخر های بادی با ارگونومی خاص بوده که برای انواع تفریحات آبی و توپی کودکان طراحی و تولید شده است. این کالا ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و مات بوده و از کف دو لایه ساده برخوردار است. این بدنه در برابر دمای مختلف آب مقاوم بوده و با خیالی آسوده می توان در فضای باز نیز مورد استفاده قرار داد. از ویژگی های بسیار خوب این محصول وزن مناسب و قابل حمل آن و همچنین راه اندازی سریع این کالا توسط پمپ باد های کوچک دستی می باشد. علاوه بر این از این محصول می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد.

استخر بادی لوبیایی دو رنگ بست وی

شرکت بست وی در تولید استخر های بادی همواره پیشتاز بوده است و همین عامل نیز سبب شده تا مشتریان این شرکت همواره این کارخانه را دنبال کرده ومحصولات جدید ان را پیگیری نمایند. در همین خصوص نیز یکی از استخر هایی که این شرکت به تازگی ان را روانه بازار کرده و با طراحی و ارگونومی ساخت جذابش ان را به مشتریان ارائه داده است ، استخر بادی لوبیایی دو رنگ بست وی می باشد. کیفیت بالا ، ابعاد مناسبو هم چنین رنگ بندی فوق العاده این استخر از مهم ترین ویژگی هایی است که این محصول دارا خواهد بود....

نوع طراحی و ساختار محصول

در ابتدای توضیح در خصوص این محصول باید به نوع طراحی و ساختار این استخر بادی اشاره کنیم که یکی از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های این استخر به جرات به شمار می رود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که ساختار و ارگونومی لوبیایی این محصول یکی از دلایلی است که مشتریان سخت پسند ان را انتخاب می کنند زیرا سبب شده تا از سادگی و یکنواختی محصولات گرد و مستطیلی شکل دوری کرده و یک ایده جدید به شمار رود. هم چنین نوع شکل گیری این محصول نیز به صورت دو طبقه و یا به عبارت دیگر دو لایه می باشد که از نگاه کلی گویی بر روی هم قرار گرفته اند. هم چنین عامل دیگر هم در خصوص این استخر بحث رنگ بندی این کالاست که از دو رنگ ابی و سفید این استخر طراحی شده است و باعث شده تا یک استخر زیبا و منحصر به فرد را شاهد باشیم. البته بخش داخلی این محصول ترکیبی از این دو رنگ خواهد بود که با درخشش فوق العاده ای که دارد یک عامل مهم دیگر در چشم نوازی این استخر به شمار می رود.

نوع جنس و کیفیت بدنه

از دیگر خصوصیات این استخر نیز باید به نوع جنس و کیفیت ان اشاره کنیم که قطعا پس از دیدن و انتخاب این محصول و پسندیدن ان ، مهم ترین عامل همین کیفیت و ماندگاری محصول خریداری شده می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که تمامی قسمت های این استخر همانند اکثر محصولات بادی از جنس PVC شکل گرفته است و تنها تفاوت ان در رویه و نوع طراحی این بخش ها می باشد. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که رویه اصلی طرح چرم ، بخش های کناری مات و کف این استخر به صورت دو لایه طراحی گردیده است.

مراقبت و تعمیرات محصول

مراقبت از این محصول در وهله اول بسیار مهم تر از تعمیرات پس از خریبی و اسیب دیدن می باشد که اگر شما به درستی و با رعایت یک سری اصول از این استخر استفاده نمایید هیچ گاه نیاز به تعمیر ان نخواهید داشت. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بهتر است نگاهی کامل و جامع به دفترچه راهنمای این محصول بیندازید تا بتوانید در بهترین شرایط ممکن از این استخر مراقبت کرده و ویژگی های ان را نیز مشاهده کنید. هم چنین بهتر است که در حالت کلی هم از ان در شرایط اب و هوایی مطلوب ، فضای مناسب ، دور از اشیا تیز و خطرناک و هم چنین داغ استفاده کنید تا با همین موارد بتوانید سلامت این محصول را در طولانی مدت حفظ کنید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این استخر در صورتی که دچار اسیب های جزئی گردد و یا به عبارت دیگر سوراخ شود ، شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات این محصول ان را در کمترین زمان ممکن و به سادگی ترین شکل تعمیر کرده و مجدد از ان بهره مند شوید.

نحوه خرید و شرایط پرداخت

در حالت کلی شما راه های زیادی برای انتخاب این محصول خواهید داشت که در گام نخست می توانید این استخر را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران در سبد خرید خود جای داده و سفارش خود را نهایی و سپس مبلغ ان را پرداخت کنید. هم چنین می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و پس از انتخاب استخر بادی لوبیایی دو رنگ بست وی مبلغ را به کارت واریز نموده و ان را سفارش دهید تا پیک درب منزل این محصول را به شما تحویل دهد. راه های دیگری هم وجود دارد که به شیوه های مختلف خرید استخر بادی لوبیایی دو رنگ بست وی امکان پذیر خواهد بود.

نوعخانگی
ظرفيت 544 ليتر
طول 262 سانتی متر
عرض 157 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 3.5 کيلوگرم
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...