استخر بادی مربعی آکواریوم اینتکس

intex 57471

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربعی آکواریوم اینتکس

استخر بادی مربع آکواریومی یکی از استخر های دوست داشتنی و فوق العاده اینتکس است که در دو مدل ساده و سایبان دار تولید شده و این محصول مدل بدون سایبان آن است. با توجه به طراحی دوست داشتنی پیشین این محصول اینتکس در مدل جدید از طراحی متفاوتی بهره برده تا نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند. در مدل جدید بدون سایبان بخش داخلی سفید رنگ بوده و طرح ماهی های بیرون دیواره نیز تغییر کرده است. این محصول به صورت کامل از وینیل ساخته شده است و ضخامت لایه های آن 0.30 میلی متر است که برای محصولی در این رده و با ابعاد 159×159 و با ارتفاع 50 سانتی متر مناسب است. با توجه به این ابعاد وزن این استخر بادی تنها 3.6 کیلوگرم است و به سادگی می توان آن را برای حمل و استفاده در شرایط و محل های مختلف درون کوله پشتی و یا ساک حمل قرار داده و جابجا کرد .

استخر های بادی در واقع هدیه هایی ارزشمند و بسیار دوست داشتنی از سمت شما به فرزندان و کودکان است که می توانید در روز های گرم تابستان بستر های آبی بسیار خنک و جذاب را برای آن ها ایجاد کنید . با استفاده از استخر های بادی شما می توانید به خوبی بر بازی و تفریح کودکان خود نظارت داشته باشید و آن ها را تشویق به بازی های با کیفیت تر کرده و آن ها را از بازی های کامپیوتری و گوشی های موبایل دور کنید . آب بازی می تواند موجب شادابی و سلامت کودکان باشد . ابعاد بزرگ این استخر بادی می تواند اجازه دهد که کودکان با دوستان خود به بازی و تفریح بپردازد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات بیشتری در رابطه با استخر بادی مربع آکواریومی به شما عزیزان بیان کنیم تا با کسب اطلاعات کامل تر ، استخر مد نظر خود را خریداری کنید .

دوام و کیفیت استخر بادی آکواریومی

دوام و کیفیت استخر بادی آکواریومی کودک فوق بسیار عالی است ، چرا که این محصول توسط شرکت بزرگ و شناخته شده اینتکس طراحی و تولید شده است . اینتکس سعی کرده است تا با استفاده از جنس های با کیفیت و همچنین طراحی چند لایه دوام و کیفیت استخر بادی کودک خود را افزایش دهد ، به همین جهت برای ساخت بدنه این استخر از پی وی سی استفاده کرده است . در بخش نقد و بررسی توضیحات کاملی در رابطه با جنس محصول آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

خاصیت بسیار خوب پی وی سی نیز به شما اجازه خواهد داد تا این استخر ها را در محیط های باز و حتی به صورت دائمی و طولانی مدت استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن محصول در مجاورت با رطوبت و نور خورشید باشید . اینتکس همچنین سعی کرده است تا استخر بادی مربعی آکواریوم را به صورت دو لایه یا دو طبقه طراحی کند تا اینچنین بتواند ارتفاع استخر را بدون اینکه افت کیفیت و دوام را داشته باشیم ، افزایش دهد . بنابراین میبینیم که بیشتر استخر های بادی شرکت اینتکس که ارتفاع بیش از 40 سانتی متر را دارا هستند ، از ساختار دو لایه و حتی بیشتر ساخته می شوند . استفاده از پی وی سی ضخیم تر برای کف استخر نیز می تواند از آسیب دیدگی کف استخر نیز به خوبی جلوگیری کند .

برترین برند های استخر بادی

یکی از راه های دسترسی به استخر های بادی با کیفیت و بادوام این است که برند های پر فروش و معتبر استخر های بادی در سراسر دنیا را بشناسید و با توجه به آن محصول خود را خریداری کنید . از برترین برند های استخر بادی می توان به برند های اینتکس ، بست وی ، اینتایم و جیلونگ اشاره کرد که به طور حتم از سایر برند ها یک سر و گردن بالا تر هستند ، به خصوص برند های آمریکایی اینتکس و بست وی . شرکت اینتکس یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش استخر بادی و دیگر محصولات بادی مانند تشک و تخت بادی ، مبل و کاناپه بادی ، جکوزی و استخر بادی ، تشک بادی روی آب و ... می باشد که با به کارگیری بهترین تجهیزات و طراحان با تجربه محصولاتی با دوام و در عین حال بسیار زیبا و دوست داشتنی را تولید کرده است . فروشگاه تهران اینتکس نیز به همین دلیل محصولات زیادی از این برند را در فروشگاه موجود کرده است تا خریداران گرامی بتوانند با خیال راحت استخر های بادی اورجینال را خریداری کنند .

توصیه های مهم در نگهداری از استخر بادی

استخر های بادی با توجه به ساختار بادی که دارند ممکن است بر اثر ضربه و برخورد اجسام تیز پاره و سوراخ شوند ، به همین دلیل باد از بدنه خارج شده و عملا نمی توان از استخر بادی استفاده کرد ، لذا بهتر است به بهترین شکل از استخر بادی محافظت و از آن استفاده کرد . با توجه به اینکه این محصولات برای کودکان طراحی شده است باید در اولین اقدام به کودکان توصیه کرد که از ضربه زدن با اجسام تیز ، چنگ زدن یا گاز گرفتن استخر بپرهیزند . کار هایی مانند جابجایی استخر زمانی که پر است ، باد کردن بسیار زیاد بدنه با باد ، استفاده از پمپ های باد قدرتمند ، استفاده از استخر بر روی زمین های شیب دار یا شنی و سنگی می تواند موجب آسیب دیدن استخر شود .

توصیه می شود که از پمپ های باد دستی و یا پدالی که قدرت کمتری نسبت به پمپ های باد برقی و کمپرسور های باد دارند استفاده کنید . میزان باد استخر را بسیار زیاد در نظر نگیرید . زمانی که استخر پر است آن را جابجا نکنید . از زیرانداز ها استفاده کنید و حدالامکان استخر را در کنار دیواره به طوری که پس از پر شدن به دیوار ساییده شود راه اندازی نکنید . با رعایت نکات گفته شده بدون شک سال های سال می توانید از استخر بادی استفاده نمایید .

نحوه پنچرگیری استخر بادی

با توجه به آسیب پذیر بودن استخر های بادی ، شرکت اینتکس برچسب های تعمیراتی را با عنوان بسته تعمیرات عرضه کرده است که می توانید با استفاده از برچسب ها نسبت به پنچرگیری محصول اقدام نمایید . نحوه پنچرگیری استخر بادی بسیار ساده و آسان است که البته در دفترچه راهنما توضیحاتی ارائه شده است که ما در این بخش طریقه تعمیر این محصولات بادی را به صورت مختصر به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد . برای تعمیر اولین اقدام باید قسمت آسیب دیده را پیدا کنید ، اگر آسیب دیدگی تنها یک سوراخ ریز است و نمی توانید به آسانی آن را پیدا کنید از کف صابون یا تشت آب استفاده کنید تا با خروج حباب قسمت آسیب دیده را پیدا کنید . نیاز است که بدنه استخر قبل از تعمیر کاملا خشک باشد ، مقداری برچسب را برداشته و به مقدار کافی به چسب مخصوص آغشته کنید و بر روی محل آسیب دیده بچسبانید ، پس از آن قسمت تعمیر شده را به مدت 24 ساعت با وزنه ، سنگ و هر چیز دیگری تحت فشار قرار دهید تا به خوبی برچسب به بدنه استخر بچسبد .

نقد و بررسی استخر بادی مربعی آکواریوم اینتکس

استخر بادی مربعی آکواریوم اینتکس از سری استخر های بادی کودک و نوجوان است که توسط کمپانی intex در سال جاری تولید و روانه بازار شده ، این محصول در جهت ایجاد بستر مناسب و ایمن برای تفریحات آبی کودکان در نظر گرفته شده که با نظارت والدین می تواند بهترین و شاد ترین محیط برای تفریحات شاد و مفرح آبی در داخل خانه باشد ، اما استخر بادی مربعی آکواریوم ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی داشته که در این قسمت با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد ، پس اگر به دنبال خرید استخر بادی مقاوم ، زیبا و مناسب هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این استخر بادی به صورت مربعی ساخته شده و به همین علت نیز به استخر بادی مربعی آکواریوم معروف شده است ، این محصول از نظر طراحی نیز بسیار عالی می باشد چرا که بدنه بیرونی استخر با طراحی آکواریومی مزین شده و همین موضوع باعث شده است تا کودکان علاقه زیادی به آن داشته باشند . ساختار استخر بادی فوق به صورت دو لایه بوده و به همین دلیل دو دریچه برای حلقه های بادی در نظر گرفته شده است ، این نوع طراحی باعث می شود تا مقاومت دیواره ها دو چندان شود . قسمت کف و قسمت داخلی استخر بادی فوق نیز ساده و به رنگ سفید می باشد .

جنس بدنه

اینتکس برای ساخت استخر بادی مربعی آکواریوم از وینیل استفاده کرده است چرا که وینیل یکی از برترین اجناس برای تولید محصولات بادی به ویژه محصولات بادی که با آب سر و کار دارند مناسب است ، وینیل از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار بوده و می تواند به خوبی در برابر ضربه ، فشار ، وزن آب و ... دوام بیاورد و از همه مهم تر ضد آب است ، لازم به ذکر است که وینیل از مواد غیر سمی ساخته شده و استفاده از آن در ساخت محصولات بادی موجب می شود که هیج یک از افراد و کودکان در تماس با سطح استخر بیماری های پوستی نگیرد . وینیل در برابر دماهای مختلف نیز مقاوم است به همین دلیل شما می توانید از آب های گرم نیز برای پر کردن استخر استفاده کنید . لایه های وینیل استفاده شده در ساخت استخر بادی مربعی آکواریوم از ضخامت 0.30 میلی متری برخوردار هستند که در مقایسه با دیگر استخر های بادی کمی بیشتر است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر بادی زیبا و دوست داشتنی فوق برابر با ( طول : 159 سانتی متر ، عرض : 159 سانتی متر و ارتفاع : 50 سانتی متر ) می باشد ، به همین علت کودکان و نوجوانان می توانند از محصول استفاده کنند ، بزرگسالان نیز می توانند به صورت نیمه دراز کش از محصول فوق در جهت ریلکس کردن نیز استفاده نمایند . وزن کلی این استخر بادی در بسته بندی شرکتی خود به 3.6 کیلوگرم می رسد به همین دلیل شما می توانید به سهولت و بدون هیچ دشواری محصول را جابجا کنید . ظرفیتی که استخر بادی طرح آکواریوم فوق می تواند در درون خود جای دهد به 340 لیتر می رسد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی استخر بادی مورد بحث بسیار ساده و آسان است ، شما پس از آن که محصول را از بسته بندی خارج کردید آن را به صورت کامل بر روی زمین پهن کنید ، زیرا پهن کردن محصول موجب می شود تا روند باد شدن آن سریع تر شود ، پس از آن می توانید با استفاده از انواع پمپ های باد به خصوص پمپ باد دستی که بهترین نوع برای این استخر بادی می باشد استفاده کنید ، همانطور که اشاره شد دو دریچه هوا در بدنه این محصول وجود دارد که از آن طریق می بایست اقدام نمایید . توصیه می شود در هنگام پر شدن محصول را تحت فشار قرار ندهید ، از پریدن بر روی قسمت های بادی استخر بپرهیزید ، باد استخر نبایستی بسیار کم و یا بسیار زیاد باشد . اجسام تیز می تواند به بدنه آسیب برساند . در صورت آسیب دیدگی نیز نگران نباشید چرا که با برچسب های تعمیرات که intex در داخل محصول قرار داده است می توانید اقدام به تعمیر استخر بادی خود کنید .

سخن پایانی

در رابطه با نحوه تعمیر استخر بادی مقالاتی در فروشگاه تهران اینتکس ارائه شده که می توانید از آن ها در این جهت استفاده کنید . با توجه به مطالبی که در رابطه با استخر بادی مربعی آکواریوم گفته شد اگر به دنبال استخر بادی با این ابعاد هستید بی شک این مدل یکی از گزینه های خوب برای شما خواهد بود . برای خرید می توانید به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی اقدام نمایید.

نوع مربعی سایه بان دار
 طول 159 سانتي متر
 عرض 159 سانتي متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 ظرفیت 340 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه های بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف وینیل
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ-
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت دو لایه ای
 دارای سایه بان بادی مجزا
 وزن: 3.6 کیلوگرم
 اقلام همراهبرچسب تعیمرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...