استخر بادی مربعی شکل اینتکس

intex 57495NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربعی شکل اینتکس یکی از مناسب ترین و شیک ترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان و نوجوانان بوده که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم می باشد. محصولی با رنگ بندی داخلی ملایم که از دیواره هایی شفاف نیز در هر چهار طرف خود بهره می برد و باعث زیبایی این کالا شده است. این استخر به دلیل داشتن ابعاد و ظرفیت بالا می تواند تا چند کودک را در خود جای دهد. از ویژگی های بسیار خوب این استخر مقاومت بالای بدنه آن بوده که می تواند در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دمای آب مقاوم باشد.

استخر بادی مربعی اینتکس

شرکت اینتکس یکی از برترین تولید کنندگان محصولات بادی در سراسر دنیا می باشد که توانسته است با تولید محصولات با کیفیت ، رقابت نزدیکی با رقیبانی همچون بست وی و جیلونگ داشته باشد . البته می توان گفت که اینتکس در بسیاری از موارد محصولاتی با کیفیت تر نسبت به بست وی داشته و به همین دلیل نیز دارای طرفداران بیشتری نسبت به سایر برند ها می باشد . در ادامه به بررسی استخر بادی مربعی این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراجی ساخت این محصول اینتکس به صورت مربعی می باشد و مناسب برای استفاده های خانوادگی نیز می باشد . در هر ضلع این محصول یک انحنا و فرو رفتگی وجود دارد که به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است . همچنین در هر یک از این فرو رفتگی ها یک قسمت شفاف وجود دارد که از این طریق می توان داخل استخر را مشاهده کرد . رنگ های آبی و سفید استفاده شده در این استخر نیز به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است و استفاده از این رنگ ها موجب این شده است تا یک استخر زیبا و جذاب در اختیار داشته باشید . کف این محصول نیز به رنگ سفید بوده و با پر شدن استخر از آب ، زیبایی دوچندانی را به محصول می بخشد . همچنین این استخر از ساختار سه طبقه ای بهره برده است و در هنگام تماشا ، این استخر سه تکه به نظر می رسد . لبه های این محصول نیز به صورت بادشو می باشد و می توانید از آن به عنوان تکیه گاه استفاده کنید . 

جنس بدنه

بدنه این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم بوده و کاملا ضد حساسیت می باشد و در هنگام استفاده به بدن شما آسیب وارد نخواهد کرد . همچنین بخش کناری این محصول از دو بخش تشکیل شده است که بخشی از آن از پی وی سی شفاف و بخش دیگر از پی وی سی مات تهیه شده است . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در بخش کف این محصول ، وارد شدن فشار آب و وزن شما بر روی این قسمت می باشد . به همین دلیل می بایست بخش کف این محصول توانایی تحمل وزن این محصول را داشته باشد . کف این محصول به صورت بادی نمی باشد اما به سبب استفاده از پی وی سی دارای نرمی و راحتی بسیاری می باشد . همچنین می توانید برای نرم تر شدن قسمت کف این محصول ، از تاتامی و کف پوش استفاده کنید . 

ابعاد و ظرفیت

این استخر بادی مربعی اینتکس دارای 299 سانتی متر طول و عرض و همچنین 56 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه مناسبی برای یک استخر بادی خانوادگی می باشد و به سبب ارتفاع مناسب ، می توانید به راحتی در داخل استخر بنشینید و آب تنی لذت بخشی را داشته باشید . بر روی بدنه این استخر بادی قسمت اضافی وجود ندارد و از تمامی فضای این استخر به خوبی استفاده شده است و می توانید از این استخر در فضاهای کوچک نیز استفاده کنید . ظرفیت این استخر بادی نیز حدود 1215 لیتر می باشد که می توانید این مقدار آب را در کمتر از نیم ساعت ( بسته به فشار آب محل زندگی شما ) به داخل استخر منتقل کنید و استخر را آماده استفاده کنید . راه اندازی این محصول نیز کار ساده ای می باشد که در بخش مربوطه به آن خواهیم پرداخت . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از قرار دادن استخر بر روی سطحی صاف اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن استخر از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد این محصول ممکن است به بافت های داخلی آن آسیب وارد کند . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء تیز با استخر جلوگیری کنید . همچنین از وارد کردن فشار بیش از حد به بدنه استخر و ضربه زدن به آن نیز خودداری کنید تا مشکلی برای محصول پیش نیاید . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن نیز می توانید به کمک برچسب تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . البته این کار را برای انجام شدن بهتر می توانید به همکاران ما بسپارید تا با روش های استاندارد و دستگاه های مخصوص این کار را برای شما انجام دهند . 

جمع بندی

استخر بادی مربعی اینتکس محصولی جدید از این شرکت می باشد که دارای بدنه ای مقاوم در برابر فشار و ضربه بوده و همچنین دارای ظرفیتی مناسب می باشد . استفاده از این محصول در پارکینگ ، حیاط منزل و یا ویلا نیز ممکن می باشد . اگر نیاز به داشتن سایبان برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید نیز داشته باشید می توانید از آلاچیق های پیش ساخته شرکت تهران اینتکس استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با برقراری تماس با همکاران ما ، سوالات خود را مطرح کنید . 

نوع مربعی
 طول 229 سانتي متر
 عرض 229 سانتي متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت 1215 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف و مات
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپندارد
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 مناسب سنین کودکان و نوجوانان
 مناسب استفاده چند نفر با هم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...