استخر بادی مستطیلی خانواده طرح دیزنی

bestway 91049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی طرح دیزنی خانواده از محصولات تفریحی آبی شرکت بست وی برای سنین کودکان، نوجوانان و همچنین بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی و طرح دار می باشد. محصولی که از کف ساده PVC بهره برده و از یک دریچه مخصوص پر و خالی کردن آب برخوردار می باشد. این کالا برای استفاده در فضای باز و بسته مناسب بوده و در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این کالا از ظرفیت و ابعاد بسیار خوبی بهره مند بوده که می تواند تا چند نفر را نیز در خود جای دهد. گفتنی است که سنین مورد استفاده این استخر از بالای 6 سال بوده که به نسبت ابعاد و ظرفیت آب آن تعیین شده است. این استخر بادی وزن بسیار مناسبی نیز داشته که سبب می شود تا به راحتی آن را در هر مکانی حمل نموده و استفاده نماییم.

استخر بادی کودک مستطیلی خانواده طرح دیزنی از کالا هایی با طراحی منحصر به فرد و زیبایی بوده است که بر روی آن طرح هایی از تولید های انیمیشن های معروف و جذاب دیزنی می باشد که مناسب کودکان بالای 6 سال شما است . ما در این مطلب به بررسی کامل و دقیق این محصول پرداخته تا به طور کامل از خریدی که می خواهید انجام دهید اطلاعات کاملی را به دست آورده ، سپس کالایی با ارزش بالا را سفارش داده تا فرزندانتان از آن با دوستان خود استفاده کرده و لذت ببرند . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر کودک به صورت مستطیلی شکل بوده که بر روی آن عکس هایی از انیمیشن های جذاب و زیبای سفید برفی ، پری دریایی و.... موجود بوده است که این محصول را بسیار چشم نواز می کند . همچنین بدنه این استخر به رنگ صورتی بوده است که می توانید آن را برای دختران خود خریداری بکنید .

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترین قسمت های یک محصول می باشد زیرا نمایانگر کیفیت و ساختار آن است ، به همین دلیل کمپانی اینتکس جنس بدنه این کالا را از پی وی سی طراحی و روانه بازار کرده است که دارای کیفیت ساهت بسیار بالایی بوده و در برابر صدمات و آسیب مقاوم می باشد پس به راحتی اقدام به سفارش این محصول کرده تا فرزند خود را خوشحال نمایید .

 

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

در هنگام خرید این استخر بادی کودک باید ذکر نمود که به همراه آن یک پمپ دستی موجود بوده است که با استفاده از آن می توانید این محصول را باد نموده و به آسودگی آن را برای فرزندتان قابل استفاده بکنید . همچنین در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر نمود که حتما پس از استفاده آن در نزد فرزندان ، این کالا را جمع نموده تا دچار آسیب و یا صدمه ای نشود ، همچنین به هیچ وجه اشیا تیز را به آن نزدیک نکنید تا بدنه آن دچار مشکل نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی خانواده طرح دیزنی از محصولات با طراحی زیبا و چشم نوازی خواهد بود که هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت ما خریداری نمایید. ساختار این استخر به صورت مستطیلی شکل بوده و رنگ صورتی می باشد که بر روی آن عکس هایی از انیمشین های به یاد ماندنی دیزنی نظیر سفید برفی و پری دریایی ساخته شده است که به همین دلیل برای دختران طراحی و تولید می باشد . جنس بدنه این استخر ساخته شده از پی وی سی خواهد بود که دارای ساختاری مقاوم و با کیفیت بوده است تا با خیالی آسوده اقدام به سفارش آن کرده تا فرزندان را خوشحال بکنید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری بکنید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوعخانگي
ظرفيت 890 ليتر
طول 262 سانتي متر
عرض 175 سانتي متر
ارتفاع 51 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 4.3 کيلوگرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنين بالای 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...