استخر بادی مستطیلی سه لایه بزرگ

58470

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,740,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی سه لایه بزرگ

استخر بادی مستطیلی سه لایه بزرگ یکی از بزرگترین استخر های بادی تولید شده با طراحی بدنه سه لایه بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم و مات می باشد. این جنس بدنه دارای کیفیت و ضخامت بسیار مناسبی بوده که توان مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف آب، نور و گرمای آفتاب را خواهد داشت، بنابراین امکان استفاده در فضای باز را به راحتی فراهم می سازد. این استخر مستطیلی با وجود اینکه برای کودکان ساخته و عرضه شده به دلیل داشتن ابعاد بزرگ می تواند گزینه مناسبی برای آب درمانی سنین بزرگسالان نیز باشد، زیرا که قابلیت دراز کشیدن در این استخر وجود خواهد داشت. یک دریچه مخصوص تخلیه آب در قسمت کف تعبیه شده که به راحتی تمام آب استخر از این قسمت خارج می شوند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن سه دریچه باد مجزا برای راه اندازی هر کدام از لایه های بدنه می باشد.

در این مقاله سعی داریم تا به صورت کامل و جامع در خصوص این استخر بادی و ویژگی های مهم این محصول با شما صحبت کنیم. در واقع یکی از دلایلی که باعث می شود تا شما با خیال راحت بتوانید خرید این محصول را انجام دهید ، بحث همین ساختار و خصوصیات مهم این استخر بادی می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این مطلب را اگر تا انتها دنبال نمایید قطعا با تمامی خصوصیات این محصول آشنا شده و می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید....

البته در بخش قبلی و هم چنین در بخش نقد و بررسی این محصول سعی کرده ایم تا به صورت تقریبا جامع اطلاعاتی کامل از این محصول را در اختیار شما قرار دهیم. این ویژگی ها در کنار خصوصیات مهمی که این استخر بادی دارا بوده و در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد همگی باعث می شود تا شما با اطمینان خاطر محصول را در اختیار بگیرید. در ابتدا هم سعی می کنیم تا به بررسی ویژگی های طراحی و شیوه ساخت این محصول اشاره کنیم پس ما را دنبال کنید.

طراحی و ویژگی ساخت

قطعا در هنگام خرید نکات مهمی را باید ملاحظه کنید تا بتوانید با خیال راحت محصولی را خریداری نمایید. یکی از این نکات بحث ویژگی و همین طور نوع طراحی یک محصول می باشد. در واقع شما باید سعی کنید تا با علم به طراحی این محصول بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. اولین نکته در خصوص طراحی این محصول بحث ساختار و نوع طراحی این کالا خواهد بود که باید به بهترین شکل ممکن و با مشاهده تصاویر و راه اندازی کامل این محصول آن را برگزینید. در بخش اول هم باید به ساختار مستطیلی شکل این استخر بادی اشاره کرد.

در واقع همان طور که مشاهده می کنید این محصول با یک ساختار مستطیلی شکل طراحی گردیده است. از نقاط مثبت این طراحی مستطیلی می توان به فراهم بودن فضای زیاد برای تفریح و هم چنین عریض بودن این محصول اشاره کرد که قطعا ویژگی های فوق العاده ای به شمار می رود. هم چنین مسئله بعدی در خصوص این محصول نیز بحث خلاقیت در طراحی نقاط کناری و همین طور بخش های مختلف این استخر می باشد که باعث شده تا این محصول از سادگی خارج شده و با یک طرح و نقش جذاب روانه بازار شود. در همین رابطه نیز باید به کناره های این استخر اشاره کنیم.

شما می توانید مشاهده نمایید که هر چهار گوشه این استخر به صورت گرد و با یک ساختار زیبا طراحی شده است. این ساختار باعث شده تا استخر شما از حالت خشک و ساده خارج شده و با جذابیت بیشتری به دست شما برسد. علاوه بر این ها بحث دیگر در بخش طراحی این محصول که این نکته هم از دیگر ویژگی های مهم این استخر بادی به شمار می رود ، بحث ساختار سه لایه این محصول خواهد بود. در واقع شما می توانید یک استخر سه لایه را به صورت کامل مشاهده کنید که این محصول خود دارای چندین ویژگی می باشد. نکته اول این است که هر سه لایه دقیقا با ابعاد یکسان و هم اندازه طراحی و تولید شده اند. این ساختار باعث شده است تا از این حیث شما نظم و اصول در طراحی را به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید.

مسئله بعدی در خصوص این محصول بحث بدنه اصلی این استخر و رنگ های موجود بر روی آن خواهد بود. در هنگام خرید قطعا این نکته هم بسیار اثرگذار خواهد بود که محصول انتخابی شما از نظر نوع رنگ بندی و ساختار چه ویژگی هایی را داراست. نکته اول در خصوص این محصول بدنه اصلی این استخر می باشد که این نقاط و در واقع سه لایه موجود بر روی این استخر همگی به صورت آبی رنگ طراحی و تولید گردیده اند. این رنگ آبی هیچ گونه رنگ دیگری را بر روی خود نمی بیند و به صورت یکدست و ساده طراحی شده که از خصوصیات طراحی این استخر به شمار می رود. هم چنین نقاط و بخش های داخلی این محصول هم به صورت یکدست از همین رنگ آبی شکل گرفته است که باعث یکدست شدن رنگ این استخر بادی شده است.

یکی از بخش هایی که باعث تنوع بیشتر این استخر در طراحی شده بحث لایه بالایی این محصول می باشد. در واقع شما در این بخش می توانید مشاهده کنید که این لایه به صورت یکسره از رنگ سفید شکل گرفته است که این رنگ نیز خود ساده و جذاب بوده و در کنار رنگ آبی این محصول نیز باعث شده تا یک استخر دو رنگ و زیبا را در عین سادگی مشاهده نمایید. البته تنها در بخش داخلی این استخر شما می توانید یک سری علائم را مشاهده کنید که این علائم نشان دهنده نحوه صحیح استفاده از این محصول و هم چنین علائم هشدار دهنده در خصوص شیوه درست استفاده از این کالا خواهد بود که به صورت زیبا در داخل این استخر نقش بسته است.

بهره مندی از دریچه تخلیه آب

در بخش قبل سعی کردیم تا شما را با ویژگی های مهم طراحی این محصول آشنا کنیم. این استخر از نظر نوع طراحی به گونه ای شکل گرفته است که تمامی اجزای مهم آن دقیقا بر روی بدنه اصلی نمایان می باشد. نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای نمود بحث دارا بودن یک عدد دریچه تخلیه آب در داخل این استخر می باشد. شما اگر به صورت کامل این استخر را باد کنید می توانید مشاهده نمایید که یک عدد دریچه دقیقا در بخش داخلی این استخر بادی موجود می باشد که این دریچه به صورت گرد بوده و مناسب برای تخلیه آب این استخر خواهد بود. در واقع شما اگر بخواهید که آب داخلی این استخر را تخلیه کنید ، می بایست سعی کنید تا با استفاده از همین دریچه تخلیه آب به راحتی این کار را انجام دهید.

یکی دیگر از نکات مهم در خصوص این دریچه نحوه راحت باز و بسته کردن آن و هم چنین شیوه استفاده آسان از آن می باشد. علاوه بر این ها شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر با استفاده از یک رابط و یا شلنگ ، آب داخلی این استخر را در فضای مورد نظر خود تخلیه نموده و از آن در فضای مورد نظر خود استفاده کنید. این ویژگی قطعا یکی از مهم ترین خصوصیات این استخر بادی سه لایه به شمار می رود.

سنین قابل استفاده

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای کنید بحث سنین قابل استفاده از این استخر می باشد. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که وقتی این استخر را سفارش می دهید ، چه افرادی می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند. نکته اول در خصوص این مطلب نیز به کودکان بالای سه سال تعلق می گیرد. در واقع شما نمی توانید از این استخر برای کودکان زیر سه سال استفاده کنید و این نکته نیز دقیقا بر روی بدنه خود استخر و هم چنین دفترچه راهنمای این محصول به وضوح حک شده است. استفاده کودکان زیر سه سال از این استخر ممکن است عواقب خطرناک و جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

بحث بعدی استفاده بزرگسالان از این محصول می باشد. در واقع تمامی سنین به جز کودکان زیر سه سال می توانند به راحتی با در اختیار داشتن این استخر از مزایای آن استفاده کرده و با خیال راحت یک تفریح آبی و مهیج را سپری کنند. در واقع با توجه به ابعاد و ارتفاع این استخر شما هیچ گونه محدودیتی در جهت استفاده از این محصول خصوصا برای سنین بزرگسال نخواهید داشت.

جنس و کیفیت استخر

ویژگی خوب دیگری که این محصول در اختیار شما عزیزان قرار داده است بحث کیفیت و جنس این محصول می باشد که دقیقا در رقابت با سایر استخر های بادی یک محصول فوق العاده به شمار خواهد رفت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که از نظر نوع بدنه و کیفیت این محصول شما می توانید مشاهده کنید که این استخر دارای بدنه ای با جنس وینیل طرح چرم می باشد. در واقع این جنس به گونه ای شکل گرفته است که قطعا ضخیم بودن لایه های این محصول و همین طور مقاومت بالای ان باعث شده تا خیال شما بسیار راحت بوده و از آن بتوانید بدون نگرانی استفاده نمایید. نکته دیگر هم در خصوص این محصول بحث کف و قسمت زیرین این استخر می باشد که این ناحیه قطعا یکی از مهم ترین بخش های این استخر خواهد بود.

بر خلاف بدنه اصلی این محصول شما می توانید به وضوح مشاهده کنید که بخش کف و زیرین این استخر با طراحی دو لایه شکل گرفته است. این طراحی باعث شده است تا شما بتوانید با خیالی راحت از بابت ضخیم بودن این بخش و هم چنین عدم آسیب دیدن آن در اثر راه رفتن و استفاده های روزانه ، خرید خود را انجام دهید. البته چرم بودن و مات بودن رویه و تمامی بخش های دیگر این محصول هم نکته مهم دیگری در خصوص طراحی این استخر بادی به شمار می رود که از این نظر هم قطعا نکته مثبتی خواهد بود.

اقلام همراه استخر

شما پس از ثبت سفارش و خرید این محصول می توانید با یک سری اقلام دیگر هم رو به رو شوید. در واقع وقتی شما اقدام به خرید این محصول می کنید و این کالا را در سبد خرید خود جای می دهید ، می توانید مشاهده نمایید که این محصول در داخل بسته بندی خود دارای یک عدد دفترچه راهنما و هم چنین یک عدد برچسب تعمیرات می باشد. این دو نکته و دو مورد را هم در ادامه به صورت کامل برای شما شرح خواهیم داد.

بخش اول در رابطه با دفترچه راهنمای این محصول می باشد که شاید چندان نیاز به توضیح خاصی نداشته باشد. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که یک عدد دفترچه راهنما در چند صفحه در کنار این محصول دیده می شود. در داخل این دفترچه که به چندین زبان مختلف طراحی و تولید شده است ، شما می توانید شیوه صحیح استفاده از این محصول ، روش های اصولی نگهداری و مراقبت از این کالا و هم چنین نحوه صحیح راه اندازی این محصول را به سادگی و با تصویر مشاهده نمایید. این عامل باعث می شود تا شما هیچ گونه سوال بی پاسخی نداشته باشید و تمامی موارد مهم در داخل این دفترچه به صورت کامل شرح داده شده باشد.

دیگر اقلام همراه این محصول هم بحث برچسب تعمیرات موجود در کنار بسته بندی این کالا خواهد بود. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که یک عدد برچسب تعمیرات در کنار این استخر وجود دارد که به صورت مستطیلی شکل و کوچک در داخل بسته بندی نمایان است. حال کاربرد این برچسب در زمانی است که محصول شما دچار آسیب می شود. برای مثال اگر شما بر روی استخر خود سوراخ های ریز را مشاهده کنید ، می توانید به سادگی هر چه تمام تر و با استفاده از همین برچسب تعمیرات این نقطه را پوشش داده و به ترمیم محصول مورد نظر خود بپردازید که باعث شده تا در مواقع آسیب دیدن هم شما نگرانی خاصی نداشته باشید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به صورت جامع و کامل در خصوص استخر بادی مستطیلی سه لایه بزرگ با شما صحبت کنیم. این عامل باعث شد تا افرادی که قصد خرید این محصول را دارند با آگاهی کامل نسبت به خصوصیات و ویژگی های این محصول این کار را انجام دهند. حال اگر با مشاهده این مطلب شما هم جزو افرادی قرار گرفته اید که ویژگی های این محصول شما را ترغیب به خرید کرده است ، پیشنهاد می کنیم با توجه به این که فروشگاه مرکزی محصولات بادی تهران اینتکس این محصول را هم اکنون با تخفیف عالی و قیمت ارزان روانه بازار کرده است ، این استخر بادی مستطیلی سه لایه بزرگ را خریداری نموده و از داشتن آن لذت ببرید.

هر گونه سوال در مورد ویژگی ها ، نحوه صحیح باد کردن و راه اندازی ، آموزش های لازم در مورد شیوه های مراقبتی از این محصول و هم چنین درخواست در مورد خرید تجهیزات و اقلام همراه این محصول هم داشتید ، می توانید با مشاورین ما در شرکت تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

نقد و بررسی استخر بادی مستطیلی سه لایه بزرگ

استخر بادی مستطیلی سه لایه بزرگ از سری مدل های بسیار بزرگ استخر های شرکتی می باشد که برای تمامی سنین قابل استفاده است . شاید بسیاری از شما فکر کنید که استخر های بادی تنها برای کودکان طراحی شده است ، اما اینچنین نبوده و چه بسا استخر هایی با ابعاد بسیار بزرگ  طراحی شده اند که امکان استفاده گروهی نیز به بزرگسالان می دهد . استخر بادی مستطیلی سه لایه فوق یکی از مقاوم ترین و پر طرفدار ترین استخر های فروشگاه اینترنتی اینتکس است که به واسطه طول سه متری که دارد می تواند به عنوان یک بستر آبی بزرگ و قابل حمل برای شما ایفای نقش کند .

استفاده از این محصول در محیط های باز نیز بلامانع است و هیچگونه محدودیتی ندارد . بنابراین در فصول گرم سال می توانید استخر را در حیاط خانه و ویلا راه اندازی کرده و به آب تنی بپردازید . البته در فصل های سرد که امکان استفاده از استخر آب نیست ، در صورت دلخواه می توانید استخر را با توپ های رنگی پر کرده و محصول را به یک استخر توپ عالی و بزرگ برای کودکان در خانه ایجاد کنید . بزرگسالان به راحتی می توانند در درون استخر پاهای خود را دراز کنند و ریکس کنند . عمق 80 سانتی متری استخر نیز به شما اجازه می دهد تا سر و گردنتان در هنگام نشستن بیرون از آب بماند . البته عمق آن کمی کمتر از 80 سانتی متر است .

برای ساخت استخر بادی مستطیلی سه لایه بزرگ از pvc استفاده شده است ، این جنس که با نام وینیل نیز شناخته می شود از مواد لاستیکی غیر شیمیایی با انعطاف بسیار خوب و مقاوم در برابر فشار ساخته شده است که هیچگونه حساسیت های پوستی را به دنبال ندارد . پی وی سی ها همچنین در برابر آب و حرارت و اشعه های خورشیدی مقاوم است از این رو استفاده از استخر به صورت مداوم و در محیط های باز بلامانع است .

سوال بسیاری از مشتریان این است که استخر های بادی بزرگ که حجم آب زیادی را می خواهند و شاید جمع کردن و راه اندازی مجدد و پر کردن آن زمانبر و هزینه بر باشد ، آیا می توان به صورت دائم یا دراز مدت از استخر استفاده کرد ؟ با توجه به ویژگی های جنس پی وی سی که استخر از آن تولید شده است ، استفاده مداوم از استخر بلامانع است ، اما با توجه به اینکه استفاده مداوم باعث آلوده شدن آب می شود ، نمی توانید به صورت طولانی مدت از استخر و آب آن استفاده نمایید . اما استفاده از استخر کمتر از یک ماه ممکن خواهد بود و عوامل محیطی هیچ آسیبی به استخر وارد نمی کند .

البته وسایل تیز و برنده ای همچون تکه های چوب ، سنگ ریزه ، چاقو و ... می تواند در صورت برخورد با بدنه استخر ، به آن آسیب وارد کند ، بنابراین باید در نظر داشته باشید که از استخر خود به خوبی استفاده نمایید . به عنوان مثال استفاده از یک زیرانداز نرم تا حدود بسیار زیادی می تواند از آسیب دیدن کف استخر شما جلوگیری کند . اگر در حیاط خانه و یا ویلای خود زمین چمنی دارید ، می توانید استخر را بر روی آن نصب نمایید . زمین هایی چون زمین های سنگی یا آسفالت جای خوبی برای راه اندازی نخواهند بود . از ویژگی های خوب محصولات بادی مانند استخر بادی قابلیت تعمیر شدن آن هاست ، بنابراین در صورت سوراخ شدن شما می توانید استخر بادی خود را تعمیر کنید.

برای تعمیرات نیاز است تا برچسب های تعمیراتی مخصوص استخر را داشته باشید . تعدادی از این برچسب ها در کنار استخر وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید ، در صورت نیاز بیشتر به این برچسب ها می توانید آن را ازفروشگاه اینتکس به صورت مجزا خریداری کنید . با توجه به اینکه این استخر بادی بزرگ اینتکس دارای حجم و مخازن بادی بزرگی هستند ، نیاز است تا برای باد کردن آن از پمپ های باد کمک بگیرید ، در فروشگاه اینتکس پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص استخر های بادی طراحی شده است که با ورود به دسته بندی مربوطه می توانید این پمپ ها را خریداری کنید .

سوال دیگری که شاید برای شما ایجاد شود این است که آیا می توان هر نوع آسیب دیدگی استخر های بادی را تعمیر کرد یا خیر ؟ به طور معمول شایع ترین روش آسیب دیدگی استخر های بادی ایجاد سوراخ های ریز و درشتی است که می توانید آن ها را به راحتی و با استفاده از برچسب های تعمیراتی پنچرگیری کنید . اما اگر استخر شما پاره شده باشد و پارگی آن وسیع باشد نمی توانید آن را تعمیر کنید و در واقع محصول شما دیگر استفاده ای نخواهد داشت . البته در نظر داشته باشید در صورت پاره شدن لایه بالای استخر بادی ، لایه های پایین تر قابل راه اندازی بوده و می تواند آب را در داخل خود نگه دارد ، بنابراین شما استخری با عمق کمتر خواهید داشت . نزدیک کردن وسایل گرمایشی و اجسام داغ نیز موجب آب شدن بدنه خواهند که می توان گفت آب شدگی را نیز نمی توانید تعمیر کنید .

توصیه هایی مهمی در هنگام استفاده از استخر های بادی مطرح است که باید مورد توجه قرار گیرد ، به عنوان مثال نباید به هیچ عنوان به داخل این استخر شیرجه بزنید ، زیرا عمق بسیار کم استخر به هیچ وجه عمق استاندارد و مناسبی برای شیرجه زدن نبوده و می تواند خطرات جدی را به همراه داشته باشد . این استخر اگرچه برای بزرگسالان طراحی شده است اما آن ها نمی توانند اقدام به شنا کرده و تنها برای آب تنی و یا ریلکس کردن مناسب هستند ، در صورتی که کودکان به راحتی می توانند به شنا کردن بپردازند . این محصولات بادی که توسط فروشگاه اینتکس به فروش می رسند دارای گارانتی اصالت و سلامت هستند ، زیرا تمامی محصولات از برترین برند ها بوده و کاملا اصل و اورجینال هستند .

نوعخانگی
ظرفیت 810 لیتر
طول 300 سانتی متر
عرض 200 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری پی وی سی مات
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای بدنه سه لایه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل استفاده برای سنین بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...