استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک

p-32401-o

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد شیشه ای در رنگ نارنجی محصولی سبک و تفریحی برای کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس پلاستیک وینیل شفاف می باشد. این کالا برای تفریحات آبی و همچنین استفاده به عنوان وان بادی به منظور استحمام طراحی شده و به راحتی توسط کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود. این محصول دارای کف بادی بوده که هنگام نشستن فرزندان شما در آن احساس بسیار راحتی داشته باشند .

علاوه بر این از این کالا می توان به استخر توپ بادی نیز در فضای باز نیز استفاده کرد. محصولی که در برابر دمای مختلف آب و قرار گرفتن زیر نور و حرارت آفتاب مقاوم خواهد بود. استخر شیشه ای کودک به دلیل داشتن وزن بسیار کم مناسب استفاده در مسافرت ها نیز خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

راهنمای خرید استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک

در خرید استخر بادی نیز به مانند هر محصول دیگری نیاز به راهنمایی خواهید داشت ، چرا که شاید با این محصولات آشنایی نداشته باشید و استخری را خریداری کنید که با شرایط شما سازگار نباشد . برخی از استخر های بادی به مانند استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک از ابعاد کوچکی برخوردار هستند به طوریکه می توانید از آن ها در داخل حمام نیز به عنوان وان بادی استفاده کنید ، لذا اگر کودکان شما در سنین 1 تا 3 سال می باشد ، استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک گزینه بسیار خوبی برای خرید خواهد بود .

توجه داشته باشید که تمامی استخر های بادی رده سنی مشخصی داشته و بایستی با در نظر داشتن این مورد ، خرید خود را انجام دهید . البته ظاهر استخر ها و انتخاب آن ها کاملا شخصی بوده و شما می توانید با تصاویری که از محصولات در صفحات مرتبط با آن ها درج شده است با در نظر داشتن سلیقه و علاقه کودکان خرید خود را انجام دهید . شما می توانید به راحتی استخر بادی خود را به صورت تلفنی ، اینترنتی و حضوری خریداری کنید . بنابراین اگر ساکن تهران هستید ، این امکان را خواهید داشت تا به صورت حضوری نیز به فروشگاه مراجعه نمایید .

راه اندازی استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک

برای راه اندازی استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک دریچه بادی در بدنه قرار داده شده است که از آن طریق می توانید محصول را راه اندازی کنید . شاید نیاز باشد که برای راه اندازی کودکان را کمک کنید . شما می توانید از پمپ های باد نیز برای راه اندازی استفاده کنید ، اما ابعاد کوچک استخر حتی نیازی به پمپ باد ندارد . انواع پمپ های باد موجود برای راه اندازی می توان به پمپ های باد دستی و پدالی اشاره کرد که نیازی به برق نداشته و دیگر پمپ های باد نظیر پمپ های باد برقی که با کمک برق کار می کنند و مدل هایی همچون پمپ های باد فندکی و شارژی نیز به ترتیب به کمک جافندکی ماشین و شارژ ذخیره شده می تواند کار کند . توجه داشته باشید که میزان باد زیاد برای بدنه استخر بادی نیز خوب نخواهد بود چرا که می تواند سبب فشردگی بیشتر این محصولات شده و به آن آسیب وارد کند . لذا بهتر است که در هنگام راه اندازی باد استخر بادی را کنترل کنید . انتخاب زمین های صاف و تمیز بهترین گزینه برای راه اندازی و قرار دادن استخر در آن محل خواهد بود . در بخش بعدی به نکات مهم در زمینه راه اندازی و نگهداری استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک اشاره هایی خواهد شد که توصیه می کنیم آن را مطالعه کنید .

مراقبت و نگهداری از استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک

استخر های بادی به مانند هر محصول بادی به واسطه طراحی متفاوتی که دارد ، در برابر ضربه و فشار ، برخورد اجسام تیز و برنده و همچنین ساییدگی ها یا حرارت های بالا و .... می تواند آسیب ببیند ، چرا که لایه های آن ضعیف بوده و تنها در برابر عوامل محیطی مقاوم هستند ، بنابراین این شما هستید که می توانید به استخر بادی آسیب رسانده و یا با مراقبت درست ، سال های سال از استخر های بادی استفاده کنید ، بدون اینکه کوچک ترین مشکلی برای آن ها پیش بیاید . توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از استخر بادی ، بهترین راه برای جلوگیری از آسیب دیدن آن ها ، استفاده از زیرانداز پارچه ای و نرم می باشد ، به خصوص اگر از استخر در زمین های سنگی و ... استفاده می کنید .

استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک از زیبا ترین استخر های بادی مناسب سنین کودکان می باشد که در رنگبندی مختلفی تولید شده است که می توانید براساس سلیقه کودک خود آن ها را خریداری کنید . استخر فوق در رنگ نارنجی تولید شده است که رنگبندی های دیگر آن نیز از نظر ظاهری و نوع طراحی مشابه به همین محصول می باشند .

با خرید استخر بادی شما می توانید وسیله ای بسیار عالی را به عنوان یک استخر کوچک برای بازی و تفریحات آبی کودکان در خانه داشته باشید ، راه اندازی ساده و استفاده آسان از استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک سبب شده است تا علاقه مندی به این استخر ها بسیار بیشتر شود ، همچنین استخر های بادی از ایمنی بالایی برخوردار بوده که طراحی آن برای سنین کودکان ، سبب ایمنی بسیار خوب آن ها شده است .

طراحی و تولید استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک

تنوع در استخر های بادی بسیار زیاد بوده و شما می توانید این تنوع بالا را درفروشگاه اینترنتی اینتکس و در دسته بندی استخر بادی اینتکس مشاهده کرده و با توجه به تصاویر ، توضیحات ، نقد و بررسی های گفته شده ، مدل مد نظر خود را خریداری کنید . اما برای ساخت استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک برخلاف برخی از استخر ها از مواد شفاف استفاده شده است که سبب شیشه ای شدن استخر بادی شده است .

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این استخر به صورت استوانه ای طراحی شده است که بخش دیواره های آن نارنجی رنگ بوده و کف آن نیز سفید است ، دیواره های استخر به صورت برجسته و طرح دار ساخته شده است که این طراحی علاوه بر زیبایی محصول ، دوام دیواره ها را افزایش داده است تا به خوبی بتواند وزن آب را تحمل کند . این استخر دارای قطر 64 سانتی متری می باشد که استخر را برای سنین کودکان بسیار مناسب کرده است .

ویژگی های استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک

از ویژگی های منحصر به فرد و بسیار خوبی که می توان نسبت به استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک اشاره کرد ، نوع طراحی کف استخر می باشد که به صورت بادی طراحی شده است . اغلب استخر های بادی از این ویژگی برخوردار نیستند ، بلکه استخر هایی دارای کف بادی هستند که برای سنین بسیار پایین طراحی شده اند ، هدف از این نوع طراحی نیز بالا بردن سطح ایمنی استخر می باشد ، زیرا در این حالت کودک در صورت برخورد با کف ، آسیبی نمی بیند .

همچنین در هنگام نشستن و استفاده از استخر ، فشاری به کودک وارد نشده و احساس راحتی خواهد داشت . از سایر ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک محصول اشاره کرد ، بنابراین به سادگی می توانید استخر خود را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید . شما می توانید داخل استخر را حتی با توپ های رنگی پر کرده و محصول را به یک استخر توپ تبدیل کنید .

جنس استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک

برای تولید بدنه استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک از وینیل استفاده شده است ، همانطور که در ابتدا اشاره شد ، این استخر دارای بدنه شفاف است ، یعنی از وینیل شفاف برای تولید محصول استفاده شده است . وینیل شفاف یا رنگی ، از نظر دوام تفاوتی نداشته و تنها ضخامت آن هاست که می تواند بر دوام آن ها موثر باشد .

وینیل با نام هایی همچون pvc و پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شود که در واقع تمامی آن ها یک جنس بوده و نوعی پلاستیک انعطاف پذیر هستند که به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی حساسیتی را برای پوست کودکان ایجاد نمی کند که شاید مهم ترین دلیل استفاده از وینیل نیز همین موضوع است . وینیل موادی ضد آب است که در صورت استفاده مداوم نیز آسیبی نخواهد دید .

پنچرگیری استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک

از خصوصیات و ویژگی های بسیار خوبی که در رابطه با استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک می توان اشاره کرد ، قابلیت پنچرگیری و تعمیرات استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک و سایر استخر های بادی می باشد که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی به خوبی و در کمترین زمان استخر بادی خود را تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده کنید . البته شما می توانید محصول را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس بسپارید .

برای تعمیرات و پنچرگیری استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک شما می توانید از برچسب تعمیراتی که در داخل جعبه محصول قرار گرفته شده است استفاده کنید . این برچسب ها توسط شرکت تولید کننده در کنار محصول قرار گرفته است و مناسب ترین برچسب تعمیرات برای همان محصول خواهد بود . برچسب ها را با عنوان لیبل نیز می شناسند که در کنار خود چسب مایع دارد که با استفاده از این دو می توانید تعمیرات را انجام دهید .

شما همچنین می توانید برچسب های بیشتری را از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید و از آن ها برای پنچرگیری محصولات بادی خود استفاده نمایید . پنچرگیری استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک کاری نسبتا آسان بوده اما نیاز به دقت کافی دارد تا بتوانید با تمرکز بهتر ، نتیجه دلخواه خود را مشاهده کنید . قبل از هر کاری نیاز است تا محل آسیب دیده را پیدا کنید . گاهی ممکن است بخش آسیب دیده بسیار ریز باشد و با چشم دیده نشود ، بنابراین شما می توانید از ترفند هایی همچون تشت آب و یا کف صابون که می تواند محل سوراخ شدگی را نمایان سازد استفاده کنید .

برای تعمیر توجه داشته باشید که حتما بدنه خشک باشد . برای تعمیرات بدنه استخر های بادی که دارای سوراخ است ، بهتر است برچسب تعمیرات را به صورت سکه ای برش دهید . از این این مراحل شما می توانیدچسب مایع را به برچسب زده و آن را بر روی قسمت سوراخ شده بچسبانید ، برای اینکه نتیجه بهتری را از تعمیرات داشته باشید توصیه می کنیم که آن محل را برای مدت زمان 24 ساعت تحت فشار قرار دهید که برای اینکار می توانید از سنگ و یا وزنه استفاده کنید .

خدمات پس از فروش استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک

استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک نیز به مانند سایر محصولات بادی فروشگاه تهران اینتکس شامل خدمات پس از فروش می باشد ، حال برای شما ممکن است این سوال پیش بیاید که چه خدماتی از سوی فروشگاه اینتکس ارائه شده است که می توان به تعمیرات تخصصی این محصولات توسط فروشگاه اشاره کرد که شما می توانید محصول آسیب دیده خود را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس بسپارید . البته فروشگاه اینتکس محصولات خود را با گارانتی 48 ساعته تعمیر به فروش می رساند که در صورت بروز مشکل می توانید به صورت رایگان تعمیرات را انجام دهید . 

سخن پایانی

با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که در بخش های قبلی اشاره شد ، شما با ویژگی های این محصول همچون ساختار و نوع طراحی استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک ، جنس بدنه و خصوصیات آن ، نجوه مراقبت و نگهداری ، تعمیرات و پنچرگیری ، خدمات پس از فروش ، نحوه راه اندازی ، مزایا و معایب استخر بادی نارنجی شیشه ای کودک آشنا شدید که می توانید بهتر تصمیم خود را گرفته و خریدتان را انجام دهید . 

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 41 لیتر
قطر 64 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 500 گرم
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل شفاف
جنس کف وینیل دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای کف بادی
قابلیت استفاده به عنوان وان بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...