استخر بادی نوزاد طرح تمساح جیلونگ

jilong 30004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی نوزاد طرح تمساح جیلونگ از سری استخر های بسیار زیبا و دوست داشتی ترین استخر های بادی مخصوص نوزادان و کودکان سنین زیر 1 سال است که می توانید آن را با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . این محصول کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد چرا که از جنس pvc ساخته شده است ، این جنس کاملا ضد آب بوده و طول عمر بالایی دارد ، در صورت راه اندازی استخر در فضای باز نیز ، نور آفتاب هیچ آسیبی را به بدنه استخر وارد نمی کند . شما می توانید استخر بادی فوق را به راحتی در داخل حمام استفاده کنید . با استفاده از استخر بادی نوزاد طرح تمساح جیلونگ می توانید بستری ایمن را برای استحمام نوزاد خود فراهم کنید . راه اندازی این استخر بادی بسیار ساده است و به دلیل سایز کوچکی که دارد به سرعت قابل راه اندازی می باشد . شما می توانید حتی این استخر بادی را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید . سایر ویژگی ها و مشخصه های محصول در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

استخر بادی نوزاد طرح تمساح جیلونگ از سری استخر های بادی با ابعاد کوچک است که برای استفاده نوزادان طراحی شده است . استخر ها از نمونه بستر های آبی کوچک و ایمن هستند که می توان در داخل خانه و یا محیط های بیرون از آن استفاده کرد . با استفاده از این استخر بادی می توانید برای شست و شوی نوزاد خود استفاده کنید . استحمام نوزادان شاید یکی از سخت ترین و پر استرس ترین کار هایی باشد که بایستی انجام داد ، اما با داشتن یک استخر بادی مناسب می توانید این کار را بسیار ساده تر کنید . در ادامه این مطلب با بررسی بیشتر استخر بادی نوزاد طرح تمساح جیلونگ شما را با ویژگی های آن آشنا می کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی و آرگونومی ساخت استخر بادی نوزاد فوق بر گرفته از شکل عروسکی تمساح می باشد ، این نوع طراحی باعث شده است تا استخر جذابیت زیادی برای کودکان داشته باشد و آن ها را تشویق به آب تنی کند . لبه های بادی بزرگ و همچنین قسمت پشتی این استخر که به صورت دم در نظر گرفته شده است می تواند به خوبی کودک را در حالت نشسته قرار دهد ، کودک نیز با تکیه به دیوارها و لبه های کناری می تواند تعادل خود را به خوبی حفظ کند تا بدین ترتیب بتوانید بدون نگرانی از سر خوردن کودک خود ، به استحمام آن بپردازید . رنگ سبز و طرحدار بدنه این استخر به همراه چشم ها و دم برجسته و بادی آن موجب شده است تا محصول زیبا و دوست داشتنی را در محصولات بادی داشته باشیم .

جنس

جیلونگ با بهره گیری از تجربه کاری بسیار بالای خود این استخر بادی طرحدار را از جنس pvc فشرده ساخته است . پی وی سی استفاده شده در ساخت استخر بادی نوزاد طرح تمساح جیلونگ از ضخامت 0.25 میلی متری برخوردار است که کیفیت مطلوب و مقاوم آن باعث شده است تا کودک نتواند به بدنه بادی استخر آسیب برساند و قسمت کف این استخر نیز برای اینکه کیفیت و ضخامت بیشتری داشته باشد از ساختار دولایه تشکیل شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این استخر بادی زیبا و دوست داشتنی برابر با ( طول : 89 سانتی متر ، عرض : 61 سانتی متر و ارتفاع : 58 سانتی متر ) ساخته شده است که بستر را برای استفاده کودکان زیر 1 سال فراهم کرده است . کودکان بزرگ تر از یک سال ممکم است در هنگام استفاده از این استخر بادی کمبود جا داشته باشند . وزن کلی بسته بندی این استخر بادی 700 گرم است که با وجود حجم بسته بندی بسیار کم آن ، جابجایی راحت تر و ساده تری را دارد . ظرفیت این استخر نیز تنها 10 لیتر است که به راحتی و در کمترین زمان پر می شود .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی این استخر بادی بسیار ساده و سریع است چرا که حجم مخزن بادشونده محصول چندان زیاد نیست ، شما می توانید حتی برای باد کردن استخر بادی نوزاد طرح تمساح جیلونگ از پمپ های باد دستی نیز استفاده کنید . برای باد کردن محصول دریچه هوایی بر روی بدنه قرار دارد که از آن طریق می بایست اقدام کنید . در هنگام باد شدن استخر بادی سعی کنید که آن را تحت فشار قرار ندهید و یا آن را پر نکنید . استفاده از یک زیر انداز می تواند احتمال آسیب دیدگی کف استخر را به حداقل برساند . پس از هر بار استفاده به خوبی استخر را با استفاده از یک دستمال تمیز ، خشک کنید . در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن استخر از محصول استفاده نکنید تا آن را تعمیر کنید . برای تعمیر استخر بادی فوق در کنار محصول بسته تعمیراتی قرار گرفته است که با کمک دفترچه راهنما می توانید به راحتی قسمت آسیب دیده استخر را ترمیم کنید .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی ها و مزیت های گفته شده خرید استخر بادی نوزاد طرح تمساح جیلونگ می تواند برای حمام کردن نوزاد شما بسیار کاربردی باشد . شما می توانید محصول فوق را به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری از فروشگاه تهران اینتکس با گارانتی تعمیر خریداری کرده و در مدت زمان بسیار کم آن را درب منزل تحویل بگیرید .

نوعخانگی ، کودک
سازنده جیلونگ
طول 89 سانتی متر
عرض 61 سانتی متر
ارتفاع 58 سانتی متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناري PVC 
ضخامت بدنه 0.25 میلیمتر
پمپ  ---
نوع پمپ ---
ساک حمل ---
ساير ويژگي ها مناسب سنين زیر یک سال
 عمق استاندارد
 قابلیت استفاده در حمام
اقلام همراهبرچسب تعميرات، راهنما استفاده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...