استخر بادی همراه با سرسره آبی و توپ

intex 57449 EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس یکی از بهترین و جذاب ترین استخر های بادی با اشکال مختلف به کار رفته در درون این محصول بوده که برای کودکان زیر 8 سال یک استخری مناسب خواهد بود. این کالا ساخته شده از جنس PVC بوده و از روکش طرح چرم در آن استفاده شده است. در داخل این استخر یک سرسره بادی و چند اشکال بازی بادی تعبیه شده که در سرگرمی بیشتر کودکان تاثیر بسزایی خواهد داشت. 

استخر بادی همراه با سرسره آبی و توپ با ابعاد بزرگ برای استفاده کودک دارای دو استخر بادی مجزا و چند عدد توپ و قابلیت نصب شلنگ جهت پاشیدن آب به داخل استخر بادی ، دارای درختچه بادی نصب شده روی بدنه استخر برای زیبایی بیشتر ، محصول و تولید 2014 شرکت اینتکس با ظاهر بسیار زیبا و جالب برای کودکان ، دارای یک سرسره 80 سانتی متری ، با فضای عالی جهت تفریح و سرگرمی و آب تنی بچه های یک تا 12 سال ، قابل مصرف در داخل منازل و ویلاهای کوچک ، دارای برچسب و پمپ باد با قیمت بسیار مناسب و ارزان ، با کمترین قیمت میتوانید بهترین سرگرمی را برای کودکان خود به ارمغان بیاورید. تهران اینتکس نمایندگی استخر بادی .

استخر بادی با سرسره آبی و توپ

استخر بادی با سرسره آبی و توپ یکی دیگر از استخر های بادی شکل دار و دو قلو تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای انواع تفریحات آبی و توپی استفاده می شود. محصولی که برای سنین کودکان و حتی خردسالان تولید شده و به دلیل داشتن رنگبندی شاد و همچنین طراحی و ارگونومی جذاب به یکی از محبوب ترین استخر های بادی مخصوص استفاده در فضای باز تبدیل شده است. این کالا مدل های هم شکل (البته با کمی تفاوت در طراحی) داشته که در این مقاله به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی بدنه این کالا به صورت طول، عرض و ارتفاع دار بوده که در حالت کلی شامل دو استخر بادی به هم متصل شده می باشد. این دو استخر از لحاظ سایز با یکدیگر تفاوت داشته و بین آن را یک سرسره بادی یک نفره تشکیل می دهد. این سرسره بادی به گونه ای طراحی شده تا به خوبی مصرف کننده لذت استفاده از آن را دریابد. از همین رو ضخامت بدنه آن بزرگ می باشد. اما قسمت فوقانی استخر کوچک را تاج بادی با 4 پایه بادی تشکیل داده که خود از اسباب بازی های بادی سرخود بهره می برد. علاوه بر این بر روی لبه این استخر چند وسیله بادی سرخود از جمله تاج بادی و درختچه بادی نیز تعبیه شده که برای سرگرمی فرزندان شما بسیار موثر خواهد بود. قسمت کف این محصول نیز از نوع ساده دو لایه می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه این استخر بادی از نوع پلاستیک PVC با روکش تمام طرح چرم بوده که از رنگ های مختلفی نیز برای این بدنه استفاده شده است. بدنه ای که با داشتن ضخامت بالا به راحتی و با خیالی آسوده قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. این بدنه همچنین در برابر فشار و دمای مختلف آب نیز مقاوم خواهد بود.

ابعاد و وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر بادی برابر (طول: 295 سانتی متر ، عرض: 193 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده چند کودک به صورت همزمان می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و در زمان راه اندازی جایگیری زیادی را نخواهد داشت. طبق این ابعاد ظرفیت آبی که این استخر به صورت کلی داشته معادل 129 لیتر بده که ظرفیت آبی بسیار مناسب برای تفریحات آبی خواهد بود. البته گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تاج های بادی می باشد.

نحوه راه اندازی

راه اندازی این استخر بادی تفریحی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از خارج ساختن محصول  از بسته بندی خود بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس باید با توجه به اندازه دریچه باد های بدنه نازل پمپ باد متناسب با دریچه ها را به آن متصل نموده و اقدام به باد کردن نمود. در زمان باد زدن نیز باید توجه داشت که بیش از حد به این کالا باد نزده و حالت سفت به خود نگیرد زیرا به درز های آن آسیب خواهد رساند. برای جمع نمودن آن نیز کافیست توسط دست و یا پمپ باد هایی که قابلیت مکش باد را دارند باد آن را خالی نمود.

شیوه مراقبت و نگهداری

نحوه نگهداری و مراقبت از این کالا بسیار آسوده بوده و تنها کافیست هر گونه اشیای تیز را از بدنه این کالا دور نموده و از هر گونه پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری نمود. علاوه بر این محل راه اندازی و استفاده از این استخر نیز می تواند در نگهداری و حفاظت بهتر آن در برابر اتفاقات ناگهانی موثر باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک باد سرسره یکی از شیک ترین و جذاب ترین استخر های بادی طراحی شده توسط شرکت اینتکس برای سنین کودکان و خردسالان تولید شده است. محصولی که از ویژگی هایی همچون داشتن دو استخر به متصل شده، سرسره بادی سرخود و همچنین وجود اسباب بازی های بادی تعبیه شده در بدنه توانسته به یکی از پر فروش ترین استخر های بادی مخصوص کودکان در نمایندگی اینتکس تبدیل شود.

نوعخانگي
ظرفيت 129ليتر
طول 295 سانتي متر
عرض 193 سانتي متر
ارتفاع 107 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات رنگی
جنس کف PVC دولايه
پمپ
نوع پمپ پمپ دستي
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 6.5 کيلوگرم
 داراي سرسره بادی سرخود
دارای وسیله های سرگرمی بادی
مناسب سنين زير 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...