استخر بادی پیش ساخته

intex 54402

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی پیش ساخته ایزی ست مخصوص کودک و نوجوان محصولی بسیار باکیفیت و خاص برای فرزندان شما که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی با لبه بادی می باشد. در حالت کلی بهترین مزیتی که این کالا دارد، قابلیت راه اندازی خودکار آن می باشد. به این صورت که پس از باد نمودن قسمت لبه و جاری نمودن آب درون آن به صورت خودکار شکل خواهد گرفت.

استخر بادی پیش ساخته مناسب کودکان طرح ایزی ست با سایز و ابعاد کوچک با جنس pvc و الیاف و برزنت ، با کیفیت و مقاومت بالا ، باز و بسته شدن در کمتر از ۵ دقیقه رنگ های متنوع و مختلف ، محصول شرکت intex با نصب ساده و راحت ، برای راه اندازی این استخر نیازی به تجربه و اطلاعات نیست فقط دهانه استخر را باد کنید و آبگیری کنید ، با بالا آمدن حجم آب استخر بادی پیش ساخته شما آرام آرام بالا و در نهایت با پر شدن آب ، استخر نیز شکل خود را پیدا کرد ، این استخر دارای دریچه تخلیه میباشد و قابلیت نصب پمپ تصفیه نیز دارد ، جدیدترین استخر های ۲۰۱۹ اینتکس را از نمایندگی فروش استخر های بادی و پیش ساخته تهران اینتکس بخواهید.

دلیل اینکه به استخر بادی فوق یک استخر بادی پیش ساخته گفته می شود این است که ساختار آن ها و جنسی که برای ساخت استخر بادی استفاده شده است ، همان جنسی است که برای ساخت استخر های پیش ساخته استفاده می شود . معمولا برای ساخت استخر بادی ، از پی وی سی استفاده می شود ، ولی در ساخت این از مواد برزنتی و لایه های شمعی الیاف دار نیز استفاده شده است که باعث مقاومت و کیفیت بالای استخر بادی شده است ، برای همین شما می توانید با اطمینان خاطر از استخر بادی استفاده کنید . برند سازنده این استخر بادی نیز یکی از بهترین برند هایی است که شما می توانید با اطمینان به آن ، خرید های خود را انجام دهید . این استخر بادی توسط شرکت اینتکس ساخته شده است که بزرگترین تولید کننده محصولات بادی بوده و فروشگاه اینتکس نیز به نمایندگی از این برند ، محصولات بادی و استخر های بادی این برند را موجود کرده است . 

همانطور که اشاره شد ، راه اندازی این استخر بادی پنج دقیقه زمان خواهد برد ، البته این موضوع با در نظر گرفتن پر شدن استخر از آب نیز می باشد . برای همین انتظار آن را باید داشته باشید که این استخر بادی بسیار سریع و راحت راه اندازی می شود . برای راه اندازی باید تنها لبه بادی استخر را باد کنید ، سپس نوبت به آن خواهد رسید که داخل استخر را با آب پر کنید . به دلیل اینکه بدنه کناری استخر به صورت بادی نیست ، می توانید این انتظار را داشته باشید که استخر بادی فوق 477 لیتر آب را به خوبی در داخل خود جای دهد . وزن کلی استخر بادی نیز به 3 کیلوگرم می رسد . این استخر بادی نیازی به پمپ تصفیه آب ندارد . رده سنی که برای این استخر بادی در نظر گرفته شده است ، 5 سال به بالا می باشد و حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند .

استخر بادی پیش ساخته

استخر بادی پیش ساخته اینتکس یکی از کوچکترین استخر های بادی ایزی ست ساخته شده برای تفریحات آبی بوده که برای استفاده در فضای باز تولید شده است. این محصول یکی از متفاوت ترین استخر های بادی ایزی ست بوده که از طراحی بدنه و نوع راه اندازی اتوماتیک برخوردار می باشد. این نوع استخر ها در ابعاد و سایز های مختلفی تولید شده که بر اساس محیط و فضایی که مصرف کنندگان دارند اقدام به خرید این نوع استخر ها می کنند. ویژگی بسیار خوبی که استخر های بادی پیش ساخته داشته در کم بودن قسمت های باد شو می باشد تا استخر مورد نظر در امیت بیشتری در برابر اتفاقات ناگهانی باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه استخر بادی پیش ساخته به صورت گرد بوده و از دو قسمت اصلی به متصل شده تشکیل می شود. بدنه اصلی و لبه باد شو که در صورت آسیب دیدن هر کدام از قسمت های بدنه راه اندازی این استخر غیر ممکن خواهد شد. این بدنه دارای دریچه آب مخصوص نصب پمپ تصفیه آب داشته که امکان اتصال راحت هر نوع پمپ تصفیه ای به این محصول فراهم باشد. همچنین در قسمت کف نیز دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده تا به راحتی آب درون این محصول را در کمترین زمان ممکن تخلیه نمایید. یکی از ویژگی های بسیار جالب این استخر روش راه اندازی اتوماتیک آن تنها با باد زدن لبه آن بوده که در قسمت روش راه اندازی به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

جنس بدنه و لبه استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا از نوع PVC با الیاف شمعی بوده که از ضخامت خوبی برخوردار می باشد. بدنه ای که در برابر دمای آب و همچنین اشعه و گرمای آفتاب مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این استخر در فضای باز استفاده نمود. با وجود کیفیت و ضخامت خوبی بدنه این استخر، انعطاف آن نیز بالا بوده تا د امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری فراهم باشد. قابلیتی که موجب می شود تا این محصول را به راحتی در هر مکانی حمل و جا به جا کرد. اما قسمت لبه این استخر از نوع PVC باد شو بوده که در صورت مراقبت از این قسمت در برابر اشیای تیز هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب و کاربردی جنس بدنه این محصول می توان به قابلیت تعمیر آن توسط تعمیراکاران شرکت اینتکس یا بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اشاره نمود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر بادی پیش ساخته ایزی ست اینتکس معادل (قطر: 152 سانتی متر، ارتفاع: 38 سانتی متر) بوده که کوچکترین ابعاد تولید شده در میان استخر های بادی ایزی ست می باشد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده و تمامی قسمت های بدنه را شامل می شود. استخری با داشتن چنین ابعاد می تواند برای تفریحات آبی سنین بالای 3 سال بهترین گزینه باشد. البته زمانی این استخر را جمع کنید ابعاد آن نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای این کالا تا بالاترین نقطه بدنه بوده اما عمق مفید آن چند سانتی متر کمتر خواهد بود زیرا این مسئله موجب می شود تا از سر ریز شدن آب جلوگیری کند. این ابعاد و عمق مفید قادر است تا مقدار 477 لیتر آب را در درون خود جای دهد. این مقدار ظرفیت آب حجم 90 درصدی بدنه را شامل می شود. وزن بسته بندی این محصول نیز 3 کیلوگرم بوده که وزنی سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست یک پمپ باد دستی برای باد کردن قسمت لبه استخر از فروشگاه اینتکس تهیه کرده تا امکان راه اندازی قسمت بادی بدنه این کالا را در کمترین زمان ممکن داشته باشید. برای باد کردن بادی دقت داشته باشید که بیش از حد این قسمت حالت سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. پس از باد کردن لبه استخر با جاری نمودن آب درون آن این محصول به صورت اتوماتیک شکل خواهد گرفت. این نوع راه اندازی یکی از آسوده ترین روش ها برای استفاده سریع و بی درد سر استخر های پیش ساخته بادی بوده که زمان بسیار کمی از مصرف کنندگان خواهد گرفت. اما برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این محصول بادی به مقدار استاندارد قسمت لبه را باد کرده و همچنین از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری نمود. در صورت استفاده در فضای باز و روی زمین بهتر است از یک زیرانداز معمولی به کار ببرید. 

جمع بندی

استخر بادی پیش ساخته ایزی ست اینتکس یکی از کوچکترین استخر های ایزی ست برای تفریحات آبی کودکان بوده که برای استفاده در فضای باز تولید شده است. این استخر دارای لبه بادی بود که با باد کردن آن قسمت و جاری نمودن آب درون آن به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن دریچه آب برای نصب پمپ تصفیه و همچنین دریچه تخلیه آب می باشد. کالایی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعخانگی
ظرفیت 477 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
وزن 3 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با الیاف ابریشمی
جنس بخش کناری الیاف ابریشمی
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی خودکار
 قابل استفاده برای کودکان بالای 5 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...