استخر بادی چند رنگ با اسباب بازی کودک

bestway 52125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربعی چند رنگ با اسباب بازی سرخود یکی از شیک ترین و جذاب ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی و توپی طراحی و تولید شده است. این کالا در واقع یکی از مناسب ترین استخر های بادی بوده که قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از رنگ های مختلفی برخوردار می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن وزن مناسب و حمل و همچنین استفاده در مسافرت ها نیز اشاره نمود. 

به دنبال بازی های سرگرم کننده دیگری که در استخر بادی چند رنگ با اسباب بازی کودک قرار گرفته است ، شما می توانید انتظار داشته باشید که استخر بادی ویژگی ها و جذابیت های خاصی را داشته باشد تا شما بتوانید بهترین استخر بادی را در دسترس کودکان قرار دهید تا آن ها نیز بتوانند به خوبی از استخر بادی استفاده کنند . این استخر بادی رنگارنگ است و شادابی و جذابیت هایی را به همراه دارد که نظر هر کودکی را به خود جلب خواهد کرد . در کناره استخر بادی یک ریل قرار دارد که توپ های رنگی می تواند از آن سر خورده و غلتان به داخل آب بیوفتند . طراحی این استخر بادی به صورت مربعی است ولی ضلع های کناری آن و حاشیه ها به صورت منحنی می باشد ، برای همین بسیار جذاب شده است . طول و عرض این استخر بادی مربعی شکل 153 سانتی متر خواهد بود . در ضمن ارتفاع استخر بادی در حالت راه اندازی شده خود به 89 سانتی متر خواهد رسید . 

ارتفاعی که این استخر بادی دارد ، در واقع دروازه ای است که در سمت راست استخر قرار داده شده است ، بنابراین عمقی که استخر بادی خواهد داشت بسیار کمتر است . عمق کم می تواند به کودکانی که سن پایینی دارند ، اجازه دهد تا به راحتی بتوانند از استخر بادی استفاده کنند و لحظه های شادی را برای خود داشته باشند . در داخل این استخر بادی 151 لیتر آب جای خواهد گرفت و برای همین شما می توانید بدون مشکل و به راحتی از استخر بادی استفاده کنند . این محصول یعنی استخر بادی چمد رنگ با اسباب بازی کودک ، توسط شرکت بست وی ساخته شده است و می توان انتظار بالایی از استخر بادی داشت که سال ها می توانید از آن استفاده کنید . پدر و مادر کودک می توانند در هنگام بازی کودکان ، آن ها را همراهی کنند . وزن بسته بندی این استخر بادی 2.5 کیلوگرم است که یک وزن سبک برای استخر بادی محسوب خواهد شد . 

استخر بادی گرد کودک با سایه بان

استخر بادی چند رنگ با اسباب بازی استخری مناسب برای سنین کودکان و همچنین خردسالان بوده که در طرحی جذاب و شیک و همچنین کودک پسند تولید شده است. محصولی از شرکت بست وی که در میان زیباتریناستخر های بادی مخصوص کودکان قرار گرفته که قابل استفاده در هر فضایی به دلیل داشتن بدنه با کیفیت خواهد بود. همچنین از این استخر بادی می توان هم به عنوان استخر توپ و هم به عنوان استخر آب استفاده نمود. در ادامه همراه ما باشید تا به برسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

این استخر بادی در واقع طراحی و ارگونومی مربعی شکل داشته که می تواند برای استفاده چند کودک به صورت همزمان مناسب باشد. همچنین گوشه های این کالا به صورت گرد بوده و دیواره های آن به شکل طبقه ای طراحی شده است. قابلیت دیگر در طراحی این کالا داشتن لبه مخصوص بادی برای قرار گیری توپ های موچک رنگی می باشد. همچنین از اسباب بازی های بادی سرخود نیز بر روی این کالا پیاده سازی و تعبیه شده تا فرزندان شما را بیش از پیش سرگرم کند. این کالا از کف ساده PVC بهره برده که می تواند برای نشستن نیز مناسب باشد. در حالت کلی از این استخر بادی می توان به عنوان استخر توپ و استخر آب نیز استفاده نمود.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر بادی از نوع پلاستیک PVC با روکش تمام طرح چرم بوده که از ضخامت خوبی نیز بهره می برد. ضخامت بدنه این محصول به قدری بوده که می تواند با خیالی آسوده امکان استفاده در فضای باز و در شرایط جوی مختلف و همچنین فشار و دمای آب مقاوم باشد. این بدنه در قسمت کف از نوع دو لایه بوده و دیواره های آن نیز به صورت چند لایه ای و یا همان طبقه ای می باشد. سایر اشکال بازی تعبیه شده در این استخر نیز از جنس بدنه اصلی نیز می باشد.


ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد این استخر بادی همانطور که اشاره شد به اندازه ای بوده که می تواند برای استفاده چند نفر بسیار مناسب باشد. این ابعاد معادل (طول: 153 سانتی متر ، عرض: 153 سانتی متر ، ارتفاع: 89 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت های بدنه می شود. ابن ابعاد در زمان راه اندازی نیز جایگیری کمی را خواهد داشت. طبق این ابعاد ظرفیت آب این محصول برابر 151 لیتر می باشد. ظرفیت آبی که می تواند برای تفریحات آبی فرزندان شما بسیار مناسب باشد. البته گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای این استخر بادی تا بالاترین قسمت بدنه می باشد.

نحوه راه اندازی

راه اندازی این استخر بادی بسیار ساده بوده که در مدت زمان کمی نیز راه اندازی می شود. در ابتدای هر چیزی باید این استخر بادی را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس در مرحله آخر با توجه به اندازه دریچه باد بایستی نازل پمپ باد متناسب را به این دریچه متصل نموده و اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. در صورتی که به این کالا فشار زیاد ناشی از باد کردن وارد شود سبب باز شدن درز ها خواهد شد. برای جمع نمودن این کالا نیز کافیست آن را توسط دست و یا پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند باد آن را خالی کرده و جمع نمود.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری از این استخر بادی کافیست هر نوع اشیای تیز را از آن دور نموده و از انجام هر گونه عمل پرش و یا جامپینگ خودداری کرد. علاوه بر این نوع و محل راه اندازی و استفاده از این کالا خود می تواند در مراقبت و حفاظت از این کالا در برابر اتفاقات احتمالی موثر باشد.

جمع بندی

استخر بادی رنگی با اسباب بازی کودک از سری استخر های مخصوص آب و توپ برای کودکان بوده که از ویژگی هایی همچون داشتن اسباب بازی بادی، وزن سبک و همچنین قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ و آب را بهره می برد. این کالا در نمایندگی اینتکس موجود می باشد.

نوعخانگي
ظرفيت 151 ليتر
طول 153 سانتي متر
عرض 153 سانتي متر
ارتفاع 89 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لايه
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 2.5 کيلوگرم
 داراي اشکال بازی سرخود
 دارای چند توپ بادی رنگی
 مناسب سنين کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...