استخر بادی چند رنگ بست وی

bestway 51038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی چند رنگ بست وی از سری استخر های بادی با ارگونومی و طراحی گرد این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و شفاف می باشد. محصولی بسیار شیک با ابعاد و ظرفیت بالا که می تواند برای تمامی سنین مورد استفاده قرار گیرد. اما این استخر بادی از دیواره ضخیم با طراحی PVC های رنگی در داخل خود بهره برده که به زیبایی هر چه بیشتر این کالا افزوده است .

قسمت کف این استخر به صورت ساده بوده و لبه های آن نیز با پهنای بیشتری ساخته و طراحی شده است. از ویژگی های دیگر این استخر بادی می توان به راحتی حمل آن در هر مکان و همچنین راه اندازی سریع توسط انواع پمپ های باد اشاره نمود. این استخر همچنین می تواند به عنوان استخر توپ نیز استفاده شود.

نام محصول : استخر بادی چند رنگ بست وی کد محصول : bestway 51038 استخر بادی چند رنگ بست وی از نمونه تولیدی های جدید شرکت آمریکایی bestway می باشد که با رنگبندی بسیار عالی و بسیار زیبا تولید شده است . بست وی همواره با تولید استخر های بادی زیبا برای کودکان ، آن ها را به بازی و سرگرمی های ایمن و با نشاط تشویق کرده است . البته شرکت بست وی علاوه بر تولید استخر های بادی کودک ، استخر های بادی بزرگسال و استخر های های پیش ساخته بادی و غیر بادی پیش ساخته را نیز طراحی کرده است که حتی طول آن ها به بیش از 5 متر می رسد .

در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی استخر بادی چند رنگ بست وی ، شما را با ویژگی های محصول ، نحوه تولید ، جنس بدنه ، نحوه راه اندازی و استفاده از محصول ، تعمیرات و ... محصول را مورد بررسی قرار دهیم . بست وی این استخر بادی را به صورت گرد طراحی کرده است ، اما بر خلاف بسیاری از استخر های بادی چند لایه این استخر بادی به صورت تک حلقه ای اما با لایه های عمودی داخلی در بدنه طراحی کرده است .

استفاده از طراحی لایه لایه در بدنه موجب افزایش دوام و مقاومت استخر می شود . بست وی همچنین با استفاده از لای های رنگی و شفاف ، این استخر را به شکلی منحصر به فرد طراحی کرده است ، که تمامی جذابیت آن به رنگی بودن بدنه می باشد ، زیرا استخر پس از پر شدن با آب و برخورد نور آفتاب با لایه های رنگی و آب تلالو نور های رنگی ایجاد می کند که استخر را بسیار زیبا و دوست داشتنی خواهد کرد .

جنسی که برای ساخت استخر بادی فوق استفاده شده است pvc نام دارد ، این جنس که با نام وینیل نیز شناخته می شود در رنگبندی ها و ضخامت های مختلفی تولید شده است که بست وی از ضخیم ترین لایه ای پی وی سی برای ساخت محصول استفاده کرده است ، قسمت های شفاف استخر نیز کیفیت و ضخامت بسیار خوبی دارد و شفاف بودن آن دلیل بر نازکی محصول نیست . این جنس در برابر رطوبت ، ضربه و فشار ، اشعه و پرتو های آسیب رسان خورشیدی ، شرایط محیطی مختلف مقاوم است و از آن مهم تر هیچگونه حساسیت پوستی را به دنبال ندارد ، از این رو استفاده از پی وی سی به جای پلاستیک در صنعت استخر سازی و محصولات بادی رونق پیدا کرد .

این استخر بادی تنها دارای یک دریچه باد شونده است بنابراین با استفاده از یک پمپ باد دستی می توانید به سرعت استخر بادی خود را باد کنید ، شما می توانید از پمپ های باد برقی نیز استفاده کنید ، اما به دلیل اینکه قدرت پمپ های باد برقی زیاد است ممکن است در صورت خاموش نکردن به موقع به استخر آسیب وارد شود ، این در حالی است که کنترل پمپ باد دستی کاملا در دست شما خواهد بود .

برای راه اندازی استخر نیاز دارید تا از سری سوزنی یا سری نازک برای باد کردن استخر استفاده نمایید . میزان باد استخر نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد ، در صورتی که باد استخر زیاد باشد پس از پر شدن استخر به دیواره ها فشار وارد می شود ، از طرف دیگر اگر باد کم باشد عملکرد استخر مناسب نخواهد بود .

استخر بادی چند رنگ بست وی با طراحی متفاوت و بسیار زیبایی طراحی شده است که استفاده از چندین رنگ برای تولید آن ، سبب شده است تا کودکان بسیاری علاقه زیاد به استفاده از این استخر داشته باشند ، با توجه به این موضوع فروشگاه اینتکس همواره این محصول را شارژ کرده تا خریداران بتوانند به سادگی آن را تهیه و استفاده کنند . ابعاد خوب این استخر می تواند فضای کافی را در اختیار کودکان قرار دهد تا در کنار دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند ، همچنین این استخر را می توانید به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار دهید . نوع طراحی بی نظیر به همراه جنس خوب استفاده شده ، سبب افزایش دوام و کیفیت این استخر شده است .

روش های خرید استخر بادی چند رنگ بست وی

شما می توانید با روش های مختلفی استخر بادی خود را خریداری کنید . دفتر فروشگاه تهران اینتکس واقع در تهران بوده که ساکنین تهران می توانند به سادگی و با مراجعه به دفتر فروشگاه خرید خود را انجام دهند . همچنین شعبه های دیگری از فروشگاه اینتکس در شمال ایران قرار دارد که این امکان برای هموطنان گرامی که در شهر های شمالی کشور ساکن هستند وجود دارد که به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند .

خرید های حضوری شما می تواند سبب برخورداری شما از تخفیفات ویژه تری شود که می توانید داشته باشید . البته با توجه به ماهیت فروشگاه اینتکس که یک فروشگاه اینترنتی است ، شما می توانید به سادگی و بدون مراجعه در خانه و در هر شهری که هستید ، خرید استخر بادی کودک خود را به صورت اینترنتی و حتی تلفنی انجام دهید تا محصول پس از خرید برای شما ارسال شود .

ویژگی ها و مزایا استخر بادی چند رنگ بست وی

استخر بادی چند رنگ بست وی دارای ویژگی ها و مزایا بسیاری است که شاید از آن ها بی اطلاع باشید . از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به استخر بادی چند رنگ بست وی اشاره کرد دوام بسیار عالی آن می باشد که در طول زمان نیز حتی اگر در مجاورت با رطوبت و همچنین زیر نور آفتاب نیز از آن استفاده کنید ، آسیبی به آن وارد نمی شود . این در حالی است که راه اندازی ساده و سریع استخر بادی چند رنگ بست وی به شما اجازه خواهد داد تا به صورت موقت نیز از این استخر بادی استفاده کنید تا در صورت عدم تمایل به استفاده آن را جمع آوری کنید تا دیگر فضایی نیز اشغال نشود .

حجم بسته بندی استخر بادی چند رنگ بست وی بسیار کوچک بوده و همین موضوع به شما اجازه خواهد داد تا در صورت کمبود جا و فضا ، به سادگی آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید . در کنار حجم کم محصول ، وزن آن نیز سبک است که به شما اجازه می دهد تا به راحتی استخر بادی چند رنگ بست وی را نیز در سفر ها به همراه داشته باشید . بدنه انعطاف پذیر تشک بادی سبب افزایش دوام آن شده است . برند تولیدی این استخر نیز اورجینال و بسیار معروف است که در بخش های بعدی به آن خواهیم پرداخت .

توصیه های نگهداری و مراقبت از استخر بادی چند رنگ بست وی

در صورتی که از استخر بادی خود در فضای باز و یا خارج از خانه استفاده می کنید ، آن را بر روی زیرانداز راه اندازی کنید زیرا ممکن است هنوز هم در کف زمین سنگ ریزه هایی باقی مانده باشد که در صورت وارد شدن فشار زیاد و یا ساییده شدن موجب آسیب دیدن کف استخر بادی شود . زمانی که استخر بادی پر یا نیمه پر است از کشیدن و جابجا کردن استخر اجتناب کنید زیرا این کار می تواند سبب کشیدگی بدنه شود که می تواند منجر به پارگی و آسیب دیدن محصول بادی گردد ، به همین دلیل نیز توصیه می کنیم که قبل از پر کردن استخر با آب ، از جایی که استخر را در آنجا قرار داده اید مطمهن شوید .

پس از هر بار استفاده از استخر آن را به خوبی خشک کنید و سپس آن را بسته بندی کنید ، زیرا می تواند رطوبت در میان لایه های استخر بادی قرار بگیرد که در دراز مدت سبب کاهش طول عمر استخر بادی چند رنگ بست وی بشود . برخورد اجسام تیز می تواند سبب آسیب دیدن استخر شود که شایع ترین دلیل آسیب دیدن استخر های بادی نیز همین موضوع است . همچنین چنگ زدن و یا گاز گرفتن بدنه توسط کودکان نیز می تواند از دیگر عوامل آسیب رسان به بدنه استخر بادی باشد . بهتر است در هنگام راه اندازی میزان باد استخر کنترل شده و بسیار زیاد و یا بسیار کم نباشد و میزان آب ریخته شده در داخل استخر به صورت کلی 90% استخر را پر کند و سرریز نباشد .

برند تولیدی استخر بادی چند رنگ بست وی

برند تولیدی یکی از مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب یک محصول به خصوص در محصولات بادی می باشد که می توانید در هنگام خرید های خود به این مسئله توجه داشته باشید . همانطور که از نام استخر بادی چند رنگ بست وی مشخص است ، این استخر بادی توسط شرکت بست وی تولید شده است که یکی از نامی ترین شرکت ها در زمینه تولید و فروش استخر بادی و سایر محصولات بادی می باشد که از با سابقه ترین شرکت های فعال در این زمینه نیز می باشد .

بست وی یک برند آمریکایی است که تولیدات آن در کشور چین انجام می شود ، اما در نهایت تحت لیسانس آمریکا بوده و تحت نظارت تولید کنندگان و طراحان آمریکایی تولید می شود . بست وی از رقبای سرسخت شرکت اینتکس می باشد که این رقابت سالم سبب آن شده است تا تنوع بسیار زیادی از محصولات بادی را در شرکت بست وی داشته باشیم تا بتوانید هر محصول بادی دلخواه خود را در زمینه تفریحی و در هر رده سنی خریداری کنید .

خدمات ارائه شده فروشگاه اینتکس برای محصولات بادی

اگر استخر شما دچار آسیب شد شما می توانید نسبت به تعمیرات و استفاده مجدد از محصول بادی آسیب دیده خود اقدام کنید ، برای اینکار شما می توانید استخر بادی آسیب دیده خود را به فروشگاه اینتکس تحویل دهید ، تا نمایندگی فروش محصولات بادی ، تعمیرات را به بهترین شکل انجام داده و سپس محصول تعمیر شده را تحویل شما داده و یا آن را پست و ارسال کند .

تعمیرات توسط فروشگاه اینتکس به صورت تخصصی صورت گرفته و می توانید به خوبی و با اطمینان از استخر استفاده کنید . البته میزان آسیب دیدگی و نوع آن می تواند بر روی تعمیر شدن یا نشدن استخر بادی تاثیر گذار باشد ، بنابراین استخر هایی که پارگی در آن ها وسیع بوده و یا به هر دلیلی بدنه آن جدا و یا ذوب شده باشد ، نمی توانید محصول را تعمیر کنید .

تعمیرات و پنچرگیری استخر بادی چند رنگ بست وی در خانه

استخر های بادی همانطور که اشاره شد محصولاتی تعمیر شدنی هستند ، بنابراین در صورت آسیب دیدن بدنه می توانید آن را تعمیر نمایید . روند تعمیر استخر بادی بسیار ساده است ، در گام اول می بایست قسمت آسیب دیده را یافته و آن را علامت گذاری کنید ، در صورتی که استخر دارای سوراخ ریز است می توانید از تشت آب و یا کف صابون برای پیدا کردن سوراخ کمک بگیرید .

پس از آن محل را علامت گذاری کرده و خشک کنید . تکیه از برچسب تعمیرات را برداشته و به اندازه یک سکه به صورت گرد برش دهید ، پس از آن برچسب را به چسب مخصوص مایع آغشته کرده و بر روی قسمت آسیب دیده بچسبانید . توجه داشته باشید میزان چسب نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد ، پس از آن قسمت تعمیر شده را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید ، شما می توانید از وزنه یا سنگ برای اینکار استفاده کنید .

نوعخانگي
ظرفيت 763 ليتر
طول 183.9 سانتي متر
عرض 183.9 سانتي متر
ارتفاع 61 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC شفاف
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندي: 4.1 کيلوگرم
 دارای دیواره رنگی
 مناسب سنين مختلف
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...