استخر بادی کارتونی کودک با لبه شفاف

bestway 40080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
750,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کارتونی کودک با لبه شفاف از سری استخر های بادی مخصوص تفریحات آبی و همچنین توپی در درون آن بوده که با طرحی جدید توسط شرکت بست وی تولید شده است. این کالا در واقع طراحی گرد و سه لایه ای داشته که لایه بالایی که همان لبه استخر می شود از جنس شفاف رنگی بهره می برد. البته دو قسمت آن نیز از برآمدگی خاص خود برخوردار می باشد. اما این محصول ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که از کیفیت مناسبی برای استفاده در فضای باز و بسته بهره می برد. از ویژگی های دیگر این کالای تفریحی می توان به داشتان وزن سبک و قابل حمل و همچنین راه اندازی سریع آن توسط انواع پمپ های بادی اشاره نمود. گفتنی است که این استخر بادی می تواند گزینه منسابی نیز برای استفاده در انواع سفر های باشد.

استخر بادی در کنار قلعه بادی محبوب ترین دسته بندی در میان تمامی محصولات شرکت بست وی برای کودکان می باشد، استخر های بادی با طرح ها و تنوع هایی بالایی تولید شده اند و تمامی افراد در هر سنی که باشند استخر بادی مخصوص به خود را می توانند بیابند. بست وی بزرگ ترین تولید کننده محصولات بادی و محبوب ترین شرکت از حیث تولید استخر های بادی می باشد. یکی از کالا های جدید و پر طرفدار این شرکت چینی دارای کد 40080 بوده و در کنار جنس بسیار خوب طراحی زیبایی نیز دارد که باعث می شود نظر کودکان را به سوی خود جلب کند. ساختار این استخر از نوع سه لایه بوده اما نوع دیزاین ان کمی با سایر استخر های بادی تفاوت دارد که باعث افزایش محبوبیت این استخر بادی می شود. در ادامه قصد داریم تا با بررسی کامل این محصول به تشریح تمامی ویژگی های آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی

بخش ظاهری این استخر بادی تا حدودی با سایر استخر های بادی بازار متفاوت است، تفاوت طراحی این استخر بادی آنچنان انقلابی نیست اما با استفاده از طرح های ترکیبی روی بدنه به طرح زیبایی دست یافته که برای کودکان جذاب می باشد. قسمت پایینی بدنه این استخر بادی از تم رنگی سفید در پس زمینه و کاراکتر های انیمیشن داستان اسباب بازی ها ساخته شده است، از دیواره سه طبقه این استخر بادی طبقه بالایی آن دارای رنگ زرد شفاف بوده و قسمت های بالای آن نیز دارای دو برآمدگی می باشد که می توان آن را به عنوان یک تکیه گاه قلمداد کرد. به دلیل استفاده از محفظه های بادی مختلف می توان ارتفاع استخر را تنظیم کرد، بزرگ ترین عیب این استخر بادی را می توان عدم قابلیت باد شدن آن دانست که علاوه بر نارضایتی کودکان مشکلات دیگری همچون تخلیه آب با مشکل را به همراه دارد. اما مزیت آن افزایش عمق آب است و سختی کف استخر را نیز می توان با استفاده از تاتامی بر طرف کرد.

ابعاد و وزن

استخر های بادی کودکان برای سنین مختلف می توانند از ابعاد مختلفی برخوردار شوند. و ابعاد بزرگ استخر کودکان حتی برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است. این استخر با قطر 140 سانتی متری و ارتفاع 40 سانتی متری ابعاد و اندازه کاملا مناسبی برای استفاده چند کودک به صورت همزمان دارد، این استخر بادی برای استفاده و بازی دو تا سه کودک در سنین کم کاملا مناسب بوده و فضای مناسب را برای آنها ایجاد می کند. از مزیت های این استخر بادی پرتابل بودن آن است، پرتابل بودن این استخر بادی به منزله این است که با خالی کردن باد آن می توان استخر را در محفظه بسیار کوچکی همچون بسته بندی و یا ساک حمل کرده قرار داده و به سادگی جابجا کنید. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این استخر بادی از لایه های بسیار ضخیمی که توسط شرکت بست وی می باشد تولید شده است، جنس بخش اصلی بدنه از PVC بسیار ضخیم و مقاوم ساخته شده است. در هیچ یک از قسمت های محصولاتی که با آب ارتباط مستقیم دارند از پی وی سی مخملی استفاده نمی شود. این قانون در این محصول نیز پاربرجاست و برای افزایش طول عمر آن از پی وی سی براق معمولی استفاده شده است تا در طولانی مدت مشکلی گریبان گیر این محصول نشود. کف استخر و سایر قسمت های مشابه بدنه نیز از جنس مشابه بهره می برند و در برابر فشار مقاوم هستند. البته در صورت سوراخ شدن هر کدام از قسمت های بدنه به سادگی می توان آن را با استفاده از بسته مخصوص اینتکس و یا بست وی تعمیر و مجدد مثر روز اول استفاده کرد. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این استخر بادی در ابتدا لازم است که ان را بر روی محلی تراز و عاری از هرگونه شئ تیز پهن کنید. در صورتی که تمایل به نصب استخر برروی فوم های تاتامی دارید پیش از این مرحله فوم ها را پهن کنید. در ادامه با استفاده دریچه متوسط پمپ دستی و یا کوچک پمپ برقی اقدام به باد کردن سه محفظه باد این محصول کنید. باد کردن تمامی قسمت های این استخر حدود دو دقیقه زمان می برد و در ادامه با اطمینان از بسته بودن والف محصول و پر کردن آن از آب، استخر آماده استفاده و بازی کودکتان می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...