استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ

jilong 57013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ از کوچکترین استخر های بادی تولید شده برای سنین 1 تا 3 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم و شفاف می باشد. این استخر از کف بادی برخوردار بوده که محصلی بسیار نرم و راحت برای نشستن فرزندان شما فراهم خواهد کرد. همچنین دیواره های کم ارتفاع آن نیز به صورت شفاف طراحی شده است. این استخر بادی دارای حجم و وزن بسیار کمی بوده به همین دلیل به راحتی در هر مکان مورد نظری برای حمل جای می گیرد. از این محصول می توان در حمام نیز برای تفریحات آبی کودکان استفاده نمود.

نام محصول : استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ کد محصول : jilong 57013 استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ از زیبا ترین استخر های کودک و نوزاد است که شرکت بزرگ جیلانگ اقدام به تولید آن کرده است . همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید این استخر بادی به صورت میوه توت فرنگی طراحی شده و رنگ بندی آن ، زیبایی و جذابیت خاصی را به استخر بخشیده است . با استفاده از این محصولات بادی می توانید بستر های آبی ایمن و بسیار خوبی را برای کودکان خود در خانه و حیاط ایجاد کنید تا بتوانند در فصول گرم سال بازی های شاد و مفرحی را داشته باشند .

در این مطلب با نقد و بررسی استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ همراه ما باشید . استخر های بادی با توجه به ابعاد و عمقی که دارند برای سن خاصی طراحی شده اند بنابراین در هنگام خرید استخر بادی ، به سایز آن توجه داشته باشید . شرکت های بزرگ چو جیلانگ رده سنی استخر های بادی خود را مشخص کرده اند که با توجه به آن خریداران می توانند به نسبت سلیقه استخر بادی را خریداری کنند .

این استخر بادی با توجه به عمق 10 سانتی متری و قطر 90 سانتی متری که دارد برای سنین 1 الی 3 سال مناسب است ، البته سنین بالاتر نیز می توانند از استخر استفاده کنند ، اما شاید عمق کم استخر لذت کافی را ندهد . با توجه به ابعادی که این استخر بادی دارد ، می توان از آن به عنوان وان بادی در حمام استفاده کرد . استخر های بادی که عمدتا برای خردسالان طراحی می شوند ، علاوه بر بازی کودکان ، برای استحمام کودک نیز می توان از آن ها استفاده کرد .

والدین می توانند به راحتی کودکان زیر 3 سال خود را با استفاده از استخر های بادی با ایمنی بیشتری به حمام ببرند . حمام کردن کودکان کاری نسبتا دشوار است و بسیاری از والدین با نگرانی کودک خود را به حمام می برند ، اما با خرید استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ می توانید به آسانی آن ها را به حمام برده و حتی آن ها را تشویق به بازی و آب تنی کنید . از ویژگی های بسیار خوب استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ می توان به کف بادی آن اشاره کرد ، چرا که کف بادی باعث می شود تا انعطاف کف استخر بیشتر شده و ایمنی آن نیز بهتر شود ، از این رو اگر کودک با زمین نیز برخورد کند آسیبی نخواهد دید زیرا کف استخر نرم است .

این نوع طراحی بیشتر در استخر های بادی کودک و نوزاد استفاده می شود و استخر های بزرگ دارای کف غیر بادی می باشند . راه اندازی استخر بادی فوق بسیار آسان است ، شما می توانید حتی بدون نیاز به پمپ باد ، آن را راه اندازی و استفاده کنید . با باد کردن دیواره کناری استخر ، قسمت کف استخر نیز باد می شود ، بنابراین نیازی به راه اندازی دوباره کف استخر نیست .

جنس بدنه استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ از پی وی سی می باشد ، pvc ها که با نام دیگر وینیل نیز شناخته می شود از برترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشند ، پی وی سی در برابر فشار و ضربه مقاوم است و به دلیل سازگاری با رطوبت ، نور خورشید و دماهای مختلف محیطی طول عمر بالایی دارد ، از این رو اگر از استخر در محیط های باز مانند حیاط ، داخل حمام استفاده کنید و داخل آن را با آب گرم یا سرد پر کنید ، آسیبی به استخر وارد نمیشود . نور خورشید نیز صدمه ای به استخر وارد نمی کند ، اما برخورد اجسام تیز یا زبر می تواند منجر به پاره شدن و یا سوراخ شدگی در بدن شود که بهترین کار این است که به خوبی از استخر بادی محافظت کنید .

به دلیل اینکه کف استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ به صورت بادی طراحی شده است در صورت استفاده از استخر در محیط های بیرون از زیرانداز استفاده کنید . پس از هر بار استفاده ، استخر را کاملا خشک کرده و سپس بسته بندی کنید . استخر بادی قابل تعمیر است ، در صورتی که استخر شما دچار پارگی و یا سوراخ شدگی جزئی شده باشد می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که در کنار استخر قرار دارد ، اقدام به پنچرگیری محصول کنید . لذا در صورت نیاز بیشتر به برچسب تعمیرات می توانید این بسته ها را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

نوع سه گوش
 طول 94 سانتي متر
 عرض 90 سانتي متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 ظرفیت 30 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت جیلانگ
 ارگونومی ساخت سه گوش
 مناسب سنین 1 تا 3 سال
 دارای کف بادی
 حجم و وزن بسیار کم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ از زیبا ترین و جذاب ترین استخر های بادی ساخته شده در بازار است که شما می توانید از آن برای بازی های کودکان استفاده کنید . این استخر ها به دلیل اینکه در ابعاد کوچکی ساخته شده اند ، مناسب برای رده سنی کودکان بوده و آن ها می توانند به بهترین شکل ممکن از این وسیله های بازی به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لحظه های خوشی را رقم بزنند . استخر های بادی ، محصولاتی ایمن هستند و کودکان با اطمینان خاطر از این استخر ها استفاده کرده و نگران آسیب دیدن نخواهند بود . زیرا بدنه این محصولات به صورت بادی است و از آن جا که می دانید بدنه های بادی ، بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و شما می توانید به بهترین شکل ممکن از آن ها برای تفریحات آبی بهره مند شوید . 

برای اینکه بیشتر با ویژگی های استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ آشنا شوید ، فروشگاه اینترنتی اینتکس تصمیم دارد تا در این مطلب به طور کامل به نقد و بررسی استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ بپردازد تا بیشتر با آن آشنا شوید . مهم ترین مسئله ای که باید در هنگام خرید های خود بایستی به آن ها توجه داشته باشید ، این است که استخر های بادی توسط شرکت های مطرح و بزرگی ساخته شوند . برند تولیدی استخر های بادی بسیار مسئله مهمی است و باید در خرید های خود به آن توجه داشته باشید و سعی کنید تا استخر های بادی را از برند های محبوب و پر فروش دنیا مانند اینتکس ، بست وی ، جیلانگ و اینتایم خریداری کنید . این برند ها بهترین برند های حال حاضر هستند که خرید آن ها توصیه می شود . 

استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ همانطور که از نامش مشخص است ، توسط شرکت جیلانگ تولید شده است و یکی از بهترین و برترین برند های تولید کننده استخر های بادی می باشد . این استخر بادی به دلیل اینکه توسط جیلانگ ساخته شده است ، از نظر دوام و کیفیت فوق العاده بوده و می تواند به خوبی در برابر فشار های وارده ، عوامل محیطی و غیره مقاوم باشد . برای همین شما می توانید با اطمینان خاطر از آن ها استفاده کنید . برای ساخت این محصول از پی وی سی رنگی طرح چرم استفاده شده است که ضخامت فوق العاده ای داشته و می تواند دلیل خوبی در کیفیت فوق العاده استخر بادی باشد . شما نیز می توانید بدون نیاز به تحقیقات بیشتر این محصول را خریداری کنید . 

نکته ای که در این میان مطرح است ، این است که فروشگاه اینتکس ، تمامی استخر های بادی خود را سعی کرده است تا از برند های بزرگ و پر فروش انتخاب کند که نظیر آن را در ایران تنها در فروشگاه تهران اینتکس مشاهده کنید ، زیرا فروشگاه اینتکس بدون واسطه و به صورت مستقیم این محصولات را از شرکت به فروش می رساند و شما استخر بادی اصل را خریداری خواهید کرد . همچنین فروشگاه اینتکس ، استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به فروش می رساند و شما مهلت تست و تعمیر 48 ساعته استخر بادی را نیز خواهید داشت . این استخر بادی در دو مدل ساخته شده است که یکی از این مدل ها دارای کف بادی بوده و مدل دیگر غیر بادی است . بهتر است که استخر بادی کم عمق کودک جیلانگ که به صورت کف بادی ساخته شده است را بیشتر برای بازی های کودکان به خصوص رده سنی خردسال خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...