استخر بادی کودک آبی بزرگ بست وی

bestway 54006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبی بزرگ از جمله استخرهای بادی برند بست وی می باشد که در دو اندازه ی کوچک و بزرگ که در فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز موجود می باشد در سال جاری روانه ی بازار های جهانی شده است و از کیفیت بالایی برخورداراست . جنس این استخر بادی از پی وی سی دولایه می باشد که با ضخامت 0.27 میلی متری که دارد خیال شما را از بابت کیفیت راحت می کند . این محصول دارای وزن 4.8 کیلوگرم می باشد که برای همراه داشتن یک استخر بادی بزرگ با این ابعاد بسیار وزن مناسبی است و می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر و یا استفاده ی خانگی نیز باشد . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از روز زیبای خود لذت ببرید . این محصول با بهترین کیفیت و قیمت در نمایندگی برند بست وی در ایران بنام فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که می توانید بعد از بررسی و مشاهده تصاویر و ویژگی ها آن را خریداری کرده و بصورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید .

استخر بادی کودک آبی بزرگ یکی از جدید ترین و زیبا تریتن استخر های شرکت بست وی به شمار می رود که به دلیل طراحی زیبایش دارای طرفداران بسیاری می باشد. کمپانی بست وی یکی از تولید کننده های قدرتمند لوازم بادی در جهان به شمار می رود که محصولات بادی با کیفیتی را زوانه بازار کرده است. حال این بار یکی از بهترین و با کیفیت ترین استخر های بادی این شرکت را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

طراحی و ساخت :

یکی از نکاتی که در بازار های جهانی مطرح می باشد طراحی آن محصول است. یعنی محصول باید به گونه ای طراحی شده باشد تا مشتری در همان نگاه اول آن را بپسندد. بست وی سلیقه مشتری خود را به خوبی می شناسد و توانسته محصولی تولید کند که مورد پسند اکثر افراد واقع شود. فرم کلی این استخر به صورت مستطیل بوده که دارای ترکیب رنگی آبی و سفید می باشد. ساخت این محصول نیز با حساسیت بسیار بالایی انجام شده. درز های به خوبی به هم چسبیده اند و به هیچ عنوان جدا شدنی نیستند. از این رو شما می توانید از این استخر مدت زمان بیشتری استفاده کنید و نگران خراب شدن آن در حالت طبیعی نباشید.

جنس :

هر فردی برای خرید یک محصول، مهمترین چیزی که مد نظر دارد جنس آن محصول است. طبیعی ست که هر فردی به دنبال جنس خوب است تا بتواند مدت زیادی از آن استفاده کند بدون این که دچار خرابی و یا تغییر شکل شود. جنس بدنه این استخر از وینیل طرح چرم می باشد. وینیل جنسی ست که در برابر انواع دمای آب و هوا مقاومت بالایی دارد و به راحتی دچار تغییر حالت نمی شود. همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم نور خورشید دارد که شما می توانید از آن در فصل تابستان با خیال راحت استفاده کنید و کودکان خود را سرگرم کنید. کف این استخر از وینیل دو لایه می باشد. این دولایه بودن کف استخر سبب می شود تا کودکان شما سطح نرم تری را در اختیار داشته باشند تا هم هنگام نشستن راحت باشند و هم هنگامی که درون استخر زمین می خورند خطری آنها را تهدید نکند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

بست وی معمولا ابعاد استانداردی را برای لوازم خود انتخاب می کند. در واقع اکثر محصولات بست وی با توجه به کاربردشان دارای ابعاد مناسبی می باشند تا فضای کمتری را اشغال کنند. حال با هم به بررسی ابعاد این محصول می پردازیم. طول این استخر 262 سانتی متر، عرض آن 175 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 51 سانتی متر می باشد که همزمان قابل استفاده برای چند کودک است. وزن این محصول 4.8 کیلو گرم بوده که شما می توانید به راحتی آن را جابه جا کرده و یا حتی هنگام سفر آن را با خود ببرید و موجبات تفریح کودکان خود را در مسافرت هم فراهم کنید. این استخر بادی دارای ظرفیت آب 778 لیتر می باشد که یک ظرفیت بسیار مناسب برای تفریحات آبی کودکان به شمار می رود. سوالی که برای همه پیش می آید این است که چرا عمق استخر های بادی انقدر کم است. اما این ارتفاع طبیعی ست. چرا که این محصول یک وسیله بازی بی خطر می باشد تا تمامی کودکان بتوانند از آن استفاده کنند. به عنوان مثال اگر عمق این استخر ها زیاد بود خطر جدی کودکان را تهدید می کرد و باعث غرق شدن آنها می شد. طبیعتا استخر بادی باید ارتفاعش به گونه ای باشد که کودک هنگامی که در آن می نشیند آب تا زیر گردن آن قرار بگیرد. به این ترتیب هی گونه خطری آنها را تهدید نمی کند.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما فقط به یک سطح صاف و یک پمپ احتیاج دارید که می توانید پمپ را از فروشگاه اینتکس که دارای پمپ های بسیار متنوعی می باشد تهیه فرمایید. حال شما استخر را از بسته بندی خارج کرده و روی سطحی صاف قرار می دهید. سپس دریچه ورودی هوای آن را باز کرده و سری پمپ را آن جا قرار می دهید. حالا تنها کاری که انجام می دهید این است که منتظر بمانید تا استخر باد شود. فقط مراقب باشید تا استخر بیش از اندازه باد نشود. چون که یا همان لحظه دچار ترکیدگی شده و یا به مرور درز های آن از هم باز می شوند و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. حالا دریچه ورودی هوای استخر را بسته و شلنگ آب را درون آن قرار میدهید و صبر می کنید تا استخر پر از آب شود. بعد از اینکه استخر پر از آب شد، کودکان می توانند به آسانی از آن استفاده کنند و به بازی بپردازند.

مراقبت و نگهداری :

برای این که بتوانیم مدت زمان بیشتری از استخر های بادی استفاده کنیم باید مقداری حساسیت به خرج دهیم و مراقب آنها باشیم. به عنوان مثال آن رو روی سطح صاف قرار دهیم، از برخورد آن با جسم نوک تیز جلو گیری کنیم و بیش از اندازه به آن باد نزنیم.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 778 لیتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.8 کیلوگرم
 ساختار دو طبقه ای
مناسب سنین کودک و نوجوان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...