استخر بادی کودک آبی کوچک بست وی

bestway 54005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبی کوچک از سری محصولات برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه ی بازار های جهانی شده است . این محصول از سری محصولات کودک می باشد که ساختار دو لایه را دارا می باشد . جنس این محصول از پی وی سی دولایه می باشد که با ضخامت 0.27 میلی متری که دارد از سری محصولات کودک با کیفیت بالا می باشد . وزن این محصول 3.3 کیلوگرم می باشد که به علت سبک بودن وزن و قابلیت حمل راحت می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر و یا استفاده در محیط خانه بشمار بیایید . این محصول در رنگ آبی آسمانی و در دو سایز کوچک و بزرگ موجود می باشد . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و با خیال راحت به شنا بپردازید . این محصول با بهترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را سفارش داده و به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید .

استخر بادی کودک آبی کوچک بست وی

استخر بادی کودک آبی کوچک بست وی هم یکی دیگر از محصولات جذابی است که برای سنین کودکان تولید و عرضه شده است. این محصول با بهره گیری از یک طرح و ظاهر ساده و هم چنین با ارتفاع مناسبی که از خود به جای گذاشته است به یک پیشنهاد مناسب برای کودکان تبدیل شده است.  در کنار این موارد باید به رنگ بندی و ساختار این محصول هم اشاره کنیم که از دیگر خصوصیات این محصول به شمار خواهد رفت که در این مقاله سعی بر توضیح هر یک از این موارد خواهیم داشت...

نوع طراحی و ساختار محصول

بحث طراحی این کالا یکی از موارد مهمی است که می توان در خصوص ان بیشتر از هر چیز دیگری صحبت کرد. در ابتدا باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول دارای طراحی مستطیلی شکل می باشد که این طراحی با بهره گیری از لبه های گردی که دارد زیبایی فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است. این لبه های گرد چهار گوشه کناری این استخر را تشکیل می دهد که هم جلوه این کالا را زیباتر کرده و هم باعث شده تا اسیب پذیری این محصول کم تر شود. نکته مهم دیگر هم در خصوص این محصول رنگ ان است که از دو رنگ ابی و سفید تمامی قسمت های این استخر ساخته شده است. رنگ ابی تمامی نقاط بیرونی این محصول را شکل داده و رنگ سفید نیز لبه اصلی و بالایی این استخر را شکل داده است. هم چنین ساختار این محصول هم به صورت دو لایه می باشد که این دو لایه از نظر ابعاد و اندازه دقیقا با هم یکسان بوده اند و همین امر نیز باعث شده تا از دید خارجی همانند دو لایه مجزای روی هم قرارگرفته شده به نظر اید. تمامی این موارد بحث ظاهر و ساختار این محصول را شکل می دهد که باعث شده تا با یک طراحی فوق العاده این محصول را مشاهده نمایید.

کیفیت و جنس محصول

نکته بعدی در خصوص این کالا به جنس و کیفیت ان تعلق می گیرد که با در نظر گرفتن این نکته می توانید با خیالی راحت این محصول را انتخاب کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای رویه ای تولید شده از نوع PVC می باشد. البته این جنس تمامی دیگر بخش های این محصول را هم شکل داده است. بخش کف این استخر مقاوم ترین قسمت این محصول می باشد که به صورت دو لایه طراحی و تولید شده و باعث شده تا با خیالی اسوده این محصول را خریداری نمایید. طرح چرم بودن این کالا هم یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به ان اشاره کنیم چون هم باعث زیباتر شدن این استخر گردیده و هم کیفیت بالایی را به این محصول بخشیده است.

ابعاد و وزن

دیگر خصوصیت این محصول هم به ابعاد ، ظرفیت و وزن این استخر تعلق می گیرد که قطعا این عامل هم فوق العاده حیاتی و مهم بوده و باعث شده تا شما با خیال راحت بتوانید با در نظر گرفتن ان اقدام به سفارش بگیرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر دارای طول 201 سانتی متر ، عرض 150 سانتی متر و ارتفاع 51 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها وزن کلی بسته بندی این استخر تنها 3.3 کیلو گرم است که به راحتی می توانید ان راحمل و جا به جا نمایید. مسئله بعدی هم در خصوص این استخر به ظرفیت اب داخلی ان تعلق می گیرد که دارای ظرفیت 450 لیتر بوده و مقدار قابل توجهی خواهد بود که قطعا نشان از ابعاد ایده ال این محصول دارد.

شیوه راه اندازی

این محصول هم همانند اکثر محصولات بادی با ساختاری که دارد باعث شده تا شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن ان را با استفاده از یک عدد پمپ باد ، راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بر روی این محصول دریچه بادی وجود دارد که همین امر باعث سادگی در راه اندازی این محصول شده است.

جمع بندی

استخر بادی کودک آبی کوچک بست وی یک محصول فوق العاده مناسب برای کودکان و نوجوانان است که با دارا بودن ابعاد استاندارد و طراحی نوین شکل گرفته است که می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 450 لیتر
طول 201 سانتی متر
عرض 150 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 ساختار دو طبقه ای
مناسب سنین کودک و نوجوان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...