استخر بادی کودک آکواریمی بزرگسال

intex 58485

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آکواریمی قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان از دسته استخر های بادی با طراحی مستطیلی شرکت اینتکس بوده که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم مقاوم ساخته شده است. این استخر از بنه با کیفیتی برخوردار بوده که توان مقاومت در برابر دمای مختلف آب و شرایط جوی متفاوت را خواهد داشت. این محصول برای هر سنینی مناسب بوده و قابل استفاده در فضای باز و بسته خواهد بود. از ویژگی های مناسب این استخر نیز می توان به داشتن دریچه مخصوص تخلیه آب در قسمت کف اشاره کرد .استخر بادی بزرگسال استخر بادی بزرگسال و کودک ابزاری بسیار کارآمد و دوست داشتنی است که می تواند در زندگی هر خانواده ای تاثیر بسزایی داشته باشد، این محصولات نیز با طرح ها و اشکال متنوعی که دارند بدون شک در اولین نگاه نظرتان را جلب خواهند کرد، در این میان شرکت های متنوعی نظیر اینتکس، بست وی، اینتایم هستند که در حال حاضر نسبت به تولید استخر های اینتکس با کیفیت فعالیت میکنند. در این میان شرکت اینتکس که از تمامی موارد فوق سابقه بیشتری دارد به تولید محصولات خلاقانه و دوست داشتنی تری میپردازد، این محصول می تواند استخر گرد باشد، استخر نوزاد باشد، استخر سایبان دار باشد و یا حتی استخر برای شنا باشد، هر کدام از این موارد به خوبی توسط مهندسان کارکشته اینتکس طراحی و به بهترین نحو ممکن تولید می شوند تا رضایت را به شما و خانوادتان هدیه کنند، در این قسمت قصد داریم تا به بررسی یک استخر مستطیلی از شرکت اینتکس با ظاهری آکواریومی که برای بزرگسالان نیز مناسب است بپردازیم، پس در ادامه با ما همراه باشد.

با وجود توضیحات فوق به صورت کلی کابرد های این استخر به شکل محسوسی روشن شد اما شاید برخی از آنها از دید شما پنهان شده باشد که در این بخش قصد داریم تا آنها را برای شما بازگو کنیم، این محصول یک استخر با ابعاد بزرگ و مستطیلی بوده که می تواند برای تفریحات تابستانی شما به همراه خانواده تان فوق العاده باشد، با این وجود برای تفریحات گروهی کودکان در محیط منزل و یا حیاط نیز بسیار عالیست. بزرگ ترین مزیت آن را هم می توان قابلیت حمل آن دانست به این صورت که این استخر با ویژگی های بسیار خوب آن را می توانید به سادگی در فضایی بسیار کوچک همراه خود داشته باشید و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید، این استخر می تواند هم در منزل همراه شما باشد، هم در کنار دریا و هم در ویلای شما در هر نقطه از کشور، در کمتر از چند دقیقه باد آن را خالی کرده و در صندوق عقب اتومبیل یا کوله پشتی قرار دهید، سپس در محل مورد نظر به سرعت آن را نصب کنید، از ویژگی های پنهان دیگری که در مورد این استخر می توان عنوان کرد قابلیت استفاده آن به صورت استخر توپ است، در صورتی که مقدار زیادی توپ به همراه استخر خریداری کرده باشید می توانید به سادگی از استخر باری آکواریومی به عنوان استخر توپ استفاده کنید، به علاوه در صورتی عدم وجود توپ و آب درون استخر شما یک محوطه بازی بسیار زیبا برای کودکتان خواهید داشت که با دیواره های نرم کاملا امن به شمار می رود.  

استخر بادی کودک و آکواریمی بزرگسال یکی دیگر از تولیدات برند محبوب اینتکس برای خانواده ها می باشد . این محصول در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های باز و یا باغ و حیاط های خانگی باشد که دارای ساختاری سه لایه نیز است . در ساخت این محصول از پی وی سی دو لایه طرح چرم استفاده شده است که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . پی وی سی از جمله جنس های رایج و با دوام مورد استفاده در ساخت محصولات بادی می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب خلاصه ای از تمامی امکانات و مشخصات این استخر بادی را برای شما شرح می دهیم و شما را در خرید استخر بادی راهنمایی می کنیم پس در ادامه این نقد و بررسی ما را همراهی کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول بدون شک در اولین نگاه نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، استفاده از رنگ های بسیار شاد و دوست داشتنی که شما را به یاد مناطق استوایی خواهد انداخت و طراحی این استخر بدون شک برای شما دوست داشتنی خواهد بود. از نکات مثبت در ظاهر این محصول می توان به قابلیت استفاده آن توسط کودکان و بزرگسالان اشاره کرد به این صورت که ترکیب ظاهری و ابعاد آن هم برای کودکان مناسب است و هم برای بزرگسالان و در نگاهی خوشبینانه تر می توان آن را یک استخ رخانوادگی دانست که با قیمتی کاملا مناسب نیاز های شما را برطرف میکند. بخش بالایی بدنه یعنی لبه آن به صورت کامل سفید رنگ بوده و قسمت داخلی دیواره های آن نیز از رنگ آبی روشن بهره می برد. لازم به ذکر است که دیواره های این استخر از طرح سه طبقه زیبایی بهره می برد که البته کاربردتری تر از نوع ساده آن است. اما بخش بیرونی استخر را می توان زیبا ترین قسمت آن دانست، این قسمت با دارا بودن طرحی از اعماق دریا شکلی آکواریومی به خود گرفته و بسیار دوست داشتنی می باشد. در این قسمت اشکال متنوعی همچون ماهی ها و گیاهان دریایی با رنگ ها و ابعاد متنوع نقش بسته اند که هر نقش بسزایی در زیبا تر شدن بدنه و ظاهر استخر دارند. بخش میانه ضلع طولی استخر دارای یک قوس میانی بوده که برای حفظ تعادل و استحکام آن به این صورت طراحی شده است، در انتهای بخش ظاهری باید به این نکته اشاره کنیم که کف این استخر به صورت ساده بوده و باد نمی شود. ساده بودن کف استخر حسن ها و عیب های خود را دارد اما در حالت عادی مشکلی برایتان نخواهد داشت و نیاز نیست از این بابت نگران باشید.

جنس بدنه :

محصولات بادی استاندارد خاص خود را در ضمینه کیفیت ارائه میکنند، اینکه انتظار داشته باشید محصولی ضد ضربه در اختیار دارید و به هیچ وجه صدمه ای به آن وارد نخواهد شد تصوری محض بوده که هیچگاه نیز به واقعیت تبدیل نخواهد شد، استخر بادی آکواریومی نیز با کیفیت و ساختار بسیار خوبی عرضه شده اما اگر فکر میکنی هیچگاه مشکلی گریبان گیر بدنه دوست داشتنی آن نمی شود سخت در اشتباهید، اگرچه با مراقبت خوب می توانید سالها از این استخر استفاده کنید اما اشیائی همچون یک سوزن یا یک میخ می توانند طول عمر استخر بادی را به شکل قابل توجهی کاهش دهند. بخش بالایی بدنه از دو لایه پی وی سی درجه یک ساخته شده و دیواره ها که دو لایه هستند و میان آنها بادی که با استفاده از پمپ و توسط شما در آن وجود دارد قرار گرفته است باعث می شود که ساختاری 6 لایه را در این قسمت شاهد باشیم، با این وجود در صورت صدمه دیدن هر کدام از سه لایه به مرور شاهد افت سطح استخر خواهید شد که البته تا حدود یک تا دو ماه بنا به دلایل ساختار آن طبیعی می باشد اما اگر این میزان از نظر شما بیش از حد بود و یا یک سوراخ را در سطح بدنه دیده اید بهتر است در اولین فرصت استخر را برای تعمیر به دفتر اصلی تهران اینتکس منتقل کنید، البته در صورت داشتن برچسب تعمیرات که می توانید حین خرید آنها تهیه کنید این کار را در منزل نیز انجام دهید. کف استخر با وجود اینکه به شکل باد شو طراحی نشده اما با ضخامت بسیار خوبی که دارد می تواند در برابر فشار های بسیار سنگین از خود مقاومت خوبی را نشان دهد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

بدون شک بزرگ ترین مزیت این استخر جدا زا هر ویژگی دیگری که داشته باشد ابعاد آن است، طول بیش از 3 متر و عرض 183 سانتی متری مساحتی را برای تفریحات خانوادگی یا چند کودک به صورت همزمان ب ارمغان می آورند که هیچگاه با هیچ استخر مشابهی آن را بدست نخواهید آورد، البته در نظر داشته باشید که اعداد ذکر شده از سوی سازنده صرفا تا قسمت بیرونی را در نظر گرفته و بخش های داخلی آن که از آن استفاده میکنی مساحت کمتری را دارد، در ادامه لازم به ذکر است که عمق استخر نیز 56 سانتی متر بوده که با استفاده از تکنیک کاستن باد محفظه های باد آن را به میزان دلخواه کم کنید. در حالت کلی ابعاد این استخر یکی از بزرگ ترین مزایا برای آن به شمار می روش که شما را خشنود خواهد ساخت، تنها نکته قابل ت.جه پیش از خرید وجود فضای کافی برای قرار گیری است که به فضایی حدود 10 سانتی متر بیشتر یعنی 315×193 برای قرار گیری بدون مشکل نیاز خواهید داشت.

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

نصب محصولات بادی معمولا مشابه هم بوده و دشوار نیست. این استخر را می بایست در محل مناسبی که هیچ گونه شئ تیزی در آن وجود نداشته باشد از بسته بندی خارج کرده و بر پهن کنید، سپس با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی که تهیه کرده اید باد کنید، انجام تمامی این کارها کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت و به سادگی صورت می پذیرد، در صورتی که احساس میکنید در این بخش مشکلی برایتان وجود خواهد داشت می توانید به سه روش عمل کنید، اگر به صورت حضوری خرید میکنید روش کار و باد کردن را از مسئول مربوطه سوال کنید، اگر با پیک درب منزل دریافت میکنید از پیک این سوالات را بپرسید و یا در صورتی که در شهرستان زندگی میکنید می توانید با تماس تلفنی با پشتیبانی پس از دریافت محصول راهنمایی دریافت کنید.

جمع بندی :

این محصول یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین استخرهای بادی مخصوص بزرگسالان می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . رویه این استخر بادی از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که بر روی آن از طرح های آکواریومی استفاده شده است و ظاهری جذاب را به این محصول بخشیده است . بدنه این استخر بادی به صورت سه لایه می باشد و برای راحت تر باد شدن آن از چندین محفظه ورودی باد در بخش بدنه استفاده شده است ، همچنین کف این محصول به صورت دولایه می باشد . وزن این محصول 6.8 کیلو گرم و ظرفیت آب آن بالغ بر 996 لیتر می باشد . شایان ذکر است که تمامی محصولات بادی موجود در نمایندگی تهران اینتکس شامل خدمات پس از فروش می شود و این استخر نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و می توانید با خیالی راحت از این محصول استفاده نمایید . استخر بادی آکواریمی بزرگسال با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 996 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.8 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...