استخر بادی کودک اینتکس طرح ایستگاه بستنی

intex 48672NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح ایستگاه بستنی یکی دیگر از بهترین استخر های بادی مخصوص کودکان 2 الی 6 سال بوده که به تازگی توسط این برند مشهور طراحی و با توجه به ظاهر فانتزی و جذاب خود توانسته مورد استقبال گسترده مصرف کنندگان واقع شود. این استخر بادی کودک را با جنس بدنه از مرغوب ترین نوع وینیل طراحی و تولید کرده اند. جنس وینیل قابل استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی بوده و کاملا مقاوم و بادوام می باشد. شما می توانید بدون نگرانی از این استخر بادی در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف آب استفاده کرده و نگران آسیب های احتمالی نباشید. این محصول زیبا ساختاری پرتابل و وزن بدنه بسیار کمی داشته به همین دلیل می توانید یک همراه مناسب برای استفاده در سفر باشد. بدنه محصول ترکیبی از رنگ های سفید و آبی بوده که برای کودک جذابیت بالایی دارد. بخش انتهایی محصول در واقع یک ایستگاه بستنی بوده که از عروسک های بادی با طرح بستنی برخوردار می باشد. این طراحی بدنه شیک و متفاوت با توجه به روحیات و علایق کودکانه طراحی شده است. برای خرید استخر بادی کودک می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت تهران اینتکس استفاده نمایید.

استخر بادی کودک اینتکس طرح ایستگاه بستنی

استخر بادی های کودک به دلیل تنوع گسترده و طراحی بدنه های کاملا شاد و فانتزی بر اساس علایق آن ها در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این گروه از محصولات را بر اساس استاندارد های موجود طراحی کرده تا بتوانند ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده تضمین کنند. استخر بادی کودک اینتکس طرح ایستگاه بستنی نیز به دلیل ظاهری فانتزی  و برخورداری از طول عمر بالا و قیمت ارزان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول زیبا که از تولیدات شرکت بزرگ اینتکس بوده در این قسمت مورد نقد و بررسی و اشنایی کامل قرار خواهد گرفت. پس برای خرید محصولی شیک و باکیفیت برای فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

استخر بادی کودک اینتکس طرح ایستگاه بستنی یک محصول زیبا برای رده سنی 2 الی 6 سال بوده که دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل می باشد. لبه بالایی محصول از یک انحنای زیبا برخوردار بوده و دیواره آن یک لایه است. بخش دیواره داخلی استخر بادی کودک ابی رنگ بوده و بر روی دیواره سفید رنگ خارجی آن تصاویر شاد و رنگارنگی از بستنی به چشم می خورد. بخش انتهای محصول دارای طراحی بدنه ایستگاه بستنی بوده که از سه عروسک بادی با طرح بستنی نیز برخوردار می باشد. این بخش مجهز به یک سایبان استاندارد نیز بوده تا از تابش مستقیم نور خورشید به پوست کودک جلوگیری شود. بر روی دیواره این ایستگاه بستنی تصویری از یک خرگوش فانتزی و رنگارنگ بر اساس روحیات کودکانه به چشم می خورد. شما می توانید از این استخر بادی کودک به عنوان استخر توپ فرزند خود نیز استفاده کنید.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی را دارند که در مقابل پرداخت هزینه دیگر دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه بر طول عمر بالای آن و میزان رضایتمندی مصرف کنندگان شرکت اینتکس بدنه این استخر بادی را از بهترین نوع پی وی سی با رویه چرم طراحی و تولید کرده است. این جنس بدنه دوام و ماندگاری بالایی داشته و کاملا باکیفیت می باشد. بخش کف محصول به دلیل تماس مستقیم با سطح زمین و تحمل وزن و فشار بالا از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این نوع استخر بادی را به دلیل نوع جنس بدنه می توان در تمامی شرایط اب و هوایی و فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کرد. زیرا تابش مستقیم نور خورشید به بدنه محصول و یا دماهای مختلف آب موجب افت کیفیت بدنه محصول نمی شود.

سایر ویژگی ها

این استخر بادی با ساختار مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 127 سانتی متر و عرضی معادل 102 سانتی متر است. ارتفاع این محصول تنها 99 سانتی متر بوده و ظرفیت داخلی آن 60  لیتر می باشد. از این محصول کودکان بالاتر از 2 سال می توانند به راحتی استفاده کنند. بدنه این استخر بادی دارای 7.4 کیلوگرم وزن بوده به همین دلیل همراه داشتن آن در زمان سفر مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

برای راه اندازی محصول ابتدا آن را از بسته بندی خارج کرده سپس در یک فضای مسطح باز کنید. با استفاده از یک پمپ بادی مخصوص اینتکس می توانید بدنه محصول را در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی نمایید. برای مراقبت از محصول توجه داشته باشید از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه و یا پرش بر روی دیواره های محصول جدا بپرهیزید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی کودک اینتکس طرح ایستگاه بستنی محصولی زیبا با طراحی کاملا استاندارد و کودکانه بوده که به دلیل این نوع ظاهر متفاوت توانسته به یکی از پرفروش ترین استخر بادی کودک تبدیل شود. برای خرید این استخر بادی می توانید به نمایندگی رسمی محصولات بادی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوعخانگي
ظرفيت 60 لیتر
طول 127 سانتي متر
عرض  102 سانتي متر
ارتفاع 99 سانتي متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناري وینیل
جنس کف وینیل دولایه
پمپ  --
نوع پمپ ----
ساک حمل -
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 7.4 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
مناسب کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...