استخر بادی کودک بادی گرد شفاف با طرح میوه

bestway 51098

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بادی گرد شفاف با طرح میوه یکی از محصولات منحصر به فرد برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بست وی طراحی و به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای گرد بوده که از سه طبقه تشکیل می شود. هر یک از این طبقات از طریق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شوند. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح دار استفاده شده که ساختاری بادوام و نرم داشته و کاملا شفاف می باشد. بر روی بدنه این محصول تصاویر رنگارنگ و زیبایی از انواع مختلف میوه به چشم خورده که به زیبایی کالا می افزاید. کف این محصول از نوع پی وی سی دولایه و کاملا یک دست ابی رنگ می باشد. این محصول با ساختاری مقاوم قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده بوده و سازگار با شرایط اب و هوایی مختلف است. به همین دلیل دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد. شما می توانید از این محصول استثنایی با توجه به وزن کم و قابلیت راه اندازی اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

تنوعی که فروشگاه تهران اینتکس از استخر های بادی خود دارد ، بسیار بالا بوده و برای همین شما می توانید با علاقه ای که کودکتان دارد، استخر بادی را خریداری کنید . در ابتدا شما باید استخر های بادی را که مخصوص سن کودک شماست انتخاب کنید و با نشان دادن تصاویر استخر بادی به کودکان ، حق انتخاب استخرشان را بدهید تا آن طور که دوست دارند استخر بادی محبوبشان را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. در رابطه با استخر بادی کودک بادی گرد شفاف با طرح میوه باید بگوییم که شرکت بست وی آن را برای سنین بالای 3 سال طراحی کرده است و شما نیز باید به آن توجه داشته باشید . به طور مثال این استخر بادی برای کودکان سنین خردسال می تواند خطرناک باشد، زیرا عمق بالایی داشته و همچنین عرض آن بزرگ است و کودک نمی تواند به خوبی به یک جای مطمعن تکیه داده و بازی کند. 

اما سنین بالای 3 سال به سادگی می توانند از استخر بادی استفاده کنند و لحظه های خوشی را داشته باشند. این استخر برای استفاده در فضای باز و سرپوشیده مناسب بوده و اگر هوا آفتابی و گرم است، باز هم می توانید از استخر بادی استفاده کنید، ولی بهتر است که آن را در سایه قرار دهید تا خود کودک راحت باشد و در معرض آفتاب سوختگی قرار نگیرد. اگر برای مدتی قرار نیست از استخر بادی استفاده شود ، به طور کلی آب آن را تخلیه کرده و استخر را خشک و پس از آن بسته بندی کنید. اگر استخر بادی بدون استفاده و برای مدت زیادی زیر آفتاب باقی بماند، در نهایت ممکن است نور آفتاب اثرات خود را بر روی استخر بگذارد. ولی برای استفاده هفتگی هیچ مشکلی برای استخر بادی به وجود نخواهد آمد.

استخر بادی کودک بادی گرد شفاف با طرح میوه

از دیگر استخر هایی که در این سال های اخیر طراحی و تولید شده و مشتریان زیادی را هم مجذوب خود کرده است ، استخر بادی کودک بادی گرد شفاف با طرح میوه می باشد. این کالا دارای طراحی فوق العاده خاص و جذابی است که قطعا از این حیث مشتریان با دیدن ان این کالا را در سبد خرید خود جای داده و با خیال راحت ان را سفارش می دهند. ما هم سعی کرده ایم که با بررسی کامل این محصول راهنمایی کامل و جامعی را قبل از خرید به مشتریان ارائه دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ساختار کلی این محصول نیز به صورت گرد می باشد که همین عامل نیز سبب شده تا با اطمینان خاطر و چشم نوازی خاصی بتوانید این محصول را خریداری نمایید. در همین راستا نیز اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که این کالا در کنار گرد بودن ساختاری سه لایه را هم دارا می باشد که شبیه به سه لایه روی هم قرار گرفته می باشد که قطعا باعث جذابیت بیشتر این محصول شده است. هر سه لایه این محصول هم دقیقا هم اندازه هم بوده و چسبیده به هم می باشد. در خصوص رنگ این محصول هم باید عنوان کنیم که این کالا به صورت شفاف طراحی و تولید شده است که قطعا از فضای بیرونی می توانید نظارت کاملی را به داخل این محصول داشته باشید. هم چنین کف این محصول به صورت یکدست سبز تولید شده است و بر روی بدنه این محصول هم طرح انواع میوه های استوایی هم به چشم می خورد که از زیبایی های خاص این محصول به حساب می اید. این میوه ها نیز هر یک رنگ مخصوص به خود را دارا می باشد که باعث بالا رفتن روحیه کودک شما خواهد شد.

جنس بدنه

نکته مهم و خصوصیت خوب این محصول جنس بدنه مقاوم و با کیفیت این کالاست که باعث شده تا با اطمینان خاطر این محصول را خریداری نموده و از خرید خود پشیمان نشوید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که رویه این محصول از نوع PVC طرح چرم تولید شده است. هم چنین بخش های کناری این کالا نیز از نوع PVC شفاف شکل گرفته است. بخش مهم دیگر این استخر هم کف ان می باشد که از نوع PVC دو لایه طراحی شده است.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول هم در وهله اول باید عنوان کرد که این کالا دارای قطر 183 سانتی متر و ارتفاع 33 سانتی متر می باشد. این ابعاد مناسب برای قرار گیری در داخل منزل ، حمام و حیاط خانه و ویلا می باشد که به سادگی می توانید ان را راه اندازی نموده و از ان استفاده نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول دارای ظرفیت 317 لیتر می باشد که به راحتی می توانید ان را پر نمایید. وزن بسته بندی این کالا هم تنها 1.7 کیلو گرم خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از خوبی ها و مزایای خوب این استخر دارا بودن پمپ باد می باشد که سبب شده تا بتوانید با استفاده از ان به راحتی هر چه تمام تر این کالا را راه اندازی نمایید. اگر به بخش های مختلف این استخر بادی توجه کنید می توانید مشاهده نمایید که بر روی ان و بر روی هر لایه یک عدد محفظه باد قرار دارد که می توانید با استفاده از ان به سادگی این کالا را با همان پمپ باد دستی کوچک موجود در داخل بسته بندی باد نمایید. پس از باد کردن و راه اندازی این محصول هم بخش مهم دیگر در خصوص این کالا به مراقبت و نگهداری از ان تعلق می گیرد که باید با رعایت یک سری نکات ساده این کار را انجام داده و سعی کنید تا از این محصول نگهداری نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که مهم ترین بخش این مراقبت عدم وارد کردن اشیا نوک تیز و ضربه زدن به این کالا می باشد. هم چنین باید در هنگام راه اندازی این محصول هم سعی کنید تا بیش از اندازه این استخر را باد نکنید تا امکان اسیب دیدن ان افزایش یابد.

جمع بندی

استخر بادی کودک بادی گرد شفاف با طرح میوه یک محصول پرتابل با وزن کم و ابعاد مناسب می باشد که مناسب برای کودکان بوده و با دارا بودن ظاهر گرد و ساختار سه طبقه ای که دارد سبب شده تا یک محصول ایده ال را شاهد باشیم که با قیمت ارزان از فروشگاه محصولات بادی عرضه شده است.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 317 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپپمپ دستی
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.7 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه 

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...