استخر بادی کودک با توپ و حلقه بست وی

bestway 51124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با توپ و حلقه بست وی محصولی برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح دار می باشد. این محصول با طراحی گرد دارای بدنه دو لایه بوده که هر کدام از لایه ها توسط دریچه باد مجزایی راه اندازی می شود. این محصول می تواند علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار گیرد. همراه این استخر یک توپ و حلقه بادی قرار داده شده که به شکل مجزا راه اندازی شده و برای تفریحات کودکان درون استخر استفاده می شوند. این این استخر های بادی در کمترین اندازه و ابعاد جمع شده و قابل حمل در هر مکانی خواهند بود. به همین دلیل به سادگی می توانید آن را در داخل خودرو و یا کوله قرار داده و با خود به مسافرت ها ببرید . شما می توانید استخر های بادی خود را در کمترین زمان و با استفاده از انواع پمپ های باد راه اندازی کرده و داخل آن را با آب پر کنید . دوام و کیفیت بسیار خوب این استخر به شما اجازه خواهد داد تا در شرایط مختلف جوی و در مقابل نور آفتاب نیز از آن استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشید .

استخر بادی کودک با توپ و حلقه بست وی از زیبا ترین محصولات بادی شرکت بست وی می باشد که در کنار خود توپ و حلقه بادی دارد تا کودکان در کنار شنا و آب تنی با توپ و حلقه بادی نیز بازی کنند . شرکت های بزرگی در سراسر دنیا اقدام به تولید و فروش استخر بادی کودک و بزرگسال می کنند که با توجه به رقابتی که دارند ، استخر هایی با تنوع بسیار بالا و در اشکال و رنگبندی های مختلف طراحی کرده اند ، از این رو خریداران به راحتی می توانند محصول مد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنند . این محصول در واقع برای کودکان طراحی شده و ابعادی نسبتا کوچک و مناسب برای کودکان دارد .

تولید و طراحی استخر بادی با توپ و حلقه بست وی

در تولیدات استخر های بادی بست وی می توان انواع استخر های بزرگ بادی مخصوص مصارف خانوادگی و بزرگسال را مشاهده و خریداری کرد که این نشان از تجربه کاری بسیار بالای شرکت دارد . فروشگاه تهران اینتکس نیز سعی بر این داشته تا محصولات بادی شرکت های بزرگ و مطرح را بدون واسطه و به صورت اینترنتی در ایران به فروش برساند ، بنابراین تمامی محصولات و استخر های بادی فروشگاه ، دارای ضمانت اصالت و سلامت هستند و شما می توانید به راحتی و با قیمت ارزان استخر های بادی خود را خریداری نمایید .

دوام و کیفیت استخر بادی با توپ و حلقه بست وی

استخر بادی با توپ و حلقه بست وی به صورت گرد و با طراحی دو لایه ساخته شده است ، با توجه به عکس محصول که در بالا میبینید ، دیواره های این استخر به صورت دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است ، به همین دلیل به آن استخر بادی دولایه نیز گفته می شود ، علت آن که دیواره را به صورت تک لایه ایجاد نمی کنند این است که استخر های تک لایه دوام کمتری داشته و فشار و وزن آب می تواند دیواره  را تحت فشار بیشتری قرار دهد ، از این رو اگر قصد خرید استخر های بادی دارید سعی کنید مدل هایی را خریداری کنید که طراحی چند لایه داشته باشند .

جنس استخر بادی با توپ و حلقه بست وی

بدنه این استخر بادی از پی وی سی ساخته شده است ، البته حلقه بادی و همچنین توپ بادی محصول نیز از همین جنس می باشد . پی وی سی ها از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی نظیر استخر بادی ، وان بادی ، تشک بادی روی آب ، مبل بادی ، کاناپه بادی ، تخت بادی و ... می باشد که شرکت های تولید کننده محصولات بادی با در نظر داشتن ویژگی ها و مزایای پی وی سی از آن به عنوان مواد اولیه استفاده می کنند .

پی وی سی ها در رنگبندی های مختلف و حتی به صورت شفاف ایجاد می شوند ، بنابراین طراحان بسته به طراحی محصول ، از طرح های چاپی بر روی پی وی سی استفاده می کنند ، به فرض مثال استخر بادی با توپ و حلقه بست وی دارای بدنه ای طرحدار که شبیه به کف دریا با موجودات و گیاهان دریایی می باشد ، ساخته شده است .

سایر ویژگی های استخر بادی با توپ و حلقه بست وی

بست وی سعی کرده تا دیواره های داخلی استخر و همچنین کف آن را به رنگ آبی در آورده است تا پس از پر شدن ، آب آبی تر دیده شده و جلوه زیبا تری به خود بگیرد . قطر 112 سانتی متری این استخر موجب شده تا محصول برای سنین بالای 4 سال مناسب می باشد ، به طوریکه کودکان می توانند با دوستان خود در کنار هم بازی کنند . در فصول سرد سال که شاید امکان استفاده از استخر در محیط های باز وجود نداشته باشد ، می توانید داخل استخر را با توپ های رنگی پر کرده و از آن به عنوان استخر توپ در خانه استفاده نمایید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 137 لیتر
قطر 112 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
وزن 800 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 800 گرم
مناسب سنین کودکان
دارای توپ و حلقه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...