استخر بادی کودک با سایبان

intex 57406

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح مستطیلی همراه با سایه بان بادی سرخود تعبیه شده در این محصول که برای کودکان 1 تا 3 سال ساخته و طراحی شده است. اما این کالا به دلیل طراحی و رنگ بندی مناسب و کودک پسندانه خود به یک کالای محبوب تبدیل شده است. این کالای محبوب از ویژگی هایی همچون کف بادی بهره برده که می تواند در آرامش کودک شما هنگام بازی بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین همراه این استخر بادی یک پمپ باد دستی قرار داده شده تا راه اندازی این استخر را در کمترین زمان انجام دهید.

استخر بادی کودک با سایه بان

استخر بادی کودک با سایه بان از سری استخر های بادی مخصوص کودک و خردسال بوده که از طراحی شیک و کاربردی بهره می برد. این کالا در واقع یکی از جالب ترین استخر های بادی بوده که از محافظ بادی برای جلوگیری از برخورد نور آفتاب و همچنین باران به داخل بدنه بهره می برد. کالایی برای تفریحات آبی و همچنین توپی در مکان های مختلف از جمله منزل و مسافرت ها که می تواند در گزینه خوبی برای سرگرم کردن فرزندان شما باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از بهترین و کاربردی ترین طراحی ها در میان استخر های بادی کوچک را این محصول داشته که امکان استفاده در هر مکانی را به فرزندان شما می دهد. محصولی که به صورت مستطیلی طراحی شده و از درب و پنجره در قسمت های کناری خود نیز بهره می برد. علاوه بر این داشتن سقف و یا همان سایه بان سرخود بادی نیز از دیگر طراحی ها و ارگونومی های صورت گرفته در این محصول می باشد. قسمت کف این استخر از نوع مواج بادی بوده که علاوه بر نشیمنگاهی مقاوم محلی راحت را برای نشستن فراهم خواهد کرد. همچنین طراحی های زیبا بر روی بدنه نیز در کودک پسند بودن این کالا موثر بوده است. البته قسمت سقف این کالا نیز خود از چند حفره برای رد و بدل شدن هوا بهره مند است تا در صورتی که آب گرم در آن استفاده کردید بخار های آن را نیز از داخل بدنه دور نمایید.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر بادی اینتکس از نوع پلاستیک PVC مقاوم و با کیفیت بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین فشار و دمای آب مقاوم خواهد بود. این بدنه در واقع عمر بالایی در برابر استفاده های مداوم داشته و تنها در صورتی که از آن به شکلی ساده محافظت کنید تا چندین سال برای فرزندان شما کاربرد خواهد داشت. اما قسمت کف نیز از نوع PVC دو لایه بادی بوده و قسمت کناره ها نیز از نوع PVC شفاف طرح دار می باشد.

ابعاد و ظرفیت آب

استخر بادی با سایه بان از ابعادی بهره می برد که می تواند به راحتی دو خردسال و یا کودک را در درون خود جای دهد. البته استفاده از آن برای یک نفر بسیار بهتر خواهد بود. ابعادی معادل (طول: 163 سانتی متر ، عرض: 112 سانتی متر ، ارتفاع: 102 سانتی متر) که شامل تمام قسمت های بدنه شده و جایگیری بسیار کمی را نیز خواهد داشت. البته گفتنی است که ارتفاع نام برده شده برای این کالا تا قسمت بالای سایه بان می باشد. از همین رو در هر مکان قابل جا به جایی و استفاده خواهد بود. طبق این ابعاد ظرفیت آب این محصول برابر 144 لیتر بوده که ظرفیتی مناسب برای تفریحات آبی می باشد.

نحوه راه اندازی استخر

این استخر بادی نیز همانند بسیاری از استخر های بادی شرکت اینتکس راه اندازی بسیار آسوده ای داشته که در نهایت زمان بسیار کمی را نیز از شما خواهد گرفت. این استخر ابتدا باید از بسته بندی خود خارج شده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن شود. در انتها نیز نیز باید نازل متناسب پمپ باد با دریچه های باد را به آنها متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمایید. این کالا را باید تا مقداری باد بزنید که به خوبی شکل گرفته باشد. باد کردن بیش از حد نیز سبب می شود تا به درز های آن فشار آید. برای جمع نمودن آن نیز بهتر از توسط دست باد آن خالی شده و به صورت صحیح تا زده شود.

شیوه نگهداری و حفاظت از استخر

برای نگهداری و محاظفت هر چه بهتر این کالا باید انواع اشیای نیز را از بدنه آن دور نموده و سپس از هر گونه پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کنیم. علاوه بر این باید توجه داشت که آب های بسیار داغ یا جوش نیز به آن برخودر نکند زیرا حالت خود را از دست خواهد داد. مکان مورد استفاده این کالا نیز می تواند در حفاظت از استخر در برابر اتفاقات ناگهانی بسیار موثر باشد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این استخر بادی در یک جمله می توان به داشتن سایه بان و یا سقف بادی و همچنین دیواره های شفاف طرح دار اشاره نمود. علاوه بر این کف این استخر از نوع بادی بوده و وزن آن برای جا به جایی و حمل راحت بسیار مناسب خواهد بود. این کالا علاوه بر استخر باد آبی قابل استفاده به عنوان استخر باد توپی نیز خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 144 لیتر
طول 163 سانتی متر
عرض 112 سانتی متر
ارتفاع 102 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سایه بان بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
دارای کف باد شو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...