استخر بادی کودک با سایبان و فواره

Banzai B072QBVLM9

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با سایبان و فواره یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین کالا های تولید شده در دسته استخر های بادی تا به امروز می باشد که از بدنه ای از جنس PVC تولید شده است و فشار وارده را در مقیاس بزرگ به سادگی تحمل می کند. بخش پشتی از این استخر دارای یک سایبان شیبدار است که قسمت بادی می باشد که علاوه بر جلوگیری از تابش مستقیم خورشید از پشت به آن دارای آبپاش هایی در این قسمت بوده که با اتصال شلنگ به کار می افتد .

استخر بادی با سایبان و فواره از تولیدات موفقی بوده که به دلیل استفاده از جنس بسیار خوب و درجه یک وینیل کیفیت بسیار بالایی داشته و می تواند به عنوان یک استخر مناسب توسط کودکان مورد استفاده قرار بگیرد . شما می توانید استخر بادی با سایبان و فواره را در حیاط خانه و محیط های باز تیز استفاده کنید ، جنس این محصول این اجازه را به شما خواهد داد . حمل و استفاده از این محصول بسیار ساده و آسان است .

استخر بادی با سایبان و فواره از نمونه استخر های بادی بسیار شیک و دوست داشتنی می باشد که می توانید با خرید آن ، استخری خانگی برای بازی های شاد و دوست داشتنی آبی برای کودکان خود داشته باشید ، استخر ها محصولاتی دوست داشتنی و پر طرفدار هستند که حتی بزرگسالان نیز علاقه بسیاری به آن دارند ، هر یک از استخر های بادی با توجه به ابعاد و عمقی که دارند برای سنین مختلف قابل استفاده هستند ، بنابراین شما می توایند به دلخواه و نیاز خود ، استخر های بادی بزرگ و یا کوچکی را خریداری کنید . استخر های بادی به دو دسته استخر بادی بزرگسال و استخر بادی کودک تقسیم می شوند که تفاوت آن ها بیشتر در ابعاد آن هاست . استخر بادی با سایبان و فواره نیز در واقع از نمونه استخر های بادی مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد .

طراحی و ساخت استخر بادی با سایبان و فواره

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این استخر بادی به صورت مستطیلی ساخته شده است که کف آن غیر بادی و لبه های آن به صورت بادی طراحی شده است ، در یک سمت از استخر ، سایبانی شبیه به یک موج خروشان طراحی شده است که علاوه بر جذابیت خوبی که به محصول بخشیده است ، باعث شده تا موج به صورت سایبانی عمل کرده و از برخورد مستقیم نور آفتاب با پوست کودکان جلوگیری کند .

آفتاب سوختی و حتی گرما زدگی شاید یکی از معضلاتی باشد که به خصوص کودکان که دارای پوست لطیف تری هستند ، در هنگام بازی با استخر ، و در نبود لباس کم تر ، اتفاق بیوفتد ، اما با وجود چنین سایبانی ، کوچک می تواند در سایه آن قرار گرفته و به بازی بپردازد .طول 188 سانتی متری و عرض 137 سانتی متری استخر ، حتی اجازه می دهد تا بزرگسالان نیز بتوانند از استخر بادی فوق استفاده کنند ، بدین صورت که بزرگسالان می توانند در استخر دراز کشیده و سر خورد را بر روی لبه استخر و در زیر سایبان قرار دهد و ریلکس کند .

همچنین چندین کودک می توانند به صورت همزمان از استخر بادی استفاده کنند ، پس اگر به دنبال استخری هستید که مساحت بزرگی داشته باشد ، استخر بادی با سایبان و فواره گزینه خوبی برای خرید خواهد بود . قسمت سایبان این استخر را می توایند به دلخواه راه اندازی کنید چرا که مخازن باد شونده آن جداگانه است .

جنس استخر بادی با سایبان و فواره

این استخر از بدنه تمامی پی وی سی ساخته شده است که رنگ آن آبی مات می باشد ، اما طراحی موج بر روی آن نقش بسته است که شکل زیبا تری را به استخر بخشیده است . این جنس ضد حساسیت و ضد آب بوده و در برخورد با آب پوسیده و حتی ضعیف نمی شود ، همچنین در برخورد پوست کودکان به بدنه استخر ، حساسیتی بروز نخواهد داد .

علت هم استفاده از مواد اولیه غیر شیمیایی برای ساخت استخر می باشد . نام دیگر پی وی سی در واقع همان وینیل می باشد ، پس تفاوتی میان این دو جنس وجود ندارد . طول عمر این جنس بسیار بالا بوده و حتی می توان وینیل را عایق خورشیدی دانست ، پس اشعه های مضر خورشیدی نمی تواند از آن عبور کند ، همچنین باعث پوسیدگی محصول نمی شود .

نگهداری و تعمیرات استخر بادی با سایبان و فواره

استخر های بادی محصولاتی هستند که درصد آسیب پذیری بالایی دارند ، زیرا محصولات بادی از بدنه های نازکی ساخته شده اند که می تواند در اثر برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب ببیند ، اما با نگهداری و استفاده درست می توانید از آسیب دیدن استخر جلوگیری کنید ، به فرض مثال استفاده از زیرانداز می تواند از آسیب دیدن استخر بادی جلوگیری کند چرا که مانع از ساییدگی کف استخر می شود .

هیچگاه اجسام داغ را نزدیک بدنه استخر نکنید و یا با اجسام تیز به استخر ضربه نزنید ، به کودکان خود قبل از راه اندازی استخر توصیه های لازم را بکنید ، گاز گرفتن استخر و یا چنگ زدن آن می تواند باعث آسیب دیدن استخر شود . اما در صورت آسیب دیدن نیز نگران نباشید چرا که با کمک برچسب های تعمیراتی می توانید سوراخ ها و پارگی های جزئی را پنچرگیری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نوعخانگی
برند Banzai
طول 188 سانتی متر
عرض 137 سانتی متر
ارتفاع 89 سانتی متر
جنس رویه وینیل برای
نوع رویه طرح دار براق
جنس کف دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای وزن و حجم مناسب
دارای دریچه خروج آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...