استخر بادی کودک با سقف دار

intex 57426 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سقف دار کودک گرد با طرح دزدان دریایی محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مات که از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. این استخر بادی در میان استخر های کم عمق کودکان قرار گرفته که بیشتر برای سرگرمی و آبتنی مناسب است. وجود یک سایه بان سرخود و همچنین کف بادی باعث می شود تا فرزند شما احساس راحتی بیشتری را در داخل این استخر بخصوص در فضای باز داشته باشد.

استخر بادی کودک با طرح سقف دار ، فانتزی مناسب کودکان تا سنین 6 سال ، کف باد شو دارای سه محفظه باد ، در رنگهای گوناگون ، بسیار شیک و لذت بخش برای کودکان ، دارای پمپ باد و برچسب تعمیرات ، قابل استفاده در حیاط و حمام یا حتی روی پشت بام و تراس منزل ، یک اسباب بازی کاملا" مهیج و بی خطر ، تولید شرکت INTEX با کیفیت عالی ، نوع جنس بکار رفته در استخر از پی وی سی باد شو ، همراه با دو عروسک بادی متصل به استخر بادی ، دارای سقف حلالی شکل برای جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب روی بدن کودکان ، دارای نقاشی های حک شده بر روی بدنه استخر ، بسیار کوچک و کم حجم و قابل حمل حتی توسط خود کودکان ، نصب راحت و راه اندازی سریع ، بهترین تفریح آبی برای کودک ، شرکت تهران اینتکس نمایندگی فروش اینتکس و استخر های بادی کودکان در ایران.

استخر بادی سقف دار کودک

استخر بادی کودک سقف دار از محصولات زیبا با تنوع رنگ چشم نوازی است که شرکت معروف اینتکس آن را تولید کرده و مناسب کودکان می باشد. این استخر که نسبت به قیمتی که دارد بسیار مقرون به صرفه بوده و ارزش خرید بالایی دارد. این استخر بادی از بسیاری از جهات ارزش خرید بالای ی دارد و بدون شک از خرید آن پشیمان نخواهید شد. اما اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه فرمایید. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با تجربه های متخصص هایمان آشنا کرده و به تمام نکات این محصول چه معایب و چه مزایا پرداخته و شما از خرید این محصول مطمین شوید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که از عکس این محصول مشاهده می کنید دارای طراحی فوق العاده زیبا و چشم نوازی می باشد و بدون شک یکی از نقات قوت این محصول در بین اکثر محصولات بادی کودک، طراحی و ارگونومی ساخت این محصول می باشد. به طوری که با خرید این محصول فرزند شما با اولین نگاه عاشق این محصول خواهد شد و تا ساعت ها سرگرم به تفریح آبی شده بدون اینکه لحظه ایی احساس خستگی و تکراری شدن محصول کند. همانطور که مشاهده می کنید شکل و طراحی این استخر بادی کودک شکل یک کشتی دزدان دریایی می باشد کهع در بالای آن عکس دزدان دریایی در پرچم بادی مشاهده می شود. همچنین در این استخر بادی کودک فرمان بادی طراحی شده تا فرزند شما حس واقعی سوار شدن در کشتی را احساس کند و از آن لذت ببرد. کف این محصول به طوری طراحی شده تا کودک شما با نشستن بر روی آن خسته نشود. قابل ذکر می باشد که رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است، زرد ، آبی و قرمز می باشد. همچنین در این استخر بادی شما می توانید تعدادی توپ های رنگی کوچک خریده تا فرزند شما به غیر از یک استخر آبی ، یک استخر توپ را هم دارا باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از دلایل اصلی هر شخصی برای خرید استخر بادی می باشد تا محصولی که خریداری می کند طول عمر بالایی را داشته باشد و هرگز مشکلی برای آن کالا پیش نیاید. به همین منظور جنس این محصول از pvc طرح چرم بوده و مقاومت و کیفیت بسیار بالایی را دارا می باشد و فرزند شما سالیان سال می تواند از این محصول استفاده کند به غیر از مشکلی برای این استخر پیش بیاید.

ابعاد و وزن

ابعاد و ظرفیت آب و وزن این محصول به این ترتیب می باشد: طول: 107 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع : 99 سانتی متر ، ظرفیت آب : 42 لیتر و در نهایت وزن آن 1.5 کیلو گرم می باشد و بسیار سبک بوده و شما به راحتی می توانید حتی آن را جمع کرده و به مسافرت هایتان ببرید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما به یک پمپ نیاز دارید تا آن را درون محفظه این استخر قرار داده و به راحتی راه اندازی کنید. همچنین برای جمع کردن این پمپ می توانید دریچه این محصول را باز کرده و به آسانی هوای داخل آن را خالی کنید. اما از لحاظ نگهداری و خدمات پس از فروش باید گفت که برای نگهداری از این محصول تنها آن را از وسایل تیز دور کنید زیرا احتمال پاره شدن بدنه آن بالا می رود. اما اگر در هر صورتی مشکلی برای این محصول پیش آمد و یا اینکه بدنه آن پاره شد شما به آسانی می توانید این محصول را با برچسب های مخصوص که داخل همین بسته بندی محصول می باشد، تعمیر کنید و یا می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا ما برای شما این کار را انجام دهیم و آن را تعمیر کنیم.

جمع بندیی

استخر بادی کودک با سقف دار از محصولات زیبای شرکت اینتکس می باشد که مانند کشتی دزدان دریایی ساخته شده. همچنین جنس بدنه این محصول از pvc طرح چرم بوده و دارای مقاومت و کیفیت بالایی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریدای کنید هم اکنون می توانید از طریق سیات نمایندگی اینتکس تهران (همین صفحه) اقدام به سفارش محصول کرده و در نزدیک ترنی زمان ممکن آن را درب منزل دریافت کنید. 

 

 نوعخانگي
ظرفيت 42 ليتر
طول 107 سانتي متر
عرض 102 سانتي متر
ارتفاع 99 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 1.5 کيلوگرم
 داراي سايه بان PVC
مناسب سنين زير 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...