استخر بادی کودک با طرح آکواریوم

intex 58480

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,580,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح آکواریوم

استخر بادی کودک گرد با طرح آکواریمی از دسته استخر های با طرح آکواریمی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مقاوم می باشد. اما این کالا با داشتن ساختار دو لایه ای علاوه بر زیبایی مقاومت بالایی را در این محصول به وجود می آورد. از این کالا می توان برای دو کودک نیز استفاده کرد.

استخر بادی کودک طرح آکواریوم با قطر 152 سانتی متر،عمق آب 56 سانتی متر ظرفیت آب (80% ارتفاع دیواره) ؛ 318 لیتر ديواره های شفاف کف بادشونده برای فراهم آوردن آسايش بيشتر 3 محفظه هوای جداگانه دريچه مخصوص تخلیه آب بسته مخصوص تعميرات برای استفاده کودکان بالای 6 سال از این استخر بادی میتوان در حمام نیز به عنوان وان حمام استفاده کرد.

شما می توانید با خرید استخر بادی آکواریوم، یک هدیه بسیار ارزشمند را به کودک خود بدهید تا آن ها حتی در خانه نیز بتوانند تفریحاتی داشته باشند که بسیار مفرح و شاد است. یک استخر بادی محیطی امن را برای بازی کودکان به همراه خواهد داشت، بنابراین اگر نگران آسیب دیدن کودکان خود در هنگام آب تنی هستید، باید بگوییم که این استخر ها بدنه بادی و بسیار نرمی دارند که برخورد با آن ها اصلا به کودک شما آسیبی وارد نخواهد کرد. در ضمن استخر های بادی با توجه  به رده سنی کودکان ساخته می شوند و مدل فوق برای کودکان بالای شش سال مناسب خواهد بود. پس اگر کودک شما سن پایین تری دارد ، بهتر است که به سراغ استخر های بادی دیگری بروید. دلیل آن به طور مثال می تواند ابعاد و عمق بالای استخر باشد .

معمولا استخر های بادی برای استفاده در فضای باز هستند، ولی به دلیل ابعاد متوسط و ساختار گردی که این استخر بادی دارد، کودکان می توانند از آن به مانند یک استخر توپ استفاده کنند، ولیکن باید به جای آب داخل آن را با توپ های رنگی بسیاری پر کنید . تهیه کردن توپ های رنگی کوچک اصلا کار دشواری نیست و شما حتی می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز این مقدار را تهیه کنید تا استخر به طور کامل با توپ های رنگی پر شود. دیواره های استخر بادی کودک با طرح آکواریوم بسیار ضخیم است ، به طوریکه کودکان می توانند برای تکیه دادن و یا نشستن در لبه استخر ، از دیواره ها استفاده کنند. نوع طراحی که برای ساخت استخر بادی کودک با طرح آکواریوم در نظر گرفته شده است، به صورت سه لایه بوده و می تواند به خوبی در برابر ضربه و فشار مقاوم تر باشد و وزن آب را تحمل نماید.

نقد و بررسی استخر بادی کودک با طرح آکواریوم

استخر بادی کودک با طرح آکواریوم

استخر بادی کودک با طرح آکواریوم یک استخر گرد ، زیبا و جذاب است که کودکان و نوجوانان می توانند با بهره گیری و استفاده از این محصول به سادگی از ان در فصول گرم سال استفاده کرده و لذت ببرند. دارا بودن ظاهری زیبا و شکیل و همین طور طراحی خاص بدنه این استخر باعث شده تا شما یک محصول عالی و ایده ال را شاهد باشید که قطعا نیاز شما از بابت دارا بودن یک استخر را برطرف می کند. در این مقاله بررسی کامل این محصول را در دستور کار خود قرار داده ایم....

نوع طراحی و ساختار محصول

ویژگی اصلی این استخر بادی که قطعا هر فردی با دیدن ان مجذوب این محصول شده و با دارا بودن ان می تواند یک کالای خاص را در اختیار داشته باشد ، بحث نوع طراحی و ساختار این استخر می باشد که قطعا هر بیننده و مشتری اولویت اصلی خود را همین عامل می داند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر ظاهری گرد را داراست که از این بابت شاید بسیاری از استخر های بادی موجود در دنیا هم همین خصوصیت را داشته باشند. دیگر عامل در خصوص این محصول هم بحث طراحی و طرح های موجود بر روی این استخر می باشد که با بهره گیری از سه لایه گرد روی هم قرار گرفته شده این محصول شکل گرفته است. در همین رابطه اگر نگاهی به طراحی این سه لایه بیندازید متوجه می شوید که پیاده سازی طرح اکواریوم و یا به عبارت دیگر طرح دریا بر روی این محصول باعث شده تا زیبایی های این استخر بیش از پیش به چشم بیاید. حتی بخش های داخلی این محصول هم دارای طرح و نقش می باشد که باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. نکته دیگر هم در خصوص طراحی این محصول بحث رنگ بندی ان است که سعی شده تا به صورت شفاف و با رویه ای سفید رنگ طراحی شده و دیگر اشکال و حیوانات موجود بر روی این استخر نیز رنگ های شاد و جذابی را به خود بگیرند.

کیفیت و جنس محصول

دیگر ویژگی مهمی که این استخر بادی دارا می باشد تا با استفاده از ان اطمینان خانواده ها بیشتر شده و با خیالی اسوده بتوانند این محصول را خریداری کنند بحث نوع کیفیت . جنس بدنه این استخر می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که استخر های بادی و این محصول اکثرا از نوع PVC شکل گرفته اند که این کالا به دلیل بهره مندی از رویه طرح دار طرح چرم و هم چنین بدنه ای شفاف باعث شده تا در عین کیفیت بالا داشتن ، زیبایی دو چندانی را هم به مشتری خود ارائه کند. هم چنین بحث کف این محصول نیز به صورت دو لایه و با ساختاری مقاوم پا به رقابت با رقبا گذاشته است.

نحوه راه اندازی

اگر نگاهی جامع به جدول مشخصات این محصول و یا حتی نوشته های موجود بر روی بسته بندی این استخر بیندازید متوجه خواهید شد که این کالا دارای پمپ باد نمی باشد. همین بحث نیز باعث می شود تا بتوانید برای راه اندازی بهتر این محصول نیاز به یک عدد پمپ باد داشته باشید. در همین خصوص هم پس از تهیه پمپ باد کار اسانی را در پیش داشته و در مدت زمان بسیار کمی می توانید این استخر را باد کرده و از ان استفاده نمایید.

شیوه مراقبت از استخر

این استخر همان طور که اشاره کردیم بدنه ای مقاوم و با کیفیت را دارا می باشد اما به دلیل این که این محصول برای سنین کودکان طراحی و روانه بازار شده است باید یک سری اصول حرفه ای را در نگهداری هر چه بهتر این محصول رعایت کنید تا با خیالی اسوده بتوانید چندین سال بدون افت کیفیت و یا اسیب از این استخر استفاده نمایید. در همین خصوص نیز می توان عنوان کنیم که بهترین راه دور کردن اشیا نوک تیز و هر گونه شی دیگری که امکان دارد تا با استفاده از ان به لبه و دیگر قسمت های کناری این استخر اسیب وارد شود را از ان دور نمایید. هم چنین می توانید به کودک خود یاد دهید تا از پریدن بر روی این استخر نیز جدا خودداری نماید.

نحوه خرید

این کالا همان طور که در این مقاله به ان اشاره کریدم یک محصول عالی و جذاب است که پیشنهاد می کنیم ان را در کنار کیفیت خوب و قیمت مناسبی که دارد ، از دست نداده و هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس در سبد خرید خود جای دهید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 318 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 3.4 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق مناسب
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...