استخر بادی کودک با طرح ابر

intex 1103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
880,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح ابر

استخر بادی کودک با طرح ابر از جدیدترین نمونه های تولید شده شرکت ینتکس برای کودکان و خردسالان است. در طراحی این استخر بادی سعی شده تا دست به یک نواوری زده شود. به همین دلیل بر خلاف سایر نمونه های موجود در بازار بدنه این استخر بادی کاملا به فضای یک ابر ساخته می شود. در میانه این استخر بادی یک حلقه بزرگ با نمای رنگین کمان تعبیه شده است که به زیبایی محصول می افزاید. پهنای مناسب این حلقه بادی پوست کودک شما را در برابر تابش نور خورشید محافظت خواهد کرد. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده که به ان طول عمر فوق العاده ای می بخشد. این کیفیت بدنه موجب شده تا این استخر بادی در برابر شرایط جوی و دماهای اب مقاوم باشد. به همین دلیل از این استخر بادی در فضای باز نیز می توانید استفاده کنید. وزن بسته بندی کم محصول و سهولت راه اندازی ان موجب شده تا یک محصول ایده ال برای استفاده در سفر باشد. هم اکنون می توانید این استخر بادی زیبا را با مناسب ترین قیمت از نمایندگی اینتکس ایران خریداری کنید.

اگر بخواهیم شما را با یک استخر بادی ساده ولی زیبا آشنا کنیم، استخر بادی کودک با طرح ابر می تواند بهترین گزینه باشد. استخر های بادی محصولاتی دوست داشتنی و جذاب هستند که به واسطه بادی بودن و البته ظاهر زیبا و طرح دارشان، می توانند خود را در دل کودکان بگنجانند. استفاده از استخر بادی بسیار اسان است و کودکان می توانند به صورت مکرر از استخر های بادی استفاده کنند بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن باشند . البته که استخر های بادی آسیب می بینند، ولی اگر به خوبی از آن ها استفاده شود ، به هیچ عنوان استخر بادی صدمه ای نخواهد دید، اما گاهی ممکن است که بدنه محصول با برخورد به جایی آسیب دیده و سوراخ شود ، با این وجود هم می توانید استخر بادی را تعمیر کنید تا دوباره قابل استفاده شود. به همین دلیل است که می توان گفت استخر بادی طول عمر بالایی دارد و از آن جایی که کیفیت آن ها بالاست و فروشگاه اینتکس محصولات بادی اورجینال را موجود می کند، کاملا این محصولات بادی ارزش تعمیر را دارند.

بخش رنگین کمانی استخر بادی ، متصل به بدنه استخر بوده و مجزا نیست، برای همین پس از راه اندازی ، رنگین کمان نیز راه اندازی خواهد شد. برخلاف تمامی بخش هایی که استخر بادی داشته و به صورت بادی طراحی شده است، کف استخر به صورت غیر بادی بوده و دلیل آن هم این است که بتواند به خوبی در برابر ساییدگی بر روی زمین مقاوم باشد و کمتر آسیب ببیند. از نقاط قوت این استخر بادی می توان به همان جنس محصول اشاره کرد که به آن اشاره شد، بنابراین خیلی نگران آسیب دیدن استخر بادی نباشید . بهتر است که از استخر بادی فوق را برای استفاده سنین زیر 6 سال خریداری کنید، البته بهترین رده سنی استخر بادی کودک طرح ابر، سنین 3 تا 5 سال خواهند بود.

نقد و بررسی استخر بادی کودک با طرح ابر

استخر بادی کودک با طرح ابر یکی از محصولات مهیج و جذابی است که برای سنین کودکان طراحی و تولید شده است. این محصول با بهره گیری از یک شیوه ساخت جذاب به گونه ای شکل گرفته است که قطعا کودکان و خردسالان با مشاهده این محصول مجذوب زیبایی و طراحی شگفت انگیز موجود در این محصول می شوند. در همین راستا نیز شاید شما با دیدن تصاویر این محصول قصد داشته باشید تا این استخر را خریداری کنید. قبل از هر چیز ما پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را به صورت کامل مطالعه کرده و با ویژگی های ساختاری این محصول به صورت کامل آشنا شوید...

نوع طراحی و ساختار استخر بادی

اولین نکته ای که می توان در خصوص این محصول به آن اشاره کرد همین بحث نوع طراحی و شکل گیری این استخر می باشد. شاید شما تا به حال به این نکته توجه نکرده باشید که یک محصول به چه صورت طراحی شده است و آیا این طراحی می تواند کودک شما را شاد کند؟ در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که استخر بادی کودک با طرح ابر یکی از محصولاتی است که از دو بخش مختلف طراحی و تولید شده است. یک بخش از این محصول قسمت اصلی استخر می باشد که با بهره گیری از طرح و نقشی شبیه به ابر و به صورت چند ضلعی طراحی و تولید گردیده است. بخش دیگری از این محصول نیز بر روی این ناحیه قرار گرفته است که از آن به عنوان رنگین کمان این محصول نام برده می شود.

این دو در کنار هم بدنه اصلی و طرح این استخر زیبا را شکل داده اند که قطعا کودک در نگاه اول به راحتی می تواند یک محصول فوق العاده شیک و خاص را مشاهده کند که قطعا با توجه به رنگ های استفاده شده در طراحی این محصول می تواند در روحیه کودک شما بسیار تاثیر گذار باشد. هم چنین نوع قرار گیری رنگین کمان بر روی بدنه اصلی استخر نیز از دیگر خصوصیات فوق العاده این محصول به شمار خواهد رفت.

کیفیت و جنس بدنه

در بخش قبلی شما را به صورت مختصر و مفید با ویژگی های طراحی این استخر به صورت کامل آشنا کردیم. حال در این بخش نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره گیری از یک کیفیت عالی به دست شما خواهد رسید که همین نکته قطعا در خرید شما اثر گذار خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این استخر بادی با رویه ای تولید شده از نوع PVC شکل گرفته است که یک نکته مهم در طراحی این استخر به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این رویه به صورت طرح چرم و در بخش های کناری به صورت شفاف و طرح دار طراحی و تولید شده است که در کنار مقاومت عالی این محصول از زیبایی های این استخر نیز به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بخش کف این استخر به صورت دو لایه طراحی گردیده است که باعث شده تا محصول مورد نظر شما استحکام و مقاومت بالایی را هم در اختیار شما قرار دهد که از ویژگی های مهم طراحی این محصول به شمار می رود.

اقلام همراه

در کنار این استخر بادی و در داخل بسته بندی این محصول شما تنها به جز خود استخر دو وسیله دیگر را می توانید مشاهده کنید که شاید این دو در زمان هایی به کار شما بیاید. یکی از این موارد برچسب تعمیرات است که قطعا در مواردی که این استخر دچار آسیب می شود می تواند به کمک شما بیاید تا به راحتی هر چه تمام تر این محصول را ترمیم نمایید. هم چنین دیگر وسیله ای که در کنار این محصول قرار دارد یک عدد دفترچه راهنما می باشد که در زمان هایی که شما نیاز به راهنمایی بیشتری در خصوص این محصول ، شیوه راه اندازی و باد کردن ، نحوه صحیح استفاده از این استخر و دیگر سوالات اینچنینی دارید می توانید به سادگی هر چه تمام تر از این دفترچه استفاده نموده و مشکلات خود را به بهترین شکل ممکن حل کنید.

سنین قابل استفاده

استخر بادی کودک با طرح ابر همان طور که بر روی بسته بندی اش درج شده است مناسب برای کودکان زیر 6 سال می باشد. در واقع با توجه به ابعادی که این محصول دارد قطعا برای کودکان بالای 6 سال این محصول قابل استفاده نخواهد بود و باید در هنگام خرید حتما به این مسئله توجه ویژه ای کنید و با آگاهی از این مسئله خرید خود را انجام دهید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 125 لیتر
طول 160 سانتی متر
عرض 120 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...