استخر بادی کودک با طرح اسب آبی

intex 57150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس با طرح اسب آبی محصول جدید این شرکت آمریکایی می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است این محصول که از لایه های ضخیمی در ساخت آن استفاده شده است ظاهر بسیار زیبا و متنوعی دارد که برای استفاده کودکان جذاب و دوست داشتنی بوده و می توان آن را در منزل یا ویلا مورد استفاده قرار داد. در قسمت پشتی این استخر یک سرسره دوست داشتنی سفید و آبی قرار داده شده که به محفظه اصلی استخر ختم می شود، محفظه بدنه استخر نیز از فضای بسیار بزرگی برخوردار بوده و چند کودک می توانند به صورت همزمان از آن استفاده کنند. در ضمن در قسمت بالایی این استخر یک آبپاش دوست داشتنی و زیبا قرار دارد که به سادگی قابل استفاده می باشد.

در سال های اخیر، استخر های بادی با طراحی های متفاوت و منحصر به فردی تولید شده اند که می تواند نظر هر کودکی را به خود جلب کند. یکی از این موارد می تواند استخر بادی کودک با طرح اسب آبی باشد، برای اینکه استخر بادی شبیه به یک حیوانی طراحی شده است که از قضا متحرک بوده و کودکان می توانند دهان بزرگ اسب آبی را که به صورت بادی است، باز و بسته کنند. به همین منظور است که کودکان نیز علاقه زیادی به استخر های بادی به خصوص طرح های جدید بازار دارند . فروشگاه تهران اینتکس نیز به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی محصولات بادی ، استخر بادی کودک با طرح اسب آبی و بسیاری از مدل های دیگر را تولید کرده است تا کودکان شما بتوانند در یک شرایط ایده آل تر و دوست داشتنی تر، تفریحات آبی خوبی داشته باشند. 

استخر بادی کودک با طرح اسب آبی حتی ابعاد بزرگی را نیز داشته و شما می توانید یک فضای بزرگی را برای بازی کودکان ایجاد کنید. تفریح با استخر های بادی بسیار لذت بخش خواهد بود، برای اینکه در محیط خانه راه اندازی می شود و علاوه بر اینکه ظاهر زیبا و جذابی دارد، می تواند فضای ایمنی را داشته باشد تا کودکان با برخورد با بدنه استخر بادی جدا از اینکه اصلا صدمه ای نخواهند دید، حس خوبی را خواهند گرفت. ظرفیت آب استخر بادی 227 لیتر است که می تواند تا عمق 15 سانتی متری استخر را پر کند. اگرچه در مشخصات محصول اشاره شده است که ارتفاع استخر بادی 86 سانتی متر می باشد، ولی این موضوع با در نظر گرفتن ارتفاع خود استخر و سرسره آن است. قسمت دهان اسب آبی همانطور که اشاره شد، متحرک بوده و کودک می تواند برای بازی بیشتر، آن را باز و بسته کند.

استخر بادی کودک با طرح اسب آبی

استخر بادی کودک با طرح اسب آبی یکی از جدیدترین استخر های بادی شکل دار اینتکس برای سنین کودکان و خردسالان می باشد. این کالا از زیباترین و مهیج ترین استخر های بادی بوده که گزینه خوبی برای تفریحات آبی فرزندان شما در فضای باز و بسته خواهد بود. در واقع استخر های شکل دار اینتکس نسبت به استخر های بادی معمولی ظرفیت آب کمتری داشته ولی در عوض از وسیله های بادی سرخود برای تفریحات بیشتر کودکان بهره مند است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول به نقد و بررسی کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه این محصول به صورت مستطیلی با گوشه های گرد می باشد. این استخر در قسمتی که سرسره در آن تعبیه شده کمی پهن تر بوده و قسمت مقابل خود نیز اندازه کمتری دارد. محصولی که طراحی بدنه آن به صورت اسب آبی بوده و از یک آبپاش بادی برای آن در نظر گرفته شده است که قابلیت حرکت و جا به جایی دارد. آبپاشی که به یک ورودی آب وصل شده و سپس آب را به داخل استخر جاری می کند. همانطور که گفتیم یک سرسره بادی در داخل بدنه تعبیه شده که توسط محفظه باد مجزا راه اندازی می شود. این سرسره بادی از بهترین وسیله های سرگرمی کودکان بوده که می تواند تا حدود 20 کیلوگرم نیز تحمل وزن داشته باشد. در کناره های بیرونی استخر نیز 4 پای بادی بر روی بدنه کار شده تا به زیبایی این کالا بیفزاید.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر اسب آبی اینتکس برابر (طول: 221 سانتی متر ، عرض: 188 سانتی متر ، ارتفاع: 86 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین بالای 3 سال خواهد بود. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه استخر یعنی آبپاش بادی می باشد. ارتفاع خود بدنه استخر تا 15 سانتی متر بوده که به عنوان عمق مفید آن نیز در نظر گرفته می شود. طبق این ابعاد تا 227 لیتر آب در درون این محصول جای گرفته که ظرفیتی مناسب برای این کالا خواهد بود تا تفریحات آبی برای فرزندان شما لذت بخش تر شود. علاوه بر این وزن بسته بندی استخر نیز به 5 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب برای این محصول خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه این استخر از نوع پلاستیک PVC ضخیم با رویه تمام طرح چرم بوده که از کیفیت لازم برای استفاده در فضای باز بهره مند است. این کالا در صورت قرار گرفتن زیر نور و حرارت آفتاب مقاوم بوده و در صورتی که از آب های گرم و سرد در داخل آن استفاده کنید هیچ اسیبی به آن وارد نخواهد شد. بدنه ای که انعطاف بسیار خوبی داشته و به همین دلیل به راحتی قابل راه اندازی و جمع کردن خواهد بود. این انعطاف بالا سبب شده تا هنگام جمع کردن بدنه حجم بسیار کمتری را به خود گرفته و در هر مکانی قابل حمل و جای کردن باشد. از دیگر ویژگی های پر مزیت این کالا قابلیت تعمیر تضمینی آن توسط بسته مخصوص تعمیرات اینتکس می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این استخر بادی کودک کافیست ابتدا آن را در محلی مطمئن و صاف پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. زمانی که این کالا را باد می کنید توجه داشته باشید که بیش از حد حالت سفت به خود نیگرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. برای خالی کردن باد بدنه نیز می توان به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند این کار را انجام داد. گفتنی است که می توان از هر پمپ بادی برای راه اندازی این استخر استفاده نمود. اما از ساده ترین و مهم ترین راه های مراقبت از این محصول می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه حرکات پرشی روی آن اشاره نمود. در حقیقت نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این استخر می تواند در مراقبت و محافظت از آن بسیار موثر باشد.

جمع بندی

استخر بادی اسب آبی کودک از سری استخر های شکل دار و مهیج با طراحی کودک پسندانه بوده که از کیفیت لازم برای استفاده در هر مکانی بهره مند است. محصولی که دارای ویژگی های مختلف و پر مزیت در خود بوده که با توجه به داشتن قیمت مقرون به صرفه از فروش مناسبی برخوردار بوده است. این کالا با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط نمایندگی اینتکس در سراسر ایران قابل عرضه خواهد بود.

 نوع خانگی
 طول 221 سانتی متر
 عرض 188 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 ظرفیت آب 227 لیتر تا عمق 15 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC سه لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان بالای 3 سال
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش
 اقلام بسته بندیبرچسب تعمیرات، استخر intex 57150

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...