استخر بادی کودک با طرح انگری بردز

bestway 69421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربعی با طرح کارتونی انگری بردز از سری استخر های بادی جدید شرکت بست وی بوده که برای سنین کودکان طراحی و تولید شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از کیفیت و مقاومت مناسبی در برابر فشار و دمای مختلف آب بهره می برد. این کالا بدنه ای با طراحی دو لایه یا دو طبقه ای داشته و از اسباب بازی های بادی سرخود و مجزا بهره مند می باشد. این وسیله های بازی می تواند به استفاده تفریحی بیشتر این کالا به فرزندان شما کمک شایانی کند. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به راه اندازی سریع و کم زمان و همچنین وزن مناسب آن اشاره نمود.

استخر بادی کودک با طرح انگری بردز

استخر بادی کودک با طرح انگری بردزیکی از جدید ترین استخر های بادی طرح دار شرکت بست وی بوده که از بدنه ای با کیفیت بهره می برد. محصولی که می تواند برای انواع تفریحات آبی و توپی استفاده شده و به راحتی در هر مکانی حمل شود. از دیگر ویژگی هایی که این کالا داشته می توان به استفاده چند نفره از این استخر اشاره کرد. طرح و رنگبندی استفاده شده در این کالا نیز توانسته در زیبایی و کودک پسندی این مصحول تاثیر بسزایی بگذارد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از بهترین طراحی و ارگونومی های صورت گرفته برای این کالا طراحی مربعی بوده که دیواره های آن به صورت دو طبقه ای ساخته شده است. بدنه دو لایه که بین آن را باد در بر می گیرد. از دیگر ویژگی های این کالا داشتن طراحی انگری بردز بر روی دیواره های بدنه می باشد که در نهایت باعث افزایش زیبایی بدنه شده است. اما قسمت لبه این استخر بادی وسیله های بازی بادی به صورت سرخود تعبیه شده که با باد نمودن بدنه اصلی این وسیله های بازی نیز به صورت اتوماتیک راه اندازی خواهد شد. این وسیله های بازی به همراه خود چند توپ انگری بردز مجزا نیز برای تفریحات توپی خواهد داشت.

جنس بدنه

جنس بدنه در این استخر بادی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا که این کالا مورد فشار های زیادی از جمله مصرف کنندگان و فشار آب قرار خواهد گرفت. این بدنه ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش طرح چرم بوده که از کیفیت خوبی در برابر فشار و دمای مختلف آب بهره می برد. ضخامت این بدنه به اندازه ای بوده که می توان با خیالی آسوده از آن در فضای باز نیز استفاده نمود. همچنین قسمت کف این کالا نیز از PVC ساده دو لایه طراحی شده است.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد این استخر برابر (طول: 147 سانتی متر ، عرض: 147 سانتی متر ، ارتفاع: 91 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو الی سه کودک خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و پس از راه اندازی جایگیری کمی را نیز خواهد داشت. ارتفاع و یا عمق در نظر گرفته شده برای این کالا به اندازه ای بوده که فرزندان شما در صورت استفاده از آن هیچ اذیتی را نداشته باشند. اما طبق این ابعاد ظرفیت آب این کالا برابر 450 لیتر بوده که ظرفیت آب بسیار مناسبی برای استفاده چند کودک خواهد بود. البته به جای آب نیز می توان از توپ های پلاستیکی کوچک برای استفاده به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر بادی کافیست ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. در انتها باید با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نمود. هنگام باد زدن باید توجه داشت که حالت سفت را به خود نگیرد تا به درز های آن آسیبی نرسد.

شیوه مراقبت و نگهداری

مراقبت های ساده ای نه تنها برای این کالا بلکه برای تمامی محصولات بادی در نظر گرفته شده که مهمترین آن ها دور نمودن انواع اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از پرش و جامپینگ می باشند. علاوه بر این محل استفاده و راه اندازی این کالا نیز می تواند حفاظت بهتر از این استخر موثر باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک در طرح انگری بردز یکی از جدیدترین استخر های بادی طرح دار شرکت بست وی با داشتن اسباب بازی های بادی سرخود و مجزا مانند توپ های طرح دار برای انواع تفریحات آبی و همچنین توپی تولید شده است. محصولی که با قیمتی مناسب در نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

 نوع مربعی
 طول 147 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 ظرفیت 450 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ برقی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 وزن: 3.5 کیلوگرم
 دارای اسباب بازی بادی
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...