استخر بادی کودک با طرح بدنه سه بعدی

bestway 54177n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح بدنه سه بعدی از نمونه استخر های بادی کودک و نوجوان است که توسط شرکت بزرگ بست وی تولید شده است ، بست وی همواره سعی کرده است تا در ساخت محصولات بادی خود به ویژه استخر های بادی خلاقیت به خرج دهد تا کودکان و نوجوانان را به سمت این محصولات شاد و با طراوت بکشاند ، به همین دلیل طراحی این استخر بادی را به صورت سه بعدی ایجاد کرد ، در قسمت داخلی استخر بادی کودک فوق طرح ها ، نقش ها و شکل های کارتونی وجود دارد که به صورت سه بعدی طراحی شده اند به همین دلیل کودکان با دیدن قسمت های داخلی استخر ، مخصوصا در زمانی که استخر از آب پر شده است می توانند مناظر زیبا و دوست داشتنی را ببینند و احساس کنند که در اعماق دریا سرگرم بازی و آب تنی هستند . بست وی این محصول را از جنس بسیار عالی و درجه یک pvc تولید کرده است ، چرا که این جنس نه تنها دوام و کیفیت بالایی دارد بلکه هیچ ضرری برای انسان به خصوص کودکان نداشته و هیچ آسیب های پوستی را به آن ها نمی رساند چرا که سازگار با محیط زیست است و از مواد شیمیایی تشکیل نشده است ، همچنین این جنس کاملا ضد آب بوده و در مدت زمان های طولانی در برخورد با آب پوسیده یا ضعیف نمی شود ، بست وی برای زیبا تر شدن محصول قسمت های کناری آن را طرح چرم و برای مقاوم تر شدن استخر در برابر سایش و نیز فشار و وزن آب کف استخر را به صورت دو لایه طراحی کرده است . ظرفیت این استخر 778 لیتر می باشد که می توان آن حجم را به سرعت و با استفاده از پمپ راه اندازی کرد ، سایر ویژگی های محصول در جدول زیر و در قسمت نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . فروشگاه تهران اینتکس این محصول را با قیمت مناسبی برای فروش گذاشته است که می توانید به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری آن را خریداری کنید .

استخر بادی کودک با طرح بدنه سه بعدی از نمونه استخر های بادی کودک و نوجوان است که به با طراحی منحصر به فرد و جذاب توسط شرکت بست وی تولید شده است ، این استخر بادی کودک در سال اخیر به فروش بسیار بالایی دست یافته است چرا که کودکان علاقه زیادی به آن نشان داده اند چرا که طرح های سه بعدی داخل استخر باعث شده تا کودکان شاهد مناظر بسیار جذاب و دوست داشتنی باشند ، همچنین این محصول از دوام بسیار خوبی برخوردار است . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی های آشکار و پنهان استخر بادی فوق آشنا کنیم تا با کسب اطلاعات بیشتر بتوانید در خرید استخر بادی کودک خود موفق باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این محصول یکی از زیبا ترین و در عین حال مقاوم ترین استخر بادی کودک است که بست وی تا به حال آن را تولید کرده است . ساختار این محصول به صورت دو طبقه یا 2 لایه می باشد که متشکل از دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم ساخته شده است ، به همین دلیل نیز دارای دو دریچه ورودی هوا بر روی خود است ، این نوع طراحی باعث می شود تا در هنگام پر شدن استخر با آب ، دیواره های کناری شکم نیاورده و تغییر حالت ندهد . قسمت بیرونی این محصول ظاهری ساده و به رنگ آبی دارد ، قسمت بالایی دیواره ها نیز به رنگ سفید است ، اما زیبا ترین بخش استخر قسمت کف و دیواره های داخلی آن است ، همانطور که تصاویر کف استخر را در بالا مشاهده می کنید تعدادی تصویر کارتونی از آبزیان و ماهی های زیبا و دوست داشتنی دریا به صورت 3 بعدی نقش بسته اند که با پر کردن استخر با آب جلوه بسیار زیبایی را به استخر می دهد .

جنس بدنه

این محصول از جنس بسیار عالی و درجه یک pvc ساخته شده است به همین دلیل نیز دوام بسیار خوبی در برابر فشار و وزن آب از خود نشان می دهد . پی وی سی از لایه های نازک اما انعطاف پذیر و مقاوم ساخته شده است که می تواند در برابر ضربه ها و نیز فشار های بسیار زیاد مقاومت کند ، این جنس همچنین ضد آب بوده و می تواند سال های سال در مجاورت با آب باقی بماند بدون اینکه پوسیده یا ضعیف شود . پی وی سی ها از غیر سمی تولید شده و هیچ ضرری برای پوست ندارد به همین دلیل نیز مناسب ترین گزینه برای ساخت استخر های بادی می باشد . قسمت کناری و رویه این استخر بادی از pvc طرح چرم ساخته شده و قسمت داخلی آن از پی وی سی طرحدار 3 بعدی ساخته شده است ، همچنین بست وی برای اینکه دوام استخر در برابر سایش مقاوم باشد قسمت کف محصول را به صورت دو لایه تولید کرده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این استخر بادی کودک برابر با ( طول : 262 سانتی متر ، عرض : 175 سانتی متر و ارتفاع : 51 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد نسبتا بزرگ فضای خوبی را برای استفاده همزمان چند کودک ایجاد کرده است و چه بسا نوجوانان نیز می توانند از استخر استفاده کنند . وزن کلی این محصول در بسته بندی خود به 5 کیلوگرم می رسد به همین دلیل جابجایی آن ساده است ، از طرفی حجم بسته بندی آن کم است و در صورت استفاده نکردن می توانید محصول را جمع آوری کرده و فضای اشغال شده را به حیاط و ... بازگردانید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

این محصول همانطور که گفته شد دارای پمپ باد همراه نمی باشد اما شما می توانید با خرید پمپ باد دستی و یا برقی این محصول را در کمترین زمان باد کنید ، برای راه اندازی سریع تر بهتر است که استخر بادی را به طور کامل پهن کنید . پیشنهاد می شود برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از استخر در هنگام استفاده از زیر انداز استفاده کنید ، همچنین از ضربه زدن مخصوصا با اجسام تیز جدا خودداری کنید . پس از هر بار استفاده به خوبی استخر بادی را بشویید و آن را خشک کنید . این محصولات ممکن است آسیب ببینند ، اما با این حال قابل تعمیر هستند چرا که برچسب های تعمیراتی مخصوص استخر بادی توسط شرکت بست وی و دیگر شرکت هایی چون اینتکس ارائه شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید .

سخن پایانی

بدون شک این استخر بادی یکی از زیبا ترین استخر های موجود در ایران و در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان خریداری نمایید ، این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و ابعاد بزرگ آن اجازه استفاده چندین نفره را به کودکان می دهد ، راه اندازی آن بسیار ساده و قابل تعمیر است ، فروشگاه اینتکس نیز برای جلب رضایت مشتری محصول را با ضمانت و گارانتی تعمیر 48 ساعته به فروش گذاشته است .

نوعخانگی
ظرفیت 778 لیتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ ---
شرکت سازنده بست وی
ساک حمل ---
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
ساختار دو طبقه ای
دارای کف بادی
مناسب سنین کودک و نوجوانان
بدنه ضخیم و مقاوم در برابر سایش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...