استخر بادی کودک با طرح قلب

bestway 51067

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح قلب

استخر بادی کودک با طرح قلب یکی از جدیدترین تولیدات شرکت بزرگ بست وی بوده که دارای محبوبیت بالایی می باشد. ساختار ظاهری این محصول مانند یک قلب زیبا بوده که از دو طبقه تشکیل می شود. هر طبقه از این محصول توسط یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی خواهند شد. رنگ ظاهری این محصول صورتی بوده به همین در میان دختران از طرفداران بسیار بالایی برخوردار است. برای تولید دنه این محصول از باکیفیت ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده که دارای نرمی و انعطاف پذیری و همچنین دوام بالایی می باشد. وزن بدنه کم این محصول و امکان راه اندازی اسان ان موجب شده تا بتوانید در سفر نیز از این محصول استفاده نمایید. جنس بدنه این محصول ماسب استفاده در تمامی شراط اب و هوایی است. از این محصول می توانید به عنوان استخر توپ کودک نیز استفاده نمایید. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت برزو هرگونه اسیب بتوانید از ان استفاده کنید. اگر قصد خرید این محصول را برای فرزند خود دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

با توجه به ظاهر و رنگی که این استخر بادی دارد، شاید بتوان گفت که بیشتر برای دختران مناسب خواهد بود و آن ها می توانند استخری را خریداری کنند که کاملا باب میلشان است. از سوی دیگر شما می توانید استخر های بادی دیگری را خریداری کنید که طراحی پسرانه داشته و برای کودکان پسر مناسب می باشد . در فروشگاه تهران اینتکس شما بیشترین تنوع محصولات بادی را خواهید داشت و می توانید با آرامش مدل های مختلف را مشاهده کرده و محصولات بادی را آن طور که کودکان علاقه دارند خریداری کنید. قطر استخر بادی 91 سانتی متر است و ارتفاعی 25 سانتی متری دارد. از سوی دیگر 282 لیتر گنجایش آب آن خواهد بود. با توجه به ابعادی که استخر بادی کودک طرح قلب دارد، شما والدین می توانید استخر بادی را در داخل حمام راه اندازی کنید تا کودکان در این محیط نیز بازی کرده و البته حمام کنند.

شما می توانید داخل استخر را با آب ولرم یا گرم پر کنید تا کودکان هم بازی و هم حمام کنند، رطوبت و دمای آب اصلا به استخر بادی آسیب وارد نمی کند، از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که استخر بادی از یک جنس مرغوب ساخته شده است که ویژگی های بسیار و دوام خوبی دارد. دلیل اینکه می توان با اطمینان از استخر بادی کودک با طرح قلب استفاده کرد این است که برند آن یک برند معروف بوده و می توان با خاطری آسوده از محصولات بادی برند بست وی استفاده کرد. وزن استخر بادی 700 گرم بوده و بسیار سبک است. اگرچه ذکر شده استخر بادی کودک با طرح قلب مناسب مصرف خانگی است، ولی با توجه به داشتن وزن سبک و بسته بندی کوچک ، شما می توانید استخر بادی را برداشته و در تعطیلات آخر هفته و یا مسافرت آن را راه اندازی کنید تا کودکان آب تنی کنند.

استخر بادی کودک با طرح قلب

استخر بادی کودک با طرح قلب یکی از ساده ترین و در عین حالا متفاوت ترین نمونه استخر های بادی کودک بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با ساختاری منحصر به فرد و طول عمر بالای بدنه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. ساختار این محصول به صورت پرتابل طراحی شده که از نکات مثبت ان به شمار می رود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد  بررسی ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول زیبا و خرید استخر بادی متناسب با نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که دارای مخاطب مصرف کننده کودک بوده نیاز به طراحی بدنه ای نواورانه با ساختاری مطابق علایق کودکان دارند. طراحی بدنه این گروه از محصول نیاز به رعایت استاندارد های جهانی داشته تا ایمنی کودک را در زمان استفاده مهیا سازد. شرکت بست وی با اتکا به این نکات مهم استخر بادی کودک با طرح قلب را به بازار های جهانی معرفی کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده و بدنه ان مانند یک قلب زیبا می باشد. ساختار بدنه این محصول دو طبقه بوده که هر یک از طبقات ان دارای دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. رنگ بدنه این محصول کاملا صورتی می باشد. این ساختار منطبق با روحیات دخترانه بوده و با استقبال ان ها مواجه شده است. ساختار تولید شده این محصول قابل استفاده به عنوان وان حمام بادی و استخر توپ کودک نیز می باشد. از این محصول تمامی کودکان بالاتر از دو سال با اسودگی خاطر می توانند استفاده نمایند. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات برای مواقع ضروری قرار داده شده است.

جنس بدنه

تمامی افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند تا در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر ان شرکت بست وی بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی با روکش طرح چرم با ساختاری نرم و انعطاف پذیر تولید می کند. بخش کناری این محصول نیز از نوع پی وی سی طرح چرم است. کف این محصول به طور پیوسته با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. این ساختار با دوام بالا قابل استفاده در فضای باز نیز می باشد. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت گرد خود دارای قطری برابر 91 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دیواره ان بالغ بر 25 سانتی متر بوده اما ظرفیت داهلی محصول 282 لیتر است. این محصول یک گزینه مناسب جهت استفاده در سفر به شمار رفته رفته زیرا بدنه ان تنها 1.15 کیلوگرم وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بند یخود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره ان خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروشی که نمایندگی مرکزی ارائه می کند این محصول شامل 48 ساعت مهلت تست و تعمیر شده است.

جمع بندی

استخر بادی کودک با طرح قلب یک محصول استثنایی از شرکت بست وی بوده که وزنی کم و امکان راه اندازی اسانی دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 282 لیتر
قطر 91 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 700 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولایه
پمپ خیر
نوع پمپ -----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها  ساخت شرکت بست وی
  دارای ساختار سه طبقه ای
  مناسب سنین بالای 2 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...