استخر بادی کودک با طرح میکی موس

bestway PL-080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با طرح میکی موس از سری استخر های بادی طرح دیزنی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که توسط شرکت بست وی تولید شده است. محصولی با ابعاد و ظرفیت مناسب که می تواند تا دو نفر را در خود برای تفریحات آبی جای دهد. این کالا ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم طرح دار بوده و از کف با طرح میکی موس بهره می برد.

همچنین ساختار بدنه آن به صورت سه طبقه ای یا سه لایه ای می باشد. این کالا علاوه بر استخر آبی می تواند به عنوان استخر توپ بادی نیز مورد استفاده قرار گیرد. از ویژگی های بسیار خوب ایم محصول می توان به داشتن وزن بسیار سبک و قابل حمل و همچنین راه اندازی سریع توسط کوچکترین پمپ باد اشاره نمود.

طرح میکی موس به طور کلی طرح بسیار زیبا و دوست داشتنی است که کودکان و حتی بزرگسالان نیز علاقه زیادی به این طرح دارند. همواره ما باید وسیله های بازی جذابی را برای کودکان خریداری کنیم تا از هر نظر نسبت به وسیله های بازی خود علاقه نشان دهند. به طور مثال خرید استخر بادی طرح دار برای کودکان بسیار بهتر از خرید استخر بادی خواهد بود که طرحی ندارد ، حتی اگر ابعاد بزرگتری داشته باشد نیز ممکن است نظر کودکان را به خود جلب نکند، برای همین پیشنهاد ما به شما این است که استخر هایی را خریداری کنید که طرح دارند و یا به صورت عروسکی یا میوه ای طراحی شده اند. گاها می بینیم که استخر های بادی شبیه به برخی از حیوانات طراحی شده اند که می توان به استخر بادی طرح هشت پا، طرح لاکپشت، طرح اسب تک شاخ، طرح اسب آبی و ... اشاره کرد. شما می توانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس تنوع بسیار بالایی از استخر های بادی را مشاهده کنید.

این استخر گرد دارای قطر 80 سانتی متری است که ارتفاع خوب آن به 30 سانتی متر می رسد تا کودکانی که در بازه سنی 2 تا 5 سال هستند بتوانند از استخر استفاده کرده و نهایت لذت را ببرند. این محصول بیشتر برای استفاده انفرادی کودکان ساخته شده است و شاید دو کودک نتوانند آزادانه در استخر بازی کنند. بنابراین اگر تک فرزند هستید، استخر بادی کودک با طرح میکی موس انتخاب ایده آل و خوبی برای شما خواهد بود. برای اینکه استخر بادی را به طور کامل پر کنید، نیاز به 64 لیتر آب خواهید داشت که به آسانی می توانید از شیر آب ، آن را پر کنید تا کودکان مشغول بازی شوند. وزن محصولات بادی بسیار سبک است ، به ویژه استخر بادی کودک با طرح میکی موس بست وی که ابعادی کوچک دارد. این استخر تنها 880 گرم وزن دارد .

نام محصول : استخر بادی کودک با طرح میکی موس کد محصول : bestway PL-080 استخر بادی کودک با طرح میکی موس از نمونه استخر های بادی طراحی شده شرکت بست وی می باشد که با توجه به طراحی و ابعادی که دارد در دسته استخر های بادی کودک قرار گرفته است . استخر های بادی تنوع بسیار زیادی دارد به طوریکه شما می توانید نمونه های بزرگ آن را برای استفاده بزرگسالان خریداری کنید . این استخر ها با بدنه بادی و نوع طراحی که دارند قادر هستند تا مقداری آب را در داخل خود به صورت راکد نگه دارند تا بدین ترتیب بستر های آبی را برای شنا و آب تنی برای شما فراهم کنند .

شما می توانید استخر های بادی را در خانه و یا محیط های خارج از خانه استفاده کنید . با توجه به قابلیت حمل آسانی که این استخر ها دارند شما می توانید از استخر های بادی در سفر نیز استفاده کنید . استفاده از این استخر بادی تنها به عنوان استخر آب نمی باشد و چه بسا شما می توانید با پر کردن آن ، به وسیله توپ های رنگی ، استخر را به استخر توپ تبدیل کنید تا در خانه کودک شما بتواند بازی های سرگرم کننده دیگری نیز انجام دهد .

این استخر با قطر 80 سانتی متری که دارد قابل استفاده در حمام می باشد ، پس والدین می توانند از این استخر بادی به عنوان وان استفاده کرده تا کودکان خود را تشویق به حمام کردن کنند . با توجه به چاپ و طرحی که در کف استخر بادی انجام شده است ، این محصول را برای دختران مناسب کرده است . با توجه به این نوع طراحی نام محصول نیز استخر بادی کودک با طرح میکی موس می باشد .

این استخر بادی از لایه های pvc ساخته شده است ، نوع طراحی بدنه استخر در واقع از روی هم قرار گرفتن سه حلقه بادی تشکیل شده است که به خوبی به یکدیگر متصل شده اند ، بست وی با استفاده از بهترین دستگاه های پرسینگ تمامی لایه های این استخر بادی را پرس کرده اند به گونه ای که هیچگونه درزی میان لایه ها و در کف وجود ندارد . بست وی پس از تولید هر محصول بادی آن را تست کرده و پس از اطمینان از صحت و سلامت محصول آن را بسته بندی و ارسال می کند ، پس با خیال راحت استخر های بادی بست وی را خریداری کنید .

این در حالی است که فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس تمامی محصولات بادی خود را با گارانتی 48 ساعته تعمیر به فروش می رساند و جای نگرانی نخواهد بود . همانطور که اشاره شد این استخر بادی از جنس پی وی سی طرح چرم ساخته شده است ، پی وی سی ها اجناسی لاستیکی هستند که ضد آب و از آن مهم تر ضد حساسیت هستند ، یکی از نگرانی های خریداران استخر های بادی این است که آیا جنس آن ها سازگار با پوست لطیف کودکان می باشد یا خیر ، این در حالی است که بست وی تمامی استخر های بادی خود را کاملا سازگار با محیط زیست و سلامت انسان طراحی کرده و تمامی محصولات بادی این شرکت دارای گواهی سلامت می باشند ، پس هیچ جای نگرانی نخواهد بود .

قسمت کف این استخر نیز از پی وی سی ساخته شده است اما غیر بادی است . شما می توانید استخر بادی فوق را در محیط های باز و در مجاورت با آفتاب راه اندازی کنید چرا که نور آفتاب نیز آسیبی به استخر نمی رساند . در صورت تمایل شما می توانید استخر را با آب گرم پر کنید . در کنار محصول تعدادی برچسب تعمیرات قرار گرفته است که در صورت آسیب دیدن استخر و ایجاد سوراخ در بدنه می توانید با کمک برچسب های تعمیراتی ، استخر بادی خود را تعمیر کنید و دو مرتبه از آن استفاده کنید . نحوه تعمیرات محصولات بادی در مطالب مرتبط و وبلاگ فروشگاه اینتکس آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کرده و از آن کمک بگیرید .

نوعخانگی
ظرفیت 64 لیتر
قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن 880 گرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین خردسال و کودک
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
 دارای کف طرح دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...